workshop bij bedrijf
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
Hoi allemaal,
met het risico dat ik alsnog naar de zoekpagina verwezen wordt, waar ik overigens al gekeken heb, ga ik jullie de volgende vraag voorleggen.
Begin februari (donderdag) wil ik vanuit de personeelsvereniging van het bedrijf waar ik werk, een workshop kralen en/of sieraden maken verzorgen.
Ik heb ontzettend mooie dingen gezien op dit forum. Vooral van de fimo kralen met folie ben ik erg onder de indruk.
Het bedrijf zit in Zaandam en is goed met de trein te bereiken (5 min lopen)
De workshop kan bijvoorbeeld van 5 uur tot 9 gehouden worden met een pauze om iets te eten.
Het aantal personen is nog onzeker maar zal vast rond de 20 zitten.
Ik zou zowel de mogelijkheid van kralen maken als van met kralen en swarovski sieraden maken willen aanbieden aan mijn collegae.
Wie durft dit aan? (Eventueel met z'n twee?n of zelfs drie?n)
Groetjes
Naomi
met het risico dat ik alsnog naar de zoekpagina verwezen wordt, waar ik overigens al gekeken heb, ga ik jullie de volgende vraag voorleggen.
Begin februari (donderdag) wil ik vanuit de personeelsvereniging van het bedrijf waar ik werk, een workshop kralen en/of sieraden maken verzorgen.
Ik heb ontzettend mooie dingen gezien op dit forum. Vooral van de fimo kralen met folie ben ik erg onder de indruk.
Het bedrijf zit in Zaandam en is goed met de trein te bereiken (5 min lopen)
De workshop kan bijvoorbeeld van 5 uur tot 9 gehouden worden met een pauze om iets te eten.
Het aantal personen is nog onzeker maar zal vast rond de 20 zitten.
Ik zou zowel de mogelijkheid van kralen maken als van met kralen en swarovski sieraden maken willen aanbieden aan mijn collegae.
Wie durft dit aan? (Eventueel met z'n twee?n of zelfs drie?n)
Groetjes
Naomi
liefs,
Naomi
Naomi
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Hallo Naomi,
Ik heb nog nooit een workshop gegeven, en beschik ook (nog) niet over het materiaal om dat te doen, maar misschien kan ik je ergens mee helpen? Laat het me maar weten als je interesse hebt (mag ook via een pb of mijn priv?adres: e.ditiecher@wanadoo.nl).
Groetjes,
Esther
Ik heb nog nooit een workshop gegeven, en beschik ook (nog) niet over het materiaal om dat te doen, maar misschien kan ik je ergens mee helpen? Laat het me maar weten als je interesse hebt (mag ook via een pb of mijn priv?adres: e.ditiecher@wanadoo.nl).
Groetjes,
Esther
ik heb al meerdere keren workshops gegeven, alleen niet over kralen maken. de enige die ik ken die kralen maakt en weleens workshops geeft is ria (http://www.dragonmagic.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) en susan (http://www.susans-sieraden.com" onclick="window.open(this.href);return false;) maar die wonen beiden niet dichtbij. ik weet niet of patriciaT (uit amsterdam) een workshop zou willen geven?
ikzelf zou de workshop sowieso met minimaal 2 personen geven. als je net begint heeft iedereen vragen en het is jammer als ze dan allemaal moeten wachten. verder hoef je voor een workshop geven nauwelijks ervaring te hebben. ook is het niet zo 'n ramp als je niet alles in huis heb, je kan afspreken dat het geld vantevoren wordt overgemaakt en dat je met dat geld de klei en dergelijke kopen. 20 tangen koop je alleen natuurlijk niet meteen.....
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
Ja, ik had zeker in gedachte om het minimaal met z'n twee?n te regelen. Daarnaast kan ik natuurlijk ook bijspringen.
Wat betreft de rit Rotterdam Zaandam. Het is te doen met de trein, maar ik denk niet als je heel de handel mee moet nemen.
Ik laat denk ik het kralen maken zitten. Bedankt voor jullie berichtjes terug. Ik ga nu ff eten (tja, manlief zet het net op tafel) maar reageer later nog even persoonlijk.
groetjes,
Naomi
Wat betreft de rit Rotterdam Zaandam. Het is te doen met de trein, maar ik denk niet als je heel de handel mee moet nemen.
Ik laat denk ik het kralen maken zitten. Bedankt voor jullie berichtjes terug. Ik ga nu ff eten (tja, manlief zet het net op tafel) maar reageer later nog even persoonlijk.
groetjes,
Naomi
liefs,
Naomi
Naomi