vraagje over "fotocollage" maken
Hallo beste forumleden
Ik post hier niet vaak, dus hoop dat het niet erg is dat ik deze vraag stel. Hoop dat het op de goede plek staat. Heb al via de zoekfunctie geprobeerd een antwoord te vinden, maar ben nogal een digibeet dus ik kwam niets bruikbaars tegen.
Ik heb van een sieraad 3 foto's gemaakt (1 grote en detailfoto's) en die wil ik graag samenvoegen tot 1 beeld (met gekleurde achtergrond, zoals bijvoorbeeld Chaamar (hoop niet dat het erg is dat ik je als voorbeeld noem?)). Ik wil het overigens niet na-maken. Wil er mijn eigen draai aan geven, maar ik weet niet waar te beginnen.
Met welk programma kan ik dat doen? En is dat erg moeilijk?
Alvast bedankt
Groetjes,
Talleke
Ik post hier niet vaak, dus hoop dat het niet erg is dat ik deze vraag stel. Hoop dat het op de goede plek staat. Heb al via de zoekfunctie geprobeerd een antwoord te vinden, maar ben nogal een digibeet dus ik kwam niets bruikbaars tegen.
Ik heb van een sieraad 3 foto's gemaakt (1 grote en detailfoto's) en die wil ik graag samenvoegen tot 1 beeld (met gekleurde achtergrond, zoals bijvoorbeeld Chaamar (hoop niet dat het erg is dat ik je als voorbeeld noem?)). Ik wil het overigens niet na-maken. Wil er mijn eigen draai aan geven, maar ik weet niet waar te beginnen.
Met welk programma kan ik dat doen? En is dat erg moeilijk?
Alvast bedankt
Groetjes,
Talleke
- kraaltje02
- Bead Interested
- Contacteer:
Hoi Veerle!
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb het inmiddels ook voor elkaar gekregen, maar dan in frontpage, en dan via printscreen er een screenshot van maken. Een beetje omslachtig, maar het werkt.
Kraaltje02: Fotoshop is een programma wat je moet kopen idd..Er zijn ook gratis fotobewerkingsprogramma's, bijv picasa van google. (maar daar kan ik dus écht niet mee overweg, terwijl anderen het een heel fijn programmatje vinden)
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb het inmiddels ook voor elkaar gekregen, maar dan in frontpage, en dan via printscreen er een screenshot van maken. Een beetje omslachtig, maar het werkt.
Kraaltje02: Fotoshop is een programma wat je moet kopen idd..Er zijn ook gratis fotobewerkingsprogramma's, bijv picasa van google. (maar daar kan ik dus écht niet mee overweg, terwijl anderen het een heel fijn programmatje vinden)
-
Belunek Jewels
- Bead Reader
- kraaltje02
- Bead Interested
- Contacteer:
- Annelies1958
- Bead Dreamer
Re: Dankje!
Ehhh, er staat bij dat 't gratis is .....kraaltje02 schreef:![]()
Is dat duur?
goedkoper kan 't volgens mij niet ....
Groetjes, Annelies
- kraaltje02
- Bead Interested
- Contacteer:
-
mony
- Bead Interested
- Contacteer:
veha schreef:Ik doe dat met photoshop en vind dat niet echt moeilijk. Maar je kan dat, denk ik, met eender welk fotobewerkingsprogramma doen.
groetjes,
Veerle
Ik heb adobe photoshop 5.0. Is dit nu de zelfde photoshop als die van jou?
Ik ben ook bezig gewweest maar het lukt me niet.
Groetjes patries www.facebook.com/monybeads
Ik heb fotoshop 7.0, maar in principe maakt dat niets uit hoor. Als je wil dan maak ik wel een powerpoint met wat meer uitleg over hoe ik het doe. Stuur me maar een mailtje op roy.veerle@skynet.be Je zal wel een dag of 3 geduld moeten hebben, want ik heb het nogal druk dit weekeinde
groetjes,
Veerle
groetjes,
Veerle
-
mony
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik stuur je een mailtje.veha schreef:Ik heb fotoshop 7.0, maar in principe maakt dat niets uit hoor. Als je wil dan maak ik wel een powerpoint met wat meer uitleg over hoe ik het doe. Stuur me maar een mailtje op roy.veerle@skynet.be Je zal wel een dag of 3 geduld moeten hebben, want ik heb het nogal druk dit weekeinde
groetjes,
Veerle
Heel erg bedankt alvast!
Groetjes patries www.facebook.com/monybeads