Sieradenlabels laten maken .... of toch niet ?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart
Sieradenlabels laten maken .... of toch niet ?

Bericht door Marsha1979 » vr 03 nov 2006 20:39

Hallo allemaal,

Ik kreeg een mail van Ozizo over sieradenlabels die via hun te bestellen zijn. Nou zit ik er al een tijdje over te denken om dat ook te gaan doen maar ik zit een beetje met de naam. De naam van mijn website is 'Marsha's Creations' maar op zo'n label kunnen geloof ik max. 6 letters dan heb ik er dus veel te veel
Heb al zitten denken om er dan MC van te maken maar dat vind ik eigenlijk ook niet leuk, Marsha zou wel weer kunnen maar dan lijkt het net alsof degene die het sieraad draagt zo heet (of niet) ?

Ik had het er met mijn vriend over en die zei dat mensen misschien het label eraf gaan slopen en weggooien dat zou ik weer zonde van het geld vinden. Het kost nl. wel 390 euro voor 1000 labels ... Zeker wel iets om over na te denken ...

Daarom gooi ik het hier even 'in de groep' en wil ik dus om jullie mening vragen of ik het wel of niet zal doen en dan ook wat ik op het label zal laten zetten
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gebruikersavatar
red lady
Bead Dreamer
Berichten:664
Lid geworden op:za 21 mei 2005 17:00
Locatie:tilburg

Bericht door red lady » vr 03 nov 2006 20:52

ik zou het niet doen, als ik voor die keuze zou staan.
als er een label aan een gekocht sieraad zit beland het of in mijn rommelschuif :wink: of in de prullenbak (bij mij teminste).
ik vind het dan weggegooid geld. :gek:
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.

Gebruikersavatar
Helena
Bead Believer
Berichten:209
Lid geworden op:ma 31 jan 2005 18:44

Bericht door Helena » vr 03 nov 2006 21:03

Ik zou het ook niet doen.
Het is eigenlijk alleen maar leuk voor de maakster, de gebruikers hebben er meestal toch helemaal niks mee.

Tenzij je bedrijf Otazu heet ofzo, dan kunnen draagsters ermee opscheppen...

Nee, zonde van je geld, kun je beter een heleboel mooie kralen van kopen! Very happy
Groetjes,
Helena

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » vr 03 nov 2006 22:36

Ik vind het wel een erg mooi 'visite-kaartje' voor aan je ketting. Wil het ook graag, maar heb ze nog nergens betaalbaar kunnen vinden. En die 400 euro heb ik er nu net weer niet voor over.

Het is toch een gat in de markt zou je zeggen, waarom is er nu niemand die dat betaalbaar kan leveren?

linda1979
Bead Starter
Berichten:52
Lid geworden op:vr 25 aug 2006 20:01
Locatie:Almere
Contacteer:

Bericht door linda1979 » vr 03 nov 2006 22:48

Je hebt tegenwoordig ook van die apparaatjes waarmee je het kan graveren?
Misschien is dat een idee.
Ik zag zo'n apparaat op Dremel.nl
Maar een logo erop zal lastig worden denk ik, want het moet dan natuurlijk uit de losse hand.
Maar ja, misschien heb je hier wat aan.

Doei!
Groetjes Linda
---------------------------

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 04 nov 2006 07:41

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... t=label%2A" onclick="window.open(this.href);return false;

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... t=label%2A" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zou "zelfmaaklabels" aan je kunnen leveren, zie deze 2 topics.
Geen goedkope grap, maar je kunt er je leven lang zelf labels mee maken en als je zou willen iedere keer andere vormpjes en kleuren gebruiken. Die labeltjes zelf zijn namelijk niet zo heel duur, de stempel is het duurst. En die kan je steeds opnieuw gebruiken.
Zelf heb ik ze niet omdat ik persoonlijk de kwaliteit niet mooi vind, maar ik heb verder eigenlijk alleen maar positieve reacties gehoord. Dus als je interesse hebt dan wil ik nog wel eens voor je gaan informeren.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Kraaltjes
Bead Intelligent
Berichten:1359
Lid geworden op:di 22 jun 2004 18:31
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » za 04 nov 2006 19:29

Vindt het wel erg leuk als ik bv elke maand wel iets van 5 sieraden verkocht. Dan is het wel egr leuk om je eigen label te hebben, maar ik verkoop niks :wink: dus onzin voor mij.
Wel zou ik als jouw was een andere oplossing zoeken voor de naam want MC doet mij denken aan de mac :lol: Mischien alleen je voornaam?
:engel: Groetjes Eveline

Kralenimpressie
Bead Fan
Berichten:310
Lid geworden op:di 07 feb 2006 21:18
Locatie:Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Kralenimpressie » za 04 nov 2006 19:44

Ik vind 1000 labels nog veel te veel...ik ben nu een jaar bezig heb 150 sieraden gemaakt en er zijn er misschien 50 van verkocht......zou ik 20 jaar met die labels doen!

Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart

Bericht door Marsha1979 » zo 05 nov 2006 13:52

Misschien dat ik wel gewoon 'Marsha' doe MC is inderdaad net of het de MacDonalds is :lol:

Esther ik heb je een pb gestuurd :wink:
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gebruikersavatar
jappeleintje
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:wo 14 jun 2006 11:08

Bericht door jappeleintje » zo 05 nov 2006 14:01

Misschien MC-Design, of Marsha Design, MC-Jewels.....

of iets met je voorletter en 1e letter van je achternaam?

gr. Monique

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 05 nov 2006 16:24

jappeleintje schreef:Misschien MC-Design, of Marsha Design, MC-Jewels.....

of iets met je voorletter en 1e letter van je achternaam?

gr. Monique
Het probleem was dat er maar 5 letters op kunnen volgens ozizo :wink: een naam heeft ze wel Marsha's Creations zoals in het eerste bericht staat :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » zo 05 nov 2006 17:13

Helena schreef:Ik zou het ook niet doen.
Het is eigenlijk alleen maar leuk voor de maakster, de gebruikers hebben er meestal toch helemaal niks mee.

Tenzij je bedrijf Otazu heet ofzo, dan kunnen draagsters ermee opscheppen...

Nee, zonde van je geld, kun je beter een heleboel mooie kralen van kopen! Very happy
Geheel mee eens

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » zo 05 nov 2006 18:45

Ik heb er ook al eens naar gekeken, maar vind ze zo duur. Ik zelf laat ze wel zitten aan gekochte kettingen, is toch juist leuk?! En ik heb geen Otazu omdat ik dat niet betaalbaar vind...
Groetjes,
Loura

Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 05 nov 2006 19:38

Marsha je hebt een pb terug. Als het niet voldoende is dan hoor ik het wel.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
MiekeN
Bead Designer
Berichten:861
Lid geworden op:do 02 nov 2006 18:18
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

label

Bericht door MiekeN » di 07 nov 2006 21:45

Ik zie op je site dat je in je logo met zwarte letters en rose sterretjes werkt. Waarom maak je het niet je handelsmerk om aan een slotje een 15/o zwart en een 15/o rose te hangen?
Net 2 superkleine kraaltjes losbungelend in jouw kleurtjes. Kost je voor de komende 5 jaar 3 euro of zo. :)

Ideetje?

Mieke

Gesloten