Volgen jullie de mode?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:
Volgen jullie de mode?

Bericht door Haematodipsia » zo 13 aug 2006 18:48

Volgen jullie de mode met jullie kettingen? Zelf doe ik dat een klein beetje zoals iedereen denk ik omdat je de materialen die in zijn meer vindt. Maar op gebied van kleuren beslis ik eigenlijk meer zelf. Ik zeg ook tegen mijn klanten bvb dekleuren voor deze herfst zijn ... en ... voor de winter gebruik ik ...

Hoe doen jullie dat? Wat wat doen jullie dan met juwelen van het vorige jaar?

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 13 aug 2006 21:37

Ik trek me nergens iets van aan. Ik koop wat ik leuk vind en ik maak ermee wat ik mooi vind. :lol:

dushi
Bead Fan

Bericht door dushi » zo 13 aug 2006 22:01

ik trek me er ook niets van aan, maak wat ik mooi vind. en dat ligt aan mijn eigen stemming, verder als mensen speciaal iets willen geven ze vaak zelf de kleur aan.
Groetjes Monica

~~VENI, VIDI, SCRIPSI~~

( Ik kwam, ik zag en ik schreef)

Wicked Flower
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Wicked Flower » zo 13 aug 2006 22:17

ik trek me er eigenlijk ook weinig van aan, maak meer de kleuren die ik zelf mooi vind
...:::Floortje:::...

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 13 aug 2006 22:25

Denk dat het ook verschil maakt of je kettingen voor prive gebruik of voor verkoop maken. Ikzelf volg de mode voor mezelf niet, kan wel zo zijn dat bepaalde kleuren in de mode is, je die kleuren vaak tegenkom bij kledingshops, uiteindelijk 1tje daarvan koopt omdat die toch wel mooi is of lekker zit, en daar bijpassende ketting bij wil maken. Maar dat is dus meer toeval, dat iets in de mode is en je het zelf mooi vindt. ;) Ik voel me iig totaal niet verplicht me aan de mode te houden.

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » zo 13 aug 2006 22:36

Ik maak ook meestal wat ik zelf leuk vind. Soms maak ik dan eens iets dat niet mijn stijl is maar dan vind ik het soms zonde als het niet verkocht wordt..

Saskia
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Saskia » zo 13 aug 2006 22:50

Kijk er wel naar op internet maar ik maak ook net zo goed wat ik gewoon zelf mooie kleurcombi's vind. Verkoop wel wat aan bekenden en vrienden van vrienden zeg maar. Maar ik denk dat het bij iedereen verschillend is wat ze uit het modebeeld pikken. Ik verkoop ook ketingen die niet echt mijn favoriet zijn (zegt dat wat van mijn smaak :lol: ) Het is zo persoonlijk hoe je de 'mode' kleur combineert.

Hadassa
Bead Believer

Bericht door Hadassa » ma 14 aug 2006 01:02

De modetinten worden toch vaak gezet door de duurdere merken, ikzelf kijk wel een beetje rond en bepaal m'n eigen kleuren en uiteindelijk koopt de klant toch wat tie mooi vind en niet iedereen wil erbij lopen zoals de meeste, die houden juist van aparte kleuren die afwijken van de mode rage. Dus gewoon even rond kijken en maken wat je mooi vind. :wink:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
GROETJES - HADASSA
XXXXXXXXX.

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » ma 14 aug 2006 06:59

Ik volg alleen mijn inspiratie :lol:

Catja
Bead Fan

Bericht door Catja » ma 14 aug 2006 08:15

Dames voor wie wel de mode wil volgen heb ik een leuke link gevonden
Ook leuk de do nots die er per soort figuur op staan

http://www.minettes.nl/fashion.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes Catja

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » ma 14 aug 2006 09:11

:P Ik weet het klinkt raar, maar ik heb het gebeurt mij meer dan eens: vaak heb ik iets leuks bedacht dat ik wil hebben (kledingstuk) en dan is het een paar maanden later in de mode.
Hetzelfde heb ik een beetje met kleuren en zo: ik heb al zo'n 6 maanden een tik voor zwart, wit, grijs, paars en roze; drie keer mag je raden wat (volgens de trendwatchers) de belangrijkste kleuren gaan worden...

Dus hoewel het eigenlijk meestal onbewust is, voel ik het vaak wel snel aan :wink:
En tja: voor het blad moet ik er natuurlijk ook een beetje van op de hoogte zijn...
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

dafkapin
Bead Interested

Bericht door dafkapin » ma 14 aug 2006 19:19

ik volg de mode niet zo, maar momenteel volg ik de mode helemaal wat kleding betreft

ik ben gek op petrol en turkoois, vandaag gaan shoppen en welke kleuren zaten er in de nieuwe collectie van mijn favo winkel, jaja, die twee

dus momenteel ben ik heel up-to-date met de mode

anders volg ik het helemaal niet, ik draag wat ik graag draag en waar ik me gemakkelijk in voel, want met mijn hele lijf geraak ik vaak niet in al die modieuze dingetjes (toch eens dringend op dieet moeten gaan :oops: )

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 14 aug 2006 19:25

Armande schreef:Ik trek me nergens iets van aan. Ik koop wat ik leuk vind en ik maak ermee wat ik mooi vind. :lol:

Gaat voor mij ook wel op... maar misschien wordt ik onbewust wel geinspireerd door wat ik veel om me heen zie :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » ma 14 aug 2006 20:19

Ik volg ook de mode niet, ik maak gewoon wat ik zelf mooi vind, ook van kleuren. Ik ben niet zo voor donker en somber, dus ik zal ook niet vaak een ketting maken zonder kleur in!

Siem
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Siem » ma 14 aug 2006 21:05

Een beetje. Maar ik meng het met wat ik leuk vind. Njah echt volgen van de mode is een te groot woord. Want de trend van nu is niet echt mijn smaak. Dus wordt het mijn stijl.
:)

Gesloten