Mijn sieraden in de Tina?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
denzign
Bead Starter
Berichten:90
Lid geworden op:zo 21 dec 2003 22:50
Locatie:brielle
Contacteer:
Mijn sieraden in de Tina?

Bericht door denzign » di 12 jun 2007 17:59

Kreeg gister een emailtje met een leuke aanbieding voor in de Tina.

Ze gaan een bel en win pagina doen ergens eind augustus en zouden daarvoor mijn sieraden willen.

Maar ja, ben al 2 jaar niet meer bezig met die dingen en het ligt hier ergens onderin de kast te verstoffen.
De reden daarvan is dat ik gewoon te weinig tijd heb.

Nou ja de aanbieding zou dan zijn om mijn sieraden te gebruiken voor de win actie en dan nog 1/3 pagina aan redactie, totaal met een commerciele waarde van €4.150,-.

Das niet gek toch, maar dan moet ik wel een pakket samenstellen van een winkelwaarde van ongeveer 500,-...


Is allemaal leuk en aardig, zeker een leuke promotie!
Maar ja, ik doe niks met die dingen, denk dat de doelgroep van de Tina niet echt mijn doelgroep is, misschien de sieraden wel, maar niet de prijzen. Maar stel dat ik daarna wat meer belangstelling krijg, dan heb ik toch geen tijd/zin om weer sieraden te gaan maken...

Hadden ze nou 2 jaar eerder gereageerd!

Wat zouden jullie doen?

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Bericht door Elsje » di 12 jun 2007 18:21

Niet doen dan, het levert jou niets op waar je op zit te wachten!
Groetjes Els,

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 12 jun 2007 18:54

Elsje schreef:Niet doen dan, het levert jou niets op waar je op zit te wachten!
Vind ik eigenlijk ook wel, tenzij je echt weer wilt beginnen met sieraden :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
charmart
Bead Dreamer
Berichten:528
Lid geworden op:di 12 jun 2007 18:49
Contacteer:

Bericht door charmart » di 12 jun 2007 19:00

Ik zou het ook niet doen....
Als het nu een goede doelgroep was... Maar ook dat niet dus ook niet de moeite voor jou om het weer helemaal op te likken.
Succes met je beslissing!!!
Mar-JoYa schreef:
Elsje schreef:Niet doen dan, het levert jou niets op waar je op zit te wachten!
Vind ik eigenlijk ook wel, tenzij je echt weer wilt beginnen met sieraden :wink:

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » di 12 jun 2007 19:18

Geef ze even de link door van dit kralenvriendin of forum! Je kan er zoveel mensen ongelooflijk blij mee maken, en jij zit er toch niet echt op te wachten :lol:
ipoingtudut

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » di 12 jun 2007 20:06

krijg je er wat voor terug anders dan promotie? je zegt zelf dat je niet meer bezig bent met sieraden en dat de doelgroep van tina niet jou doelgroep is.

ik begrijp uit je verhaal dat je dan die sieraden aan tina schenkt, klopt het dat je er geen geld voor krijgt? tuurlijk, je maakt geen sieraden meer en je doet er niet mee, maar zomaar 500,- aan kralen en materialen weggeven is toch wel heel erg zonde denk ik :? :? zeg het me als ik het verkeerd begrepen heb :wink:

succes met je beslissing, maar ik zou het echt niet doen. verkoop je sieraden als je van ze af wil, ze zijn teveel waard om zomaar weg te geven is mijn mening :wink:
Groetjes Marit

Gesloten