Annabella's kralen

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Kini
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 13 nov 2005 14:19
Annabella's kralen

Bericht door Kini » wo 02 aug 2006 09:59

Nou, ik ben een beetje nijdig over de webwinkel. Ik had er gouden metallook kralen besteld en die had mijn moeder in een armband gedaan. Een dag gedragen en meteen al al het goud er afgesleten. Dus ik een mail gestuurd en gevraagd wat er aan gedaan kon worden. Krijg ik doodleuk terug dat ze heel erg haar twijfels zet bij het hele gebeuren en dat het kortom gewoon de schuld van de draagster is. Mijn moeder is vanaf het begin betrokken bij mijn hele sieradenhandel, dus die weet echt wel wat ze wel en zeker wat ze niet moet doen met de sieraden die ze bij mij maakt. Dus dat heb ik ook maar even terug gestuurd. Ben benieuwd wat ik terug ga krijgen....

Lekker makkelijk van ze, schuld afschuiven en verder niks....
Daar koop ik dus ook niet meer. Kocht er al geen glazen kralen omdat ik die echt te absurt duur vind, maar de metalen dingen koop ik er denk ook maar niet meer...... Pakken ze goed aan, ik doe er 1 bestelling en denk al meteen: Laat maar daar.....

Dat geld zie ik zeker niet meer terug, aangezien ik tot op heden nog niks van ze heb gehoord...

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » wo 02 aug 2006 10:47

Super van je dat je dat hie gemeld hebt. Kijk als je de kraal al een half jaar ofzo in die armband had zitten en altijd dragen zou het nog anders zijn, maar dit kan toch gewoon niet.

Gebruikersavatar
100%Kraal
Bead Intelligent
Berichten:1379
Lid geworden op:vr 03 sep 2004 09:37
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » wo 02 aug 2006 15:07

:idea: misschien help het om een foto te sturen, dan kunnen zij meteen zien wat er precies mis mee is...

overigens heb ik dit ook een keer gehad met van die ringen die je 'om kralen kunt rijgen' (goudkleur), als je snapt wat ik bedoel, maar die had ik bij BEADIES in Amsterdam gekocht- alleen ben ik dan z'n watje dat niks durft te zeggen :oops:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 02 aug 2006 15:34

@Dagmar: jij een watje? :lieg:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
100%Kraal
Bead Intelligent
Berichten:1379
Lid geworden op:vr 03 sep 2004 09:37
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » wo 02 aug 2006 15:48

@Esther: oh ja, als het om dit soort dingen gaat ben ik vreselijk. Ik heb een keertje een verkeerde bestelling gedaan, gewoon niet opgelet. Toen moest mijn vriend bellen om te vragen of ik het kon ruilen, ik had eerder 2 keer betaald dat gebeld :oops: :oops: :oops:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Gebruikersavatar
EstherEnzo
Bead Designer
Berichten:985
Lid geworden op:wo 02 jun 2004 05:24
Locatie:Breda
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » wo 02 aug 2006 15:49

Haematodipsia schreef:Super van je dat je dat hie gemeld hebt.
Ik vind het helemaal niet netjes om die winkel hier zo neer te zetten. Probeer eerst eens samen tot een oplossing te komen alvorens hier je gal te spuwen.
Lekker dwalen tussen de kralen....

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: Annabella's kralen

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 02 aug 2006 17:02

Het lijkt mij dat ze dat al heeft geprobeerd:
Kini schreef:... Dus ik een mail gestuurd en gevraagd wat er aan gedaan kon worden. Krijg ik doodleuk terug dat ze heel erg haar twijfels zet bij het hele gebeuren en dat het kortom gewoon de schuld van de draagster is...
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Kraaltjes
Bead Intelligent
Berichten:1359
Lid geworden op:di 22 jun 2004 18:31
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » wo 02 aug 2006 17:14

:D Mmh idd ze heeft het al geprobeerd, en ik vindt het toch fijn om dit te weten want ik heb toch liever als er ooit wat fout gaat ik kan rekenen op een goede afhandeling met een webshop.
:engel: Groetjes Eveline

Gebruikersavatar
EstherEnzo
Bead Designer
Berichten:985
Lid geworden op:wo 02 jun 2004 05:24
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Annabella's kralen

Bericht door EstherEnzo » wo 02 aug 2006 17:53

Kini schreef:........................ Dus dat heb ik ook maar even terug gestuurd. Ben benieuwd wat ik terug ga krijgen....
Volgens mij is de zaak nog niet opgelost omdat Kini zelf nog een antwoord gestuurd heeft....
Lekker dwalen tussen de kralen....

DreamS
Bead Intelligent
Berichten:1484
Lid geworden op:vr 17 mar 2006 18:28
Locatie:Capelle a/d Ijssel
Contacteer:

Bericht door DreamS » wo 02 aug 2006 18:14

Ik vind het juist goed dat ze het hier neer zet! Dankjewel voor de tip! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » wo 02 aug 2006 18:27

Idd ik vind het ook goed!

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » wo 02 aug 2006 18:31

Ik wil niet vervelend gaan doen hoor, dus vat dit alsjeblieft niet rot op.. ;)

Maar een kralenwinkel kan er toch niks aan doen dat de kralen verkleuren? Zij maakt ze tenslotte toch niet zelf.. En het ligt ook wel aan de ph van je eigen huid, niet dat ik je moeder hiermee beschuldig of zeg dat het haar fout is, maar iedere kraal reageert bij iedereen anders, doordat de zuurtegraad van iedereens huid anders is..
Bij mij verkleurt alles ook heel snel..
En een metallook kraal wil ook nogal snel verkleuren, doordat het een kunstof kraal is, met een laagje verf erover. Hetzelfde als met sommige parels..

Groetjes Meggie

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Annabella's kralen

Bericht door Mar-JoYa » wo 02 aug 2006 18:40

EstherEnzo schreef:
Kini schreef:........................ Dus dat heb ik ook maar even terug gestuurd. Ben benieuwd wat ik terug ga krijgen....
Volgens mij is de zaak nog niet opgelost omdat Kini zelf nog een antwoord gestuurd heeft....
Dit was ook een beetje mijn gevoel, maar geloof niet dat we nu om en om een berichtje moeten zetten of het goed is of niet dat ze het hier neerzet.. ik hoop dat jullie samen tot een oplossing komen, maar kan me ook wel in het verhaal van Meggie vinden. Succes in ieder geval
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 02 aug 2006 18:53

meggie schreef: En een metallook kraal wil ook nogal snel verkleuren, doordat het een kunstof kraal is, met een laagje verf erover. Hetzelfde als met sommige parels..

Groetjes Meggie
Ik heb hier metallook kralen in sieraden die ik echt veel heb gedragen waar nog geen splintertje vanaf is. Je moet gewoon mazzel hebben denk ik.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » wo 02 aug 2006 18:54

Ik denk dat het niet Kini's bedoeling was om met dit topic Annabella in een kwaad daglicht te stellen ;)
Maar om aan te geven dat het niet zo'n geschikte service is als ze zeggen dat ze hun twijfels bij haar verhaal hebben.
Maar misschien had ze beter even een eventuele reactie af kunnen wachten, maar dat is nu ook geen optie meer.
Misschien kunnen we hier het beste niet teveel ophef over maken, en even af wachten wat Kini voor reactie terugkrijgt van Annabella.

Groetjes Tamara

Gesloten