Hoe kopen jullie kralen?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
jappeleintje
Bead Believer
Hoe kopen jullie kralen?

Bericht door jappeleintje » za 19 aug 2006 15:58

Hoe kopen jullie je kralen?

En dan bedoel ik niet gewoon kopen via een webshop of winkel maar meer of jullie heel gericht kralen kopen, bijv. als je een idee voor een ontwerp voor een ketting/armband hebt, zoek je dan de kralen daarvoor uit?

Of bezoek je webshops/winkels en koop je alles wat je leuk vindt en verzin je later iets met deze kralen en/of koop je er nog meer bij ,bij andere shops en ga je dan combineren en wat maken?

gr. Monique

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » za 19 aug 2006 16:08

Ik koop wat ik leuk vind, en maak dan kombinaties met kralen die ik al heb. Ik koop haast nooit echt iets gerichts.

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door T@mara » za 19 aug 2006 16:16

Ik bedenk vaak terplekke wat ik ervan zou kunnen maken.
Alleen vind ik de hoeveelheid altijd moeilijk, meestal kom ik een paar kralen te kort, en zijn ze net op als je zooo graag die ketting of armband af wilt maken, heel herkenbaar voor sommigen denk ik ;)

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » za 19 aug 2006 18:31

annemiek schreef:Ik koop wat ik leuk vind, en maak dan kombinaties met kralen die ik al heb. Ik koop haast nooit echt iets gerichts.
Ik doe het precies zo!
Groetjes Els,

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » za 19 aug 2006 18:36

In het begin kocht ik alles wat ik leuk vond, maar heb nu al zo'n voorraad dat ik nu gericht probeer te kopen. Hoewel ik naast de echte benodigdheden ook wel meestal thuiskom met andere dingen :roll:

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » za 19 aug 2006 18:53

Meestal koop ik wat ik mooi vind en bekijk daarna wat ik ermee kan doen. Soms heb ik iets in mijn hoofd en ga dan op jacht voor de nodige materialen.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » za 19 aug 2006 18:59

Elsje schreef:
annemiek schreef:Ik koop wat ik leuk vind, en maak dan kombinaties met kralen die ik al heb. Ik koop haast nooit echt iets gerichts.
Ik doe het precies zo!
En ik ook!
Groetjes, Melanie

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 20 aug 2006 19:22

:idea: volgens mij is hier al een topic over
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Majkie
Bead Anonymous

Bericht door Majkie » vr 29 sep 2006 11:20

katskralen schreef:In het begin kocht ik alles wat ik leuk vond, maar heb nu al zo'n voorraad dat ik nu gericht probeer te kopen. Hoewel ik naast de echte benodigdheden ook wel meestal thuiskom met andere dingen :roll:
Hetzelfde hier. Heb al extra dozen moeten kopen om ze kwijt te kunnen en heb ze alleen nog maar op kleur gesorteerd. Maar misschien wil mijn tante er zondag wat over kopen. Ze wil namelijk ook beginnen om een ketting te maken...

Gesloten