waar kan ik nummer en kleuren van fimo klei vinden?
-
Annemarie!
- Bead Fan
sinterklaas komt er weer aan en ik moet morgen een lijstje/lootje inleveren
nu dacht ik aan fimo klei kan ook niet mis gaan als je de nummers erbij zet.
waar kan ik die (officiele) nummer vinden?
en waar kan je allemaal fimo kopen?
in wat voor winkels zelf koop ik het op internet of bij pipoos maar wie weet meer winkels?
alvast heel erg bedankt voor jullie reacties
nu dacht ik aan fimo klei kan ook niet mis gaan als je de nummers erbij zet.
waar kan ik die (officiele) nummer vinden?
en waar kan je allemaal fimo kopen?
in wat voor winkels zelf koop ik het op internet of bij pipoos maar wie weet meer winkels?
alvast heel erg bedankt voor jullie reacties
groetjes Annemarie 
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
De nummers zelfs staan idd op het pakje en als je dan ook nog de naam erbij zet kan het idd niet misgaan.
Bij de officelen site kun je ongeveer de nummers vinden met kleur hoewel de plaatjes nou niet echt geweldig zijn : http://www.eberhardfaber.de/englisch_eb ... iveID=9174
Bij de pipoos online webshop kun je trouwens ook goed kijken, alleen staan daar weer alleen de namen http://www.hobbyhandboek.nl/categorie.a ... subcat=E07
Ik zelf koop me fimo bij de hobbyzaak in apeldoorn, de crea art. Is wel 10 cent duurder dan bv de vd (ja die heeft bij ons fimo
) maar ziet er wel beter uit en heeft meer kleuren. Ik weet niet of jij in de buurt een hobbyzaak hebt? Ik geloof dat haast elke hobbyzaak het wel verkoopt.
Bij de officelen site kun je ongeveer de nummers vinden met kleur hoewel de plaatjes nou niet echt geweldig zijn : http://www.eberhardfaber.de/englisch_eb ... iveID=9174
Bij de pipoos online webshop kun je trouwens ook goed kijken, alleen staan daar weer alleen de namen http://www.hobbyhandboek.nl/categorie.a ... subcat=E07
Ik zelf koop me fimo bij de hobbyzaak in apeldoorn, de crea art. Is wel 10 cent duurder dan bv de vd (ja die heeft bij ons fimo
-
Annemarie!
- Bead Fan
-
Annemarie!
- Bead Fan
-
Annemarie!
- Bead Fan
Hey Inge
heb als eerste op jouw site gekeken!!
maar zie mijn bv mijn oma niet via internet bestellen
dus ik heb de nummers nodig en die stonden er bij jou ook niet op!
dan schiet het ook niet op om zilver te zeggen want dan zijn er nog 2 soorten wat is het verschil en welke is de mooiste
maar aan de andere kant als mijn oma de kleuren noemt weten ze het bij pipoos vast wel
weet jij of je het nog in een andere winkel kan kopen?
dan schiet het ook niet op om zilver te zeggen want dan zijn er nog 2 soorten wat is het verschil en welke is de mooiste
maar aan de andere kant als mijn oma de kleuren noemt weten ze het bij pipoos vast wel
groetjes Annemarie 
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik ben zowiezo bezig met een lijstje met alle kleurennamen en nummers, altijd handig.Annemarie! schreef:Hey Inge
Ik vind de gewone zilver mooier dan de metallic, die is een beetje nepperig.
Ik weet verder geen winkels, ben niet zo bekend in Arnhem. Heb je al bij adressen op kralen.com gekeken? In ieder geval heeft Pipoos het wel en als je tenminste 10 pakjes koopt krijg je geloof ik 1 pakje gratis of 10% korting. Ik weet het niet precies meer.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat