mode lente/zomer 2007

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
mode lente/zomer 2007

Bericht door Sandra » zo 04 mar 2007 16:55

Ik heb een vraagje aan de modekenners. ;) Kunnen jullie mij vertellen wat de mode de komende lente/zomer ongeveer wordt? Waar hebben jullie de info vandaan?

Alvast bedankt. :)

Gebruikersavatar
Angelaa
Bead Intelligent
Berichten:1267
Lid geworden op:zo 02 apr 2006 15:57
Locatie:Volendam
Contacteer:

Bericht door Angelaa » zo 04 mar 2007 17:16

op http://www.girlscene.nl" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.trendybella.nl" onclick="window.open(this.href);return false; enzo kun je dat volgens mij vinden.
Groetjes, Angela


Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 04 mar 2007 17:51

O fijn: hoge taille, legging en skinny jeans. :shock: Precies wat de meeste vrouwen flatteert...
:P

Gebruikersavatar
Angelaa
Bead Intelligent
Berichten:1267
Lid geworden op:zo 02 apr 2006 15:57
Locatie:Volendam
Contacteer:

Bericht door Angelaa » zo 04 mar 2007 18:17

haha, ik hou me daar niet aan hoor, ik draag wat ik leuk vind of het nou in of uit is, ja kijk als het nou van het jaar kruikie is draag ik het niet maar als het nou 1 jaar oud is ofzo.
Groetjes, Angela


Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Gebruikersavatar
miranda
Bead Dreamer
Berichten:546
Lid geworden op:zo 15 jun 2003 19:49
Locatie:Eerbeek
Contacteer:

Bericht door miranda » zo 04 mar 2007 18:42

Wat betreft de kleuren zit het eigenlijk het beetje tussen pastel en fel in.
Maar wel dezelfde kleuren als vorig jaar.


Groetjes
Miranda

vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » zo 04 mar 2007 18:51

ja ik zag ook al dat leggings weer komen...met gruwel denk ik aan jaren terug dat ik vrouwen zag lopen met een bloemetjeslegging, en dan liefst in een maat 44-46.....een iets te kort t-shirt erop aan...brrrrrrr..
Nou ben ik zelf wel slank, maat 38, maar nog vind ik dat ik er het lichaam niet voor hem om in een legging te hijsen.
Bannen die legging...want volgens mij is nog niet eens 1% van de vrouwelijke ned. bevolking in het bezit van zo'n perfect lijf, met een stel lange rechte slanke benen, dat een legging ook echt mooi staat.
What's life whithout beads

Gebruikersavatar
miranda
Bead Dreamer
Berichten:546
Lid geworden op:zo 15 jun 2003 19:49
Locatie:Eerbeek
Contacteer:

Bericht door miranda » zo 04 mar 2007 18:53

Ik vind het altijd wel lef hebben om in een legging te lopen hoor.
Doe het zelf niet haha. Maar toch waardeer ik die mensen wel, die hebben namelijk schijt aan wat een ander ervan denkt.
Tja en dat niet iedereen is weg gelegd voor een leuk maatje dat is nou eenmaal een feit.

Groetjes
Miranda

vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » zo 04 mar 2007 19:03

Nou, het gaat niet om een leuk maatje..ik ben zelf een tijdlang ook een stuk dikker geweest.
Juist met een maatje meer kan je je hartstikke leuk kleden vind ik.
Ik heb het gevoel dat ontwerpers kleding over het algemeen standaard richten op een perfecte maat 36..en vervolgens maakt men in de fabriek dan wel alles tot maat 44.....
niet elk model klding is geschikt voor elke maat.
Net als iemand in maat 36 geen oversized t-shirt aan zou moeten trekken......dat is ook niet echt mooi...terwijl juist een wijd a-lijn shirt supervrouwelijk staat vanaf maat 40...die hebben net wat meer boezem...dat oogt gewoon dan mooier.
Maar goed, zo denk ik erover.
Tuurlijk moet iedereen aantrekken waarin hij of zij zich goed voelt.
Ik merk alleen bij mezelf, dat ik mezelf prettiger voel als ik weet dat ik kleding aan heb die me goed staat.
What's life whithout beads

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 04 mar 2007 19:40

Bedankt voor jullie tips. Ik moet zeggen dat ik me ook niet aan de mode hou, maar mijn klanten wel, vandaar dat ik nieuwsgierig ben welke kleuren in de mode komt, en ook wel beetje wat verder, want dan kan je concluderen of het drukke of rustige, romantische of chique, etc, sieraden moeten worden.

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Bericht door Romantica » zo 04 mar 2007 19:49

Op deze sites kijk ik meestal voor de laatste trends en modekleuren. :D

http://www.trendystyle.net/
http://www.adversus.nl/
http://www.fashiontrendsetter.com/
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » zo 04 mar 2007 20:34

Het valt mij ook op dat er maar weinig mensen zijn die een legging c.q. strakke spijkerbroek aankunnen, en ik heb zelf maat 36/38!! Het gaat vooral om de vorm van je benen, ik heb x-benen en kan ze ook niet aan.

Leuk vind ik het wel ...

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 05 mar 2007 07:55

Als je steviger bent kun je ze best aan, maar dan wel met rokje of korte broek en ALS je ze dan al gewoon draagt, doe er dan in ALSJEBLIEFT geen buiktruitje op, maar dat was niet de vraag: ik zou even de H&M catalogus aanvragen, krijg je en goed beeld van de komende mode vind ik persoonlijk, onder anderen jaren 50 en pastels ( vind ik zoooooo leuk :wink: )
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Bieketjuh
Bead Designer
Berichten:998
Lid geworden op:wo 10 aug 2005 16:27
Locatie:Neerpelt (België)

Bericht door Bieketjuh » ma 05 mar 2007 13:14

ik heb maatje 34-36, vooral in nederlandse merken 34. Heb gisteren nog te horen gekregen dat ik mooie benen heb, maar toch zie ik mijzelf nog niet in een leggin lopen. Je doet toch gewoon aan wat je mooi vind en gemakkelijk :lol:

Maar inderdaad taille broeken worden weer mode, gedaan met de heupbroeken. Steeds smallere broekspijpen en jurkjes met drukke prints en met in de taille een lint ofzo, veel veranderingen, maar de ballerina's die blijven dan weer!

Gebruikersavatar
kralie
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 10:44
Locatie:Middelburg
Contacteer:

Bericht door kralie » zo 15 apr 2007 19:30

ik heb de gids van HM al gehad maar ik vind er echt niks aan. Ik heb alleen een jasje en wit bloesje gekocht. meer niet. ik ben blond en als ik dat pastel aantrek zie ik eruit als een lijk.
Ik had het nog nagevraagd trouwens bij de mexx winkel en die zei dat roze en bruin en camel het gaan worden
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

Gebruikersavatar
karin v h
Bead Designer
Berichten:891
Lid geworden op:wo 14 feb 2007 10:06
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Bericht door karin v h » zo 22 apr 2007 19:45

Ik zat vandaag in de Margriet of Libelle (het gaat om nr. 16) te lezen wat van ketting in en uit is....
Verder een artikel dat grijs helemaal in is en dat voor de zomer
De Kralenprutser

Gesloten