1 ketting en dan zo'n zooi!

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Gebruikersavatar
Jocelynn
Bead Fan
Berichten:378
Lid geworden op:za 24 nov 2007 17:17
Locatie:Almelo
Contacteer:
1 ketting en dan zo'n zooi!

Bericht door Jocelynn » vr 11 jan 2008 10:49

Ik ben op dit moment bezig met een kettinkje, heel simpel qua idee... maar ONGELOOFLIJK WAT EEN ZOOI HET OM ME HEEN IS!!!

Het lijkt wel dat hoe simpeler ik de ketting ik wil houden, hoe meer puinhoop het om me heen wordt!
Overal wire, kettinkjes, kralen, nietstiften enzovoort. Heb nog nét plek voor mijn computer en type dit berichtje met mijn ellebogen naast mijn oren.

Hebben jullie dat nou ook dat je nou nooit eens ordelijk kunt werken en dat het maken van je ketting PRECIES volgens plan verloopt??

En het erge is dat ik het straks allemaal weer moet opruimen!
The journey of a thousand miles begins with one step.

Gebruikersavatar
Kaatje Kraal
Bead Producer
Berichten:1033
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 21:00
Locatie:Putte (Noord-Brabant)
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » vr 11 jan 2008 11:03

Ik heb de laatste weken mijn computer boven niet meer gebruikt omdat m'n bureau daar zo vol ligt met vanalles. Kralen, Fimo, Pastamachine etc. etc. Dus nu maar beneden op de laptop. Maar ja, ik moet echt eens opruimen daar....ga ik NU doen.

Maar ergens vind ik toch wel dat het het lekkerste werkt als je alles om je heen kan leggen, want dan hebben je alles bij de hand. En dan het opruimen, nou ja, dat neem ik maar voor lief.
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Bericht door Moon » vr 11 jan 2008 12:19

Ja, dat heb ik ook. Ik kan me soms zo ongelooflijk aan mezelf ergeren. Word ik helemaal boos op mezelf, omdat ik dingen die ik nodig heb dan niet meer kan vinden. Ik neem mezelf nog steeds voor om alles netjes op kleur te gaan ordenen, maar tot nu toe komt het er maar niet van. Overal slingeren gripzakjes met kralen. :roll:

Wanneer het me eens in de zoveel tijd lukt om m'n bureau een beetje opgeruimd te hebben en ik ga weer iets een creatie uitproberen is het binnen de kortste keren weer hetzelfde verhaal. :twisted:
Groetjes van Monica

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Bericht door Hilde » vr 11 jan 2008 13:10

Daarom ga ik lekker zitten frutselen als ik in m'n uppie ben of erg veel ruimte om me heen heb.

Als ik een ketting ga maken trek ik echt alles uit de kast wat erin staat omdat ik meestal geen idee heb WAT ik wil maken. De inspiratie komt pas als ik elke kraal die ik heb in handen heb gehad.

Tja, en als de ketting dan klaar is (of ik moet stoppen) dan ben ik wel een poosje zoet met het opruimen van de zooi. Ik moet wel gelijk opruimen want ik frutsel lekker in de woonkamer.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gesloten