Verzenden

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:
Verzenden

Bericht door Biebeltsje » do 13 nov 2008 20:13

Ik had een vraagje aan mensen die ook via de post sieraden opsturen, hoe verpakken jullie jullie sieraden? Ook als deze breekbaar is. Nu weet ik van bubbeltjes enveloppen etc. maar nu vroeg ik mij af of dat genoeg beschermd?

En hebben jullie speciale sieraadzakjes (van die organza dingen)??

Wederom bedankt!

Groetjes Bianca

*sorry voor de vele vragen maar ben echt een newbie op dit gebied :oops: *
Afbeelding

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Verzenden

Bericht door Irene van der Maas » vr 14 nov 2008 08:01

Bij mij gaat alles gewoon in een plastic zakje in een bubbelenvelop, gaat goed hoor!
Ik heb het 1x gehad dat er een ketting kapot was gegaan tijdens de verzending. Nou, op de vele duizenden kettingen die ik al opgestuurd heb, valt dit dus erg mee....
Irene van der Maas

ester k.
Bead Interested
Berichten:123
Lid geworden op:zo 05 nov 2006 10:39
Locatie:oss
Contacteer:

Re: Verzenden

Bericht door ester k. » ma 01 dec 2008 11:05

Hoi, ik stuur ze ook in bubbeltjes envelop met daarin de ketting of kralen nóg een keer verpakt in bubbeltjes plasic. Gaat tot nu toe altijd goed, alleen jammer dat de tnt post al "verkleiners" in de brievenbussen heeft zitten, moet je je "pakketje" afgeven op het postkantoor. Groetjes Ester.

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Verzenden

Bericht door Irene van der Maas » di 02 dec 2008 07:48

Ja, het afplakken van de brievenbussen doen ze ieder jaar eerder. Hier waren de brievenbussen half november al 'verkleind'. En waarschijnlijk blijft dat de hele maand januari ook nog zo....
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
ukkies
Bead Lover
Berichten:420
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:35
Locatie:In de omgeving van Haarlem
Contacteer:

Re: Verzenden

Bericht door ukkies » di 02 dec 2008 08:16

Hier zijn de brievenbussen nog wel open, maar goed, dat was de vraag niet.

Kettingen verstuur ik (indien gewenst) in bewaar-/geschenkdoosjes.
Als dat niet gewenst is neem ik een stuk kantoor en 'snoer' de ketting vast zoals ook bijvoorbeeld barbiepoppen vast zitten in hun doos (dit voorkomt knopen en tegen elkaar tikken van kralen, die daardoor zouden kunnen beschadigen). Het geheel gaat dan in een bubbelenvelop.
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Verzenden

Bericht door Romana » di 02 dec 2008 09:59

Ik doe er ook altijd nog wat extra bubbelfolie in voordat het in de enveloppe gaat :D is tot nu toe altijd goed gegaan!
Liefs Romana

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Verzenden

Bericht door Kikkertje » di 02 dec 2008 11:12

Ik verpak elke ketting in bubbeltjes plastic, niet dit vast op een stukje karton zodat het niet gaat schuiven. Dan nog een stukje bubbeltjes plastic erom heen en dan gaat het in een gewone envelop.

Dit is vooral omdat ik nogal wat los bubbeltjes plastic heb, als dat op is koop ik ook gewoon bubbeltjes enveloppen.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Verzenden

Bericht door Biebeltsje » di 02 dec 2008 12:05

Bedankt voor de tips!

Heb idd bubbeltjes enveloppen aangeschaft (nog niet met de 100-den ;-)). Maar is wel handig. Ik heb laatst van dat crepe papier gekocht en dat om de "kwetsbare" kralen heen gewikkeld en vast gezet. Daarna helemaal ingewikkeld met papier en dit in een bubbeltjes envelop gedaan.

Dit moet vast ook goed houden, maar ik vind het idee om het vast te snoeren en evt. vast te nieten ook een goed idee!!

Bedankt allemaal!

ps, wij hebben ook al last van de brievenbussen die al "verkleind" zijn... erg iritant soms maar begrijp het ook wel dat als je net een ketting op de bus hebt gedaan en dat je later hoort dat precies die brievenbus is opgeblazen waardoor jij en je klant de ketting kwijt bent...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Re: Verzenden

Bericht door Haematodipsia » di 02 dec 2008 17:42

Geen crepe papier meer gebruiken hoor! Mocht dat nat worden dan geeft het af op je ketting en is die om zeep.

Ik verpak de sieraden in een juwelendoos en daarna in bubbelfolie en een papieren enveloppe.

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Verzenden

Bericht door Biebeltsje » di 02 dec 2008 18:45

Ohh dat wist ik helemaal niet :oops:

Dan maar niet weer doen .... dan beter maar wat anders er om heen doen :!:
Afbeelding

Gesloten