Verzendkosten Luchtkussen enveloppe

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
miesjelle112
Bead Interested
Berichten:149
Lid geworden op:do 16 aug 2007 19:00
Contacteer:
Verzendkosten Luchtkussen enveloppe

Bericht door miesjelle112 » za 06 okt 2007 09:48

Hallo;
Ik ben bezig met het opzetten van een site (gewoon de gratis eigensite),
maar nu vraag ik mij af wat de verzendkosten zijn bij een luchtkussen enveloppe.
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt en op de site van tnt-post kan ik het niet vinden.
Is het dus gewoon het zelfde als een gewone enveloppe, maar al sneller duurder omdat de enveloppe zwaarder is ofzo?

Sorry als ik weer eens met mijn neus gekeken heb :lol:

Alvast bedankt!
-Michelle

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door Lavilia » za 06 okt 2007 10:22

Een bubbeltjes envelop is over het algemeen niet heel veel zwaarder dan een gewone envelop, de prijzen zijn ook hetzelfde als bij gewone post (qua gewicht), dit geldt alleen niet als de envelop niet door een gewone brievenbus past
groetjes ikke
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 06 okt 2007 16:58

Bubbeltjes enveloppen worden volgens mij zelfs aanbevolen om het lichter te houden toch :?:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Bericht door Kralina » za 06 okt 2007 20:41

Verzendkosten zijn hetzelfde als verzending in gewone enveloppen.
Door de bubbeltjes zijn de kralen beschermd, dat is het voordeel ervan.
Enne,....er kunnen al veel zakjes kralen in een klein formaat luchtkussen envelop hoor!
Als U werk maakt van Uw hobby.

miesjelle112
Bead Interested
Berichten:149
Lid geworden op:do 16 aug 2007 19:00
Contacteer:

Bericht door miesjelle112 » za 06 okt 2007 20:48

Dankje!
Mijn vader zei dat de verzendkosten voor zo'n envelop vast hoger zouden zijn, heeft hij ook een keer ongelijk 8)
Ik heb wel luchtkussen enveloppen groter dan een gewone envelop, maar mn vader heeft ze meegenomen van zijn werk, dus die zijn gratis voor mij :lol:

Gebruikersavatar
miranda
Bead Dreamer
Berichten:546
Lid geworden op:zo 15 jun 2003 19:49
Locatie:Eerbeek
Contacteer:

Bericht door miranda » ma 08 okt 2007 11:59

Je kan natuurlijk altijd een luchtkussen enveloppe wegen.
Deze zijn in een kleine variant 10 gram.
Hanteer je standaard kosten of wil je via tnt tarief gaan werken?
Dan kan je natuurljk altijd het gewicht van de bestelling wegen en daar de portokosten voor doorgeven. Natuurlijk incl enveloppe.

Groetjes
Miranda

miesjelle112
Bead Interested
Berichten:149
Lid geworden op:do 16 aug 2007 19:00
Contacteer:

Bericht door miesjelle112 » ma 08 okt 2007 15:46

Ik zou graag via tnt kosten gaan werken (als ik al wat ga verkopen :P )
Maar omdat ik mijn site via eigensite.nl aan het maken ben kan dat niet.
Je kan kiezen uit geen verzendkosten, 1.50, 2.50 enz. Dan doe ik dus maar 1.50 al kost het lang niet zoveel als die luchtkussenenveloppen met het normale tarief verstuurd kunnen worden, dat vind ik eigenlijk wel jammer omdat t meteen zo hoog 'klinkt'. Een goedkoop paar oorbellen en dan 1,50 erbij, dan wordt t ineens een stuk duurder paar oorbellen als je begrijpt wat ik bedoel...

Liefs!

Gebruikersavatar
Annelies1958
Bead Dreamer
Berichten:517
Lid geworden op:do 08 mar 2007 11:10
Locatie:Leiden

Bericht door Annelies1958 » ma 08 okt 2007 16:53

Je kan toch ook aangeven dat de verzendkosten later worden doorgegeven.
Want je zal toch eerst het gewicht van de totale bestelling moeten weten, anders loop je de kans dat je er op toe moet leggen, als mensen een grote bestelling doen.
Dat doet Inge van Romantikraal ook. Zij heeft gekozen voor de vermelding 'geen verzendkosten'. Later krijg je per e-mail je bevestiging met de verzendkosten.
Groetjes, Annelies

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » ma 08 okt 2007 20:13

Ik ben bezig met een eigen site en ik ga de verzendkosten gewoon verwerken in de prijzen van de sieraden. Mensen betalen dus geen verzendkosten, maar die heb ik al doorberekend. (net als de kosten van de enveloppen trouwens)

miesjelle112
Bead Interested
Berichten:149
Lid geworden op:do 16 aug 2007 19:00
Contacteer:

Bericht door miesjelle112 » di 09 okt 2007 09:16

Het is inderdaad een goed idee om geen verzendkosten in te voeren. Maar staat er dan niet bij eigensite automatisch bij verzendingsopties (of zoiets) geen verzendkosten?
Nou ja, dan moet ik maar gewoon duidelijk maken dat er wel verzendkosten zijn en dat die afhangen van het gewicht...
Dat komt dus toch neer op:
Munteenheid EUR

0-20 g. 0,44
20-50 g. 0,88
50-100 g. 1,32
100-250 g. 1,76
250-500 g. 2,20
500 gr.-3 kg. 2,64


(Zijn er btw mensen die weten of je een gastenboek kunt maken bij de gratis eigensite versie? Ik zou namelijk graag willen weten wat mensen ervan vinden, over de mail doe je dat minder snel...)

Weer bedankt :lol:

Gebruikersavatar
bonte285
Bead Dreamer
Berichten:556
Lid geworden op:za 12 aug 2006 18:30
Locatie:Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door bonte285 » ma 26 nov 2007 22:29

(Zijn er btw mensen die weten of je een gastenboek kunt maken bij de gratis eigensite versie? Ik zou namelijk graag willen weten wat mensen ervan vinden, over de mail doe je dat minder snel...)

Ik heb via eigensite ook een website gemaakt en de optie geen verzendkosten aangeklikt. Bij elk artikel vermeld ik apart dat de prijs van het sieraad exclusief verzendkosten is en dat deze via TNT post tarieven worden berekend. Ik stuur dus altijd een bevestigingsmail met daarin het totaalbedrag, dus inclusief verzendkosten. Dit werkt prima, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Over het gastenboek; ik heb via http://www.mygb.nl" onclick="window.open(this.href);return false; een gratis gastenboek aangemaakt en dit kun je heel gemakkelijk in eigensite plaatsen (neem anders bij mij een kijkje, dan kun je het zelf zien).

Succes ermee!
:flowerysmile:
*~ Groetjes van Yvette ~*

miesjelle112
Bead Interested
Berichten:149
Lid geworden op:do 16 aug 2007 19:00
Contacteer:

Bericht door miesjelle112 » di 27 nov 2007 09:19

bonte285 schreef:(Zijn er btw mensen die weten of je een gastenboek kunt maken bij de gratis eigensite versie? Ik zou namelijk graag willen weten wat mensen ervan vinden, over de mail doe je dat minder snel...)

Ik heb via eigensite ook een website gemaakt en de optie geen verzendkosten aangeklikt. Bij elk artikel vermeld ik apart dat de prijs van het sieraad exclusief verzendkosten is en dat deze via TNT post tarieven worden berekend. Ik stuur dus altijd een bevestigingsmail met daarin het totaalbedrag, dus inclusief verzendkosten. Dit werkt prima, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Over het gastenboek; ik heb via http://www.mygb.nl" onclick="window.open(this.href);return false; een gratis gastenboek aangemaakt en dit kun je heel gemakkelijk in eigensite plaatsen (neem anders bij mij een kijkje, dan kun je het zelf zien).

Succes ermee!
:flowerysmile:
Oee, dankje :D
Ik zal eens gaan kijken 8)

Liefs,

miesjelle112
Bead Interested
Berichten:149
Lid geworden op:do 16 aug 2007 19:00
Contacteer:

Bericht door miesjelle112 » di 27 nov 2007 10:14

Jeeej Ik heb een gastenboek 8)
Nu nog berichtjes :P

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » di 27 nov 2007 10:39

Nala schreef:Ik ben bezig met een eigen site en ik ga de verzendkosten gewoon verwerken in de prijzen van de sieraden. Mensen betalen dus geen verzendkosten, maar die heb ik al doorberekend. (net als de kosten van de enveloppen trouwens)
hoe doe je dat dan als mensen meerdere dingen bestellen? Gaat er dan iets af omdat je maar 1 keer verzendkosten betaalt?

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » di 27 nov 2007 20:44

Meerdere dingen wegen ook meer, dus meer postzegels en grotere envelop. Per sieraad let ik waarschijnlijk ongeveer een euro erbij. En omdat je toch ronde bedragen wil, is het voor het ene sieraad misschien een euro en voor de ander 2 en half.

(site ligt even stil trouwens, geen tijd en inspiratie)

Gesloten