Volgen jullie de mode?
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Volgen jullie de mode met jullie kettingen? Zelf doe ik dat een klein beetje zoals iedereen denk ik omdat je de materialen die in zijn meer vindt. Maar op gebied van kleuren beslis ik eigenlijk meer zelf. Ik zeg ook tegen mijn klanten bvb dekleuren voor deze herfst zijn ... en ... voor de winter gebruik ik ...
Hoe doen jullie dat? Wat wat doen jullie dan met juwelen van het vorige jaar?
Hoe doen jullie dat? Wat wat doen jullie dan met juwelen van het vorige jaar?
-
Wicked Flower
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Denk dat het ook verschil maakt of je kettingen voor prive gebruik of voor verkoop maken. Ikzelf volg de mode voor mezelf niet, kan wel zo zijn dat bepaalde kleuren in de mode is, je die kleuren vaak tegenkom bij kledingshops, uiteindelijk 1tje daarvan koopt omdat die toch wel mooi is of lekker zit, en daar bijpassende ketting bij wil maken. Maar dat is dus meer toeval, dat iets in de mode is en je het zelf mooi vindt.
Ik voel me iig totaal niet verplicht me aan de mode te houden.
- Saskia
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Kijk er wel naar op internet maar ik maak ook net zo goed wat ik gewoon zelf mooie kleurcombi's vind. Verkoop wel wat aan bekenden en vrienden van vrienden zeg maar. Maar ik denk dat het bij iedereen verschillend is wat ze uit het modebeeld pikken. Ik verkoop ook ketingen die niet echt mijn favoriet zijn (zegt dat wat van mijn smaak
) Het is zo persoonlijk hoe je de 'mode' kleur combineert.
De modetinten worden toch vaak gezet door de duurdere merken, ikzelf kijk wel een beetje rond en bepaal m'n eigen kleuren en uiteindelijk koopt de klant toch wat tie mooi vind en niet iedereen wil erbij lopen zoals de meeste, die houden juist van aparte kleuren die afwijken van de mode rage. Dus gewoon even rond kijken en maken wat je mooi vind. 
Dames voor wie wel de mode wil volgen heb ik een leuke link gevonden
Ook leuk de do nots die er per soort figuur op staan
http://www.minettes.nl/fashion.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Catja
Ook leuk de do nots die er per soort figuur op staan
http://www.minettes.nl/fashion.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Catja
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Hetzelfde heb ik een beetje met kleuren en zo: ik heb al zo'n 6 maanden een tik voor zwart, wit, grijs, paars en roze; drie keer mag je raden wat (volgens de trendwatchers) de belangrijkste kleuren gaan worden...
Dus hoewel het eigenlijk meestal onbewust is, voel ik het vaak wel snel aan
En tja: voor het blad moet ik er natuurlijk ook een beetje van op de hoogte zijn...
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
ik volg de mode niet zo, maar momenteel volg ik de mode helemaal wat kleding betreft
ik ben gek op petrol en turkoois, vandaag gaan shoppen en welke kleuren zaten er in de nieuwe collectie van mijn favo winkel, jaja, die twee
dus momenteel ben ik heel up-to-date met de mode
anders volg ik het helemaal niet, ik draag wat ik graag draag en waar ik me gemakkelijk in voel, want met mijn hele lijf geraak ik vaak niet in al die modieuze dingetjes (toch eens dringend op dieet moeten gaan
)
ik ben gek op petrol en turkoois, vandaag gaan shoppen en welke kleuren zaten er in de nieuwe collectie van mijn favo winkel, jaja, die twee
dus momenteel ben ik heel up-to-date met de mode
anders volg ik het helemaal niet, ik draag wat ik graag draag en waar ik me gemakkelijk in voel, want met mijn hele lijf geraak ik vaak niet in al die modieuze dingetjes (toch eens dringend op dieet moeten gaan