Welke prijs

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:
Welke prijs

Bericht door eelkehas » za 20 mar 2004 08:53

Hallo,
Binnenkort op de oranjemarkt( mijn verjaardag ;-)) wil ik mijn kettingen enz gaan proberen te verkopen.. dit wordt mijn eerste keer.. en ik vraag me af hoe komen jullie tot een prijs voor jullie kettingen...

Zo heb ik bv. een ketting met heel veel soorten glaskralen en daarbij ook 5 grote swarovski kralen... als ik ga rekenen kom ik op ongeveer 2,50 wat hij mij heeft gekost.... Kan ik hier dan 5 euro voor vragen?? of is 50% winst erg veel....
Ik heb echt geen idee hiervan..
Ik zie wel eens kettingen bij de drogist ofzo.. en dan denk ik pffff dat betaal ik er niet voor.. maargoed..

Het uurloon hoeft er zkeer niet bij ;-) want ik doe het voor de lol...

Ik ben benieuwd hoe jullie die doen..
Alvast bedankt voor de reacties!

GRoetjes Eelke

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 20 mar 2004 11:39

hier is al vaker overgepraat.... dus kijk ook even terug.
Mij lijkt het reeel. Als ik een duurdere ketting heb doe ik er 2,50 bij omdat ik het anders te duur vind worden

bijvoorbeeld 7 voor spullen kwijt dan 9.50

Gebruikersavatar
alpha
Bead Fan
Berichten:326
Lid geworden op:vr 01 aug 2003 11:42
Locatie:Coevorden
Contacteer:

Bericht door alpha » ma 22 mar 2004 18:36

Je moet er meer voor vragen. Wat is nu ?2,50 winst? Ik snap dat het je niet om het uurloon gaat maar met de winst kun je wel weer leuke nieuwe kralen kopen!
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

Gebruikersavatar
De plastic kralendoos
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:ma 29 dec 2003 11:23

Bericht door De plastic kralendoos » ma 22 mar 2004 22:25

Dat je het voor je lol doet wil niet zeggen dat je geen uurloon hoeft te vragen. Ik heb het bv ook heel erg naar m'n zin op m'n werk, maar ik wil wel dat m'n baas me betaalt. :wink:

Bovendien moet je je kraam draaiende kunnen houden. Dankzij het geld dat je verdient kun je weer verder met het maken van kettingen.

Zo kun je nog meer mensen blij maken met jouw creaties. :P
groetjes, cathelijne

1001 Beads Per Minute

Gebruikersavatar
brides
Bead Dreamer
Berichten:677
Lid geworden op:vr 23 jan 2004 19:55
Locatie:hoensbroek
Contacteer:

Bericht door brides » ma 22 mar 2004 22:43

ik kijk vaak naar andere site's en dan zie je eigenlijk wel wat je er voor kan vragen wil niet zeggen dat het de zelfde sieraden zijn maar je zou het wel kunnen vergelijk ongeveer dan

:?
groeten van brides

Gesloten