Tijdschrift...

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:
Tijdschrift...

Bericht door Biebeltsje » ma 10 nov 2008 19:14

Ik ben op zoek naar een leuke en handige tijdschrift (abonnement) over kralen, patronen ed.

Maar ik heb dus als beginner geen idee welke het beste der voor is.

Hebben jullie enige tips???

Groetjes Bianca
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Tijdschrift...

Bericht door Kikkertje » ma 10 nov 2008 20:45

Volgens mij zijn de meeste gestopt en heb je alleen nog de Trend Creatief. Vond 'm zelf erg tegenvallen laatste keer.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Re: Tijdschrift...

Bericht door dutch_dayz » di 11 nov 2008 01:24

Op bol.com staan ontzettend veel kralenboeken voor elk wat wils, misschien is dat een idee? De Trend Creatief is ook niet echt goedkoop en ik vind persoonlijk dat de sieraden in het blad 1 bepaalde stijl hebben en dat daar weinig variatie in zit.

"Van kraal tot sieraad" van Gineke Root is overigens een mooi boek. De basistechnieken staan er in uitgelegd (rijgen, kettelen, zwevend) en er staan een aantal rijgpatronen in met meerdere draden.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Tijdschrift...

Bericht door Sandra » di 11 nov 2008 08:51

Je kan ook evt abonnement nemen op bv http://www.beadstyle.com" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.beadandbutton.com" onclick="window.open(this.href);return false; . je kan evt de zoekfunctie gebruiken, er is al vaak gepost over de amerikaanse tijdschriften.

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Tijdschrift...

Bericht door Biebeltsje » di 11 nov 2008 09:03

Ik had inderdaad al over die amerikaanse tijdschriften gelezen, maar ook dat je een creditcard moest hebben, en helaas die heb ik niet.

Vandaar dat ik het zo even vroeg!
Afbeelding

Gebruikersavatar
MB
Bead Aholic
Berichten:4097
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 12:55
Contacteer:

Re: Tijdschrift...

Bericht door MB » di 11 nov 2008 09:21

Tijdschrift Beadstyle is te koop in Nederland bij de AKO oa, wel duur 8,99 euro.
De samenvatting van de tijdschriften van Beadstyle en Bead and Button zijn in boekvorm te koop bij Bol.com.
~Groetjes Margriet~

Gesloten