kleuren voorjaar/zomer 2007?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:
kleuren voorjaar/zomer 2007?

Bericht door vicky stellwag » do 21 dec 2006 21:36

We zitten nog wel in de winter, maar wil toch al met zomerse spulletjes gaan beginnen omdat ik nu al zoveel heb voor herfst/winter.
vraag me alleen af wat de typische kleuren zullen gaan worden voor de volgende zomer/lente.
Wie weet dit?
What's life whithout beads

stoffeltje
Bead Discoverer
Berichten:46
Lid geworden op:vr 29 apr 2005 08:17

Bericht door stoffeltje » vr 22 dec 2006 11:24

http://www.beadsonline.nl/index.html?la ... t=d54.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien heb je hier wat aan. Succes Thea

Gebruikersavatar
dolfijn
Bead Lover
Berichten:488
Lid geworden op:ma 20 nov 2006 22:17
Locatie:St-Job-in't-Goor, Be
Contacteer:

Bericht door dolfijn » vr 22 dec 2006 12:10

IK maak sieraden voor een kledingszaak en de dame heeft me deze week de kataloog met stoffen laten zien voor haar collecties.

Het grote verschil voor mij is dat er geen turquoise inzit en daar heb ik juist veel stock van :cry:
de volgende kleuren of combinaties wel: roze en grijs , oudroze , geel, bruin en beige ...heel veel beige en bruine tinten ...veel houten kralen gedragen door de mannequins . Wel leuk ik hou wel van werken met hout en andere natuurlijke materialen . Halssnoeren waren lang of heel kort .

Maar ik moet mij aan de merken houden die die zaak verkoopt , ik wil ook wel horen wat de andere winkels doen ...

vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » vr 22 dec 2006 12:26

dank je thea, hier heb ik zeker wat aan.
Ik zie heel veel zachtere tintjes...geen pastel, maar net iets minder fel as de gewone harde felle kleuren.
Wel leuk.
What's life whithout beads

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » vr 22 dec 2006 19:59

Heb je hier nog iets aan? ... http://www.fashiontrendsetter.com/conte ... rends.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Wendy

Gesloten