Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
-
Kiki
- Bead Lover
WOWgold801 SPAM SPAM?????
Bericht
door Kiki » za 18 okt 2008 14:33
Praktisch onder ieder berichtje (ik kijk nu bij mijn nieuwe berichten) staat een melding -tel er in de gauwigheid al 50 - van deze dame/heer met als onderwerp
SEO for Google - Get the Google SEO Optimization techniques
Krijgen we op ons forum nu ook al die onzin?

The next bracelet is just a bead away

-
mira
- Bead Interested
-
Contacteer:
Bericht
door mira » za 18 okt 2008 14:42
ik heb er ook al tegen gekomen in een bericht dat ik had geplaatst
Groetjes Mira
-
Rooos
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Rooos » za 18 okt 2008 15:19
Er is ook al een melding gemaakt naar Sandra, het is leuk hoor internet, maar spam kan ik missen als kiespijn....

-
Bieketjuh
- Bead Designer
Bericht
door Bieketjuh » za 18 okt 2008 15:33
En ook berichtjes van envae, vind dat echt erg.. Waar hou jeje meebezig? Dit is net zo een leuk forum omdat je je niet door 200 reclame afbeeldingen en een hoop gezever moet doorwerken voor je eindelijk kunt lezen waarvoor je kan. Ook voor Sandra en de andere moderators vind ik het best onrespectvol. Ze hebben al genoeg te doen om dit forum leuk en proper te houden.
-
Romana
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door Romana » za 18 okt 2008 16:04
Whahaha ik schrok me ook dood toen ik in toon nieuwe berichten keek

Liefs Romana
-
Cariina-
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door Cariina- » za 18 okt 2008 16:59
Nja, sommige mensen zijn zo zielig door te spammen.
Je kan er met PHPbb eigenlijk weinig aan doen, het komt simpelweg daar je daar makkelijk doorheen komt om te spammen.
Maarja, blijft irritant.
-
Kiki
- Bead Lover
Bericht
door Kiki » za 18 okt 2008 17:27
Misschien allemaal tegelijk op hun website berichtjes plaatsen??????????? We hebben genoeg leden, hebben ze wat te lezen

The next bracelet is just a bead away

-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » za 18 okt 2008 20:10
Bedankt voor al de pb's en dergelijke. Ben dagje weggeweest (zilverklei workshop

) en meteen aan het werk gezet terug thuis. :S gelukkig gaat het verwijderen heel snel en makkelijk, moet alleen daarna kijken of er niet bij topics gereageerd is op zijn gespam, zodat ik dat ook maar verwijder omdat anderen niet meer kunnen zien dat er spam gepost was.
-
Annemie
- Bead Brilliant
-
Contacteer:
Bericht
door Annemie » ma 20 okt 2008 12:15
Sandra, wat is nu eigenlijk handig om te doen als je spam ziet staan?
Er een topic over openen, een pb naar jou sturen of de berichten melden? Of nog iets anders?
Ik zag een bericht en heb dat gemeld en toen nog een en toen bij de derde ben ik er maar mee gestopt, want dat leek me voor jou niet handig.
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » ma 20 okt 2008 12:39
Ik vind het heel lief dat jullie er moeite voor doen, maar op zich zie ik het vanzelf wel. Je kan anders evt 1tje melden of 1 pb sturen. Ik heb het liefst dat er niets over gepost wordt, vooral niet als er bij een bestaande topic gespammed wordt, dat er daar niet over de spam gereageerd wordt. De spam verwijder ik nl en als er dan een reactie over spam achterblijft snappen nieuwe lezers het niet meer.
Ik ga proberen deze week iets te installeren zodat het niet meer kan gebeuren. Het zullen nl wel gewoon spam robots zijn, ik neem aan dat er wel iets moet zijn om te zorgen dat dat niet meer kan gebeuren.