kralenboetiek is niet meer....

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen
Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door Hilde » wo 21 jan 2009 09:52

40 is inderdaad erg jong. Maar zo te lezen ben je een echte doorzetter, dat blijkt wel hoe ver je al gekomen bent.
Heel jamer voor je, maar ook heel begrijpelijk dat je bent gestopt met je kralenboetiek.

Dat kopiëren van je verhaal is een handige zet. Zo kun je zonder veel extra moeite veel mensen op de hoogte brengen.

Ik wens je nog heel veel sterkte toe.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gebruikersavatar
CreaCorina
Bead Fanatic
Berichten:1955
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 20:58
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door CreaCorina » wo 21 jan 2009 11:52

Heel veel sterkte gewenst!
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gebruikersavatar
juliet
Bead Dreamer
Berichten:547
Lid geworden op:ma 03 mei 2004 18:10
Locatie:Hoogeveen
Contacteer:

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door juliet » wo 21 jan 2009 12:05

Hoi Myra, Ik schrik van je verhaal. Wat een zware slag voor jou en je familie.
Ik wens jou heel veel sterkte en de liefde en steun van je familie toe. :troosten:
liefs Wilma
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door Lavilia » wo 21 jan 2009 13:02

Jeetje wat een narigheid Afbeelding Heel veel sterkte gewenst
groetjes ikke
Afbeelding

Krijsje1
Bead Fan
Berichten:316
Lid geworden op:ma 05 jan 2009 02:08

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door Krijsje1 » wo 21 jan 2009 14:34

Wat erg voor je! Ik wens je heel veel sterkte met alles! Hopenlijk vind je andere bezigheden die je ook voldoening geven! Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen!

Gebruikersavatar
Jeanette
Bead Producer
Berichten:1041
Lid geworden op:vr 17 okt 2008 11:53
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door Jeanette » wo 21 jan 2009 14:44

Heel veel sterkte!
Groetjes Jeanette

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door Kralina » wo 21 jan 2009 16:28

Kippevel.....geen woorden.

Het gebeurde is gewoon heel erg, maar ik vindt je ook een enorme doorzetter!

Stoppen met je zaak is dan ook nog eens heel moeilijk. Al je plezier, al je werk om het op te bouwen....
Helaas weet ik hoe moeilijk het is dit op te moeten geven door ziekte. Acceptatie is dan iets wat niet in het vocabulaire voorkomt.

Veel sterkte en volhouden hoor!
Als U werk maakt van Uw hobby.

Gebruikersavatar
MiekeN
Bead Designer
Berichten:861
Lid geworden op:do 02 nov 2006 18:18
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door MiekeN » wo 21 jan 2009 17:31

Je hebt het kunnen navertellen.
Je mag nog bij ons blijven.
Je naasten hoeven je niet te missen.
Je kunt nog bloemen ruiken.
Met de hond knuffelen.
Van lekker eten genieten.
Op fora meedoen.

Ik weet het... ik heb makkelijk praten! Maar... lieve Myra... count your blessings! Ik wed dat je familie dolgelukkig is dat je er nog bent! Zelfs al is dat een tikkie langzamer!

Luister, lieverd... en ik meen het... ik heb erg veel digitale spullen verzameld door de jaren heen voor mezelf (rijgpatronen, recepten, digitaal scrapbooking, etc), maar ook voor mijn pleegdochter, de onderwijzeres en de pleegdochter die met gehandicapten werkt.
Als je besloten hebt tot een andere, nieuwe hobby, die je met je handen wel kunt... laat het me maar weten, dan zullen we eens kijken of ik iets voor je heb of je kan helpen met het vinden van dingen!

Niet stil blijven zitten, meissie... geniet van wat je nog wel hebt!


:-)
MiekeN

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door Algante » wo 21 jan 2009 17:39

Lieve Myra,

Wat geweldig dat je het overleefd hebt en er intussen weer redelijk bovenop gekomen bent, het zal beslist een heleboel pijn en moeite hebben gekost. Het is wel erg jammer dat je moet stoppen met iets waar je zoveel plezier aan beleefde, maar goed dat je de knoop hebt doorgehakt, kun je in ieder geval weer plannen maken wat je gaat doen met de vrijgekomen (?) tijd. Sterkte met nog verder revalideren en een hele fijne tijd toegewenst. Hopelijk knap je weer (heel dicht bij) 100% op en kun je weer alles doen wat je wilt.

Veel liefs.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door De Sierkip » wo 21 jan 2009 19:00

Hallo Myra,

Ik ken je niet en weet ook niet goed wat te zeggen. Ik heb je verhaal met verbijstering zitten lezen. We zijn van dezelfde leeftijd, als ik me probeer voor te stellen hoe mijn leven zo plotsklap zou veranderen, zo ingrijpend, dat kan ik niet...
Heel dapper dat je de beslissing genomen hebt te stoppen met je boetiek. Maar het zal met pijn in je hart zijn. Ik hoop dat je toch verder op zult knappen dan wat er voorspeld is. Blijven hopen en blijven knokken!! En geniet van alles en iedereen om je heen!!! Pluk de dag!! Het leven heb je in ieder geval nog!!
En ik hoop voor je dat er iets anders in je leven mag komen waar je uiteindelijk net zoveel plezier aan zult beleven als aan je boetiek en het sieraden maken.
Heel veel sterkte!!

Groetjes, Simone

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door Mar-JoYa » wo 21 jan 2009 20:36

Lieve Myra,

ik denk en voel momenteel heel veel, ik zou het je allemaal graag laten weten, maar kan het even niet onder woorden brengen.... daarom nu alleen even:

Wat vind ik je dapper en wat kom je ondanks alles (misschien dankzij alles?) sterk over :!: hug2
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door Irene van der Maas » do 22 jan 2009 09:26

Ik vind het heel erg voor je ! En zeker omdat je door deze gebeurtenis je hobby niet meer kunt uitoefenen.
Maar, blijf hoop houden. Ikzelf heb een herseninfarct gehad toen ik 27 was. Ik was deels blind, en daar heb ik nu nog steeds last van. Enorme vergeetachtigheid, vaak verward....Ik kan bijvoorbeeld zoeken naar mijn sleutels, die gewoon voor me op tafel liggen. Ik heb wel gemerkt dat ik door de jaren heen steeds beter kan omgaan met de ellende die het infarct heeft veroorzaakt.
Ik heb nog wel regelmatig dat ik bijvoorbeeld in de supermarkt sta en geen idee heb wat ik daar nou loop te doen, wat ik ook al weer kwam kopen, en mijn pincode ben ik dan al helemaal kwijt....
Ik wens je in ieder geval sterkte en hoop dat je nog een beetje gaat 'bijkomen', zoals bij mij ook is gebeurd.....
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
MiekeN
Bead Designer
Berichten:861
Lid geworden op:do 02 nov 2006 18:18
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Misschien wat tips?

Bericht door MiekeN » do 22 jan 2009 13:19

Door medicijnen heb ik ook af en toe vlagen dat ik dingen vergeet. Manlief heeft toen dozenvol met "clip badges" (witte kaartjes van 9 x 6 cm) voor me gekocht en toevallig had ik nog een mooi, zijden, chinees mapje waar ze precies inpassen. Ik heb dus altijd dat mapje in mijn tas en een stapeltje bij de pc liggen. Beschreven kaartjes mogen nergens anders dan op die twee plekken en in mijn jaszak zitten (vaste regel, anders weet ik weer niet waar ik de kaartjes gelaten heb! *lach).

Als ik onderweg iets heb wat ik moet onthouden en ik heb geen pen bij de hand of zo, spreek ik de dictafoonfunctie van mijn telefoon in. Voor op mijn werk heb ik een dictafoon, waarvan ik de bandjes door een programma in geschreven tekst kan laten omzetten, maar het zou ook te doen zijn om ze even uit te typen; het zijn meestal korte instructies, die meer bedoeld zijn dus om dingen niet te vergeten. Te vergelijken met een kattebelletje dus. Erg veel en lang schrijven kan ik niet, dus is dat mijn werk-oplossing. En niemand vindt het gek :-) Het gebeurt zelfs wel eens dat iemand ziet dat ik bezig ben en dan zelf iets inspreekt.

:-)
Mieke

bebiezjoe
Bead Fan
Berichten:390
Lid geworden op:do 02 okt 2008 20:18

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door bebiezjoe » do 22 jan 2009 16:21

Hoi Myra,

Wat een verdrietige situatie, maar fijn dat je er nog bent.
Het spreekwoord elk huisje heeft zijn kruisje is inderdaad waar, alhoewel bij de één wel zwaarder dan bij de ander. Mijn oma zei altijd, tel wat je hebt en niet wat je mist. Ik probeer mij, ondanks dat er in mijn leven ook al wat grotere tegenslagen zijn geweest, wel op te richten.
Heel veel sterkte, suc6 voor jou en je familie :byebye

Bebiezjoe
Bea

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: kralenboetiek is niet meer....

Bericht door Annemie » vr 23 jan 2009 17:02

Wat een heftig verhaal. Heel veel sterkte.

Gesloten