bestelling klopt niet helemaal

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Gebruikersavatar
JeweLilly
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:do 06 okt 2005 00:19
Locatie:Goeree Overflakkee
Contacteer:
bestelling klopt niet helemaal

Bericht door JeweLilly » wo 10 jan 2007 08:29

Ik had ergens in december een bestelling in een webshop gedaan en heb die (weet niet meer precies) of eind december na kerst of begin januari binnen gekregen.
Ik ben altijd zo dat ik alles goed nakijk of het klopt want het is vaak zat voorgekomen dat dit niet zo is.

Nou had ik dus 2 x een zakje met van die montageringetjes besteld, stond bij circa 230 stuks per zakje. Totaal zouden het er dus 460 stuks moeten zijn. Nou vindt ik het niet zo heel erg als er een paar minder in het zakje zitten, er staat ook natuurlijk "circa".

Maar nou had ik dus toch niet veel te doen en ben ze eens gaan tellen, totaal 316 stuks..
Dat is toch 144 stuks (72 stuks per zakje ) minder dan aangegeven..

Zouden jullie hierover een mailtje naar de webshop sturen om eventueel te vragen of ze alsnog toch die 144 stuks willen toesturen of vinden jullie het de moeite niet waard?

Ik weet nooit hoe ik zoiets moet brengen en voel me er meestal niet zo gemakkelijk bij..
Groetjes Lilly

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 10 jan 2007 08:33

Ik persoonlijk zou kijken hoe duur de ringen zijn en aan de hand daarvan beslissen of het voor mezelf de moeite waard is om het te mailen of niet. Maar ongeacht hoe duur het is, het is een vrij groot verschil en dan heb je dus ook wel de recht wat nagestuurd te krijgen.

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » wo 10 jan 2007 08:45

Ik weet niet hoe duur de ringetjes zijn. Als het gaat om 1 of 2 euro zou ik er zelf niet voor gaan mailen. Maar als ze meer kosten, dan zou ik er toch wel een mailtje aan wagen.
Ik tel zelf haast nooit dat soort dingen, vooral knijpkraaltjes niet, pfff moet er niet aan denken :mrgreen:

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 10 jan 2007 08:50

Ik zou ze mailen of bellen. Het gaat niet om het bedrag, maar om het principe. "circa" is natuurlijk best een ruim begrip, maar een verschil van 72 stuks per zakje vind ik persoonlijk erg veel. Misschien stond de weegschaal niet helemaal goed bij het afwegen?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

marja!
Bead Lover
Berichten:433
Lid geworden op:wo 09 jun 2004 13:01
Locatie:Wilsum

Bericht door marja! » wo 10 jan 2007 09:10

Als het om een klein bedrag gaat, kun je ze ook gewoon mailen:
'ik weet niet of jullie het weten, maar er zitten veel minder ringetjes in dan aangegeven'

En wie weet doen ze er uit zichzelf iets mee. :D

vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » wo 10 jan 2007 09:40

Ik zou het zeer zeker melden.
Je had toch meer verwacht, en dit is wel een erg groot verschil.
Je kunt toch melden dat je niet verwacht had dat er zo'n grote afwijking in aantallen in zou zitten.
What's life whithout beads

Gebruikersavatar
dolfijn
Bead Lover
Berichten:488
Lid geworden op:ma 20 nov 2006 22:17
Locatie:St-Job-in't-Goor, Be
Contacteer:

Bericht door dolfijn » wo 10 jan 2007 12:48

Ik zou het ook zeker laten weten.
Ik heb ooit ook zoiets gehad met kettelstiften en ik heb het verschil direct toegestuurd gekregen. Ze hadden ze zelf ook aangekocht in zakjes en wisten niet dat het niet klopte...zo hebben ze dan nog klachten van klanten kunnen vermijden .

Als iemand klanten wil houden dan reageren ze best wel positief !! zeker doen , je helpt hen ook door te communiceren...als je niks zegt dan kan er ook niets opgelost worden en hou je er geen goed gevoel aan over of bestel je misschien niks meer..
Groetjes,
Linda

Gebruikersavatar
JeweLilly
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:do 06 okt 2005 00:19
Locatie:Goeree Overflakkee
Contacteer:

Bericht door JeweLilly » wo 10 jan 2007 16:38

Maar het is nu al ruim een week later, is het niet raar om dan pas te reageren? :roll: En het nadeel is ook dat het vanuit het buitenland moet komen.. En ik denk dat het nasturen even duur is als een zakje.
Groetjes Lilly

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 10 jan 2007 16:43

een week is niet zo laat. Als ik jou was zou ik het netjes melden (zonder erbij te zeggen dat ze het moeten nasturen), en dan aan hun overlaten hoe zij het oplossen. Misschien storten ze het geld terug...Ikzelf zeg dan altijd dat het nagestuurd kan worden, en dat als het bij een volgende bestelling meegestuud wordt ze er iets gratis bij krijgen, aangezien het dan verzendkosten bespaard. Tenzij het om kleine nazending binnen Nederland gaat, dan bespaard het niet zo veel...

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 10 jan 2007 17:52

Idd ik zou ze het gewoon "ter kennisgeving" melden en dan kunnen ze toch kijken wat ze er mee doen :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
JeweLilly
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:do 06 okt 2005 00:19
Locatie:Goeree Overflakkee
Contacteer:

Bericht door JeweLilly » wo 10 jan 2007 20:47

Oke, ik denk dat ik dan toch idd nog even een mailtje ga sturen, weet nog niet hoe precies maar dat zie ik dan wel.

Iedrereen nog bedankt voor de reacties dank2
Groetjes Lilly

Gesloten