Foto's maken van mijn kettingen
Hallo allemaal,
Vandaag ook weer eens een topic van mij.
Ik weet niet of ik dit bij het goede thema zet,
anders moeten jullie het maar verplaatsen waar het dan wel hoort.
Ik wil graag foto's maken van de kettingen die ik tot nu toe gemaakt heb.
Ik vind het alleen erg lastig om ze mooi op de foto te krijgen.
Ik heb een Samsung digimax L55W.
Iemand ideeën voor mij?
alvast bedankt
Vandaag ook weer eens een topic van mij.
Ik weet niet of ik dit bij het goede thema zet,
anders moeten jullie het maar verplaatsen waar het dan wel hoort.
Ik wil graag foto's maken van de kettingen die ik tot nu toe gemaakt heb.
Ik vind het alleen erg lastig om ze mooi op de foto te krijgen.
Ik heb een Samsung digimax L55W.
Iemand ideeën voor mij?
alvast bedankt
Ja dat tulpje heb ik wel aan, maar ik vroeg me af hoe je nou het mooiste een foto er van kon maken. Ik heb namelijk niet een mooi systeem ervoor, zoals iets om het er op te hangen ofzo.
De ketting moet er wel mooi op te komen staan. Scherp stellen is daarna pas aan de orde, eerst een mooie setting.
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie
De ketting moet er wel mooi op te komen staan. Scherp stellen is daarna pas aan de orde, eerst een mooie setting.
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie
Heel simpel is dat je je (bijvoorbeeld) ketting op een vel papier legt, dan zet je je camera op het tulpje (als het goed is flitst die dan ook niet) je kan met de camera van verschillende punten wat foto's nemen om te kijken hoe jij wilt dat het sieraad overkomt.
Zo heb ik het ook gedaan bij mijn sieraden, als je wilt kijken kan je op mijn www knopje klikken
Zo heb ik het ook gedaan bij mijn sieraden, als je wilt kijken kan je op mijn www knopje klikken
X Sanne

-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ik heb al allerlei manieren geprobeerd om foto's te trekken
op halsjes hangen ,op zwart papier enz......
nu gisteren heb ik ze gewoon op een wit blad papier gelegd op de tafel
het zonnetjes scheen mooi binnen,dus het was lekker licht en heb zo mijn sieraden getrokken.
En ik moet zeggen tot nu toe zijn dit de best gelukte foto's.
op halsjes hangen ,op zwart papier enz......
nu gisteren heb ik ze gewoon op een wit blad papier gelegd op de tafel
het zonnetjes scheen mooi binnen,dus het was lekker licht en heb zo mijn sieraden getrokken.
En ik moet zeggen tot nu toe zijn dit de best gelukte foto's.
Foto's maken van mijn kettingen
Hoi Sanne,Sanne schreef:Heel simpel is dat je je (bijvoorbeeld) ketting op een vel papier legt, dan zet je je camera op het tulpje (als het goed is flitst die dan ook niet) je kan met de camera van verschillende punten wat foto's nemen om te kijken hoe jij wilt dat het sieraad overkomt.
Heb je je foto's daarna nog bewerkt?
Groetjes
ja dat heb ik gedaan met paint shop pro8
Dan maak ik er een kader omheen, zet mijn link erin en soms moet ik een kleur aanpassen of de foto wat donkerder maken.
Ik maak nu ook foto's die ik bij het fotograferen overbelicht, hierdoor krijg ik ook meteen een witte achtegrond.
Voor die foto's kan je op mijn site kijken onder de www knop
Dan maak ik er een kader omheen, zet mijn link erin en soms moet ik een kleur aanpassen of de foto wat donkerder maken.
Ik maak nu ook foto's die ik bij het fotograferen overbelicht, hierdoor krijg ik ook meteen een witte achtegrond.
Voor die foto's kan je op mijn site kijken onder de www knop

X Sanne