Wat is de link van de winkel van het forum?
-
Principessa
- Bead Interested
- Berichten:109
- Lid geworden op:di 29 apr 2008 16:01
Hij staat er niet meer en ik ben vergeten hem te bookmarken. Heb er wel eens besteld maar weet het niet meer 
oeps inderdaad, goed dat je het zegt! had ge-update en ben vergeten handmatig de banner terug te zetten.
iig: http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
verder is het forum een onderdeel van http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; en vanaf daar kan je via de knop 'shop' ook naar de webwinkel.
iig: http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
verder is het forum een onderdeel van http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; en vanaf daar kan je via de knop 'shop' ook naar de webwinkel.
-
Principessa
- Bead Interested
- Berichten:109
- Lid geworden op:di 29 apr 2008 16:01