Josh armband

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Gebruikersavatar
jorien
Bead Interested
Berichten:190
Lid geworden op:zo 02 apr 2006 20:29
Locatie:Almere
Josh armband

Bericht door jorien » do 05 apr 2007 08:59

mijn dochtertje heeft mijn josh armband te pakken gekregen en laten vallen :-( en nu zijn er twee steentjes van mijn armband af.
En ik kan ze nergens meer vinden huilen2

Weet iemand of op de sieraden van Josh Swarovski steentjes zitten?
En hoe weet ik de juiste maat?




Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 05 apr 2007 09:45

Aan de foto te zien gok ik er op dat het 7mm Crystal is. Als dat klopt, en je kunt de steentjes nergens vinden, dan heb ik ze wel voor je.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » do 05 apr 2007 09:46

ik zou niet weten of er swarovski steentjes inzitten, maar de maat van de steentjes kan je opmeten door een liniaaltje over het kuipje te leggen, en dan aflezen hoeveel mm het is. is niet heel erg precies, maar je komt er wel mee verder als je daarna naar de kralenwinkel gaat :wink:

een ander idee.... neem je armband mee naar een kralenwinkel, en vraag of je de steentjes mag passen :wink:
Groetjes Marit

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 05 apr 2007 10:18

Ik mis maar 1 steentje en daarvan zegt mijn gevoel op basis van de foto een kleiner formaat als 7mm, maar ken de armbanden van Josh ook niet in het echt moet ik zeggen :oops:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » do 05 apr 2007 13:01

Mar-JoYa schreef:Ik mis maar 1 steentje en daarvan zegt mijn gevoel op basis van de foto een kleiner formaat als 7mm, maar ken de armbanden van Josh ook niet in het echt moet ik zeggen :oops:
Ik was ook al aan het zoeken en mis maar 1 steentje :lol: Ik zou zelf gokken op 4 mm. Maar: meten is weten! Dus ik zou het steentje eerst even opmeten voordat je ze bij een winkel gaat halen of bestellen. Crystal is een makkelijk verkrijgbare kleur, dus het moet allemaal wel goed komen :wink:

Gebruikersavatar
linda1982
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:za 19 nov 2005 20:10
Locatie:Frankrijk

Bericht door linda1982 » do 05 apr 2007 14:24

Op de site van de Josh sieraden staat dat ze alleen maar swarovski kristallen gebruiken dus ik zou daar maar vanuit gaan.

Voor de maat zou ik het even opmeten en weet je het niet zeker kan je beter 2 verschillende maten bestellen, zo duur zijn die steentjes nou ook weer niet.
Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken.

Gebruikersavatar
jorien
Bead Interested
Berichten:190
Lid geworden op:zo 02 apr 2006 20:29
Locatie:Almere

Bericht door jorien » do 05 apr 2007 15:40

linda1982 schreef:Op de site van de Josh sieraden staat dat ze alleen maar swarovski kristallen gebruiken dus ik zou daar maar vanuit gaan.
:? Niet eens aangedacht om even een kijkje te nemen op de site van Josh...
bedankt voor de tips en het meedenken :wink: :D

Laura2006
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:di 10 apr 2007 19:57
Locatie:Stadskanaal

Josh armband

Bericht door Laura2006 » di 10 apr 2007 20:07

Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met josh. Zij willen je vast helpen en dan weet je ook zeker dat het goed gemaakt wordt en met de juiste stenen.
Groetjes Laura

voeger
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:wo 11 apr 2007 04:51

Bericht door voeger » wo 11 apr 2007 04:54

Hoi Jorien,

Zo te zien zijn het de kleine steentjes toch?
Dat zijn de SS34 van Swarowski.

voeger
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:wo 11 apr 2007 04:51

Bericht door voeger » wo 11 apr 2007 05:00

Hoi Jorien,

Even doorgaan op mijn vorige berichtje. Josh gebruikt
alleen Swarovski kristal. Als het goed is kun je gewoon terug
naar de winkel gaan waar hij vandaan komt. Alle sieraden van Josh worden namelijk verkocht met een garantie certificaat. Sturen ze hem op en wordt hij gemaakt.
Probeer het niet zelf te maken, want je krijgt de lijmresten er niet goed genoeg vanaf. Hiervoor gebruiken ze specifieke apparatuur. Ook de lijm is niet de gewone in de winkel te kopen lijm.

Ook lees ik wel eens op forums dat Josh hetzelfde is dan Blin-q. Vergeet dat snel. De eigenaar van Blin-q was werkzaam voor Josh en is er met ideeën, klanten, orders, enz vandoor gegaan. Josh heeft een rechtzaak aangespannen en deze ook gewonnen. Blin-q moet nog een enorm bedrag betalen aan Josh. Ook de kwaliteit van zijn sieraden is in de verste verte niet te vergelijken met die van Josh. Josh is inderdaad wat duurder, maar het prijsverschil weegt absoluut niet op tegen het kwaliteitsverschil.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 11 apr 2007 05:23

Hoe weet je dat allemaal? Je bent zeker van Josh?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

voeger
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:wo 11 apr 2007 04:51

Bericht door voeger » wo 11 apr 2007 11:35

Klopt

Gesloten