Online bestellen

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:
Online bestellen

Bericht door T@mara » vr 28 okt 2005 16:44

Hallo,,
ik zit nog niet zo lang in het *kralenvak* maar ik wil binnenkort een bestelling via internet gaan doen..
Nu las ik wat reacties van mensen waarvan de pakketjes kwijt geraakt zijn..
Nu kan je het natuurlijk wel aangetekend laten bezorgen alleen dan wordt het wel een duur grapje denk ik zelf..
Mijn vraag is hoe jullie dit doen? Of jullie wel is bestellingen via internet doen en hoe jullie het laten bezorgen.. verzendkosten enz.
Ik ben er namelijk nog niet zo in thuis en heb nog geen ervaring met webshops..
Groetjes T@mara :doubt:

Gebruikersavatar
bengel
Bead Dreamer
Berichten:573
Lid geworden op:za 06 nov 2004 14:43
Locatie:Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door bengel » vr 28 okt 2005 16:48

ik bestelaltijd gewoon via de normale verzending........dus niet aangetekend..........bestel ook eigenlijk nooit hele grote bedragen in 1x dus als er dan is wat kwijtraakt.........wel jammer maar jah.....niet zo erg als dat je voor kweet nie hoeveel euro's besteld


zo denk ik erover..........
Groetjes Bengel aka Brenda

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 28 okt 2005 16:56

ik bestel ook gewoon via internet en tot dusver zijn er bij mij 2 pakjes verloren gegaan maar als je dat vergelijkt met de hoeveelheid bestellingen die ik heb gedaan een kleine 150 dan zijn 2 pakjes echt niet zoveel dus je kunt gerust bestellen via een internetshop.
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
Mariska_V
Bead Starter
Berichten:97
Lid geworden op:do 20 jan 2005 15:19
Locatie:Zoetermeer

Bericht door Mariska_V » vr 28 okt 2005 18:27

Ik heb zelf het idee, dat het vnl fout gaat als er op de envelop reclame staat van het bedrijf waaruit blijkt dat er iets van sieraden (of onderdelen) inzit.
ik hoop dus altijd maar dat de verkopers er verder niks opzetten dan alleen mijn adres.

Gebruikersavatar
Melanie
Bead Brilliant
Berichten:2753
Lid geworden op:za 26 mar 2005 20:53
Locatie:Gendt
Contacteer:

Bericht door Melanie » vr 28 okt 2005 18:36

Je hoeft niet zo heel huiverig te zijn hoor. Over het algemeen gaat het best goed. Ik ben nu ongeveer een jaar aan het kralen en ik bestel best veel vind ik. Tot nu toe is er bij mij pas 1 pakje kwijt geraakt en 1 pakje beschadigd aangekomen.
Groetjes, Melanie

Gebruikersavatar
Kaat
Bead Interested
Berichten:167
Lid geworden op:vr 02 sep 2005 18:50
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Bericht door Kaat » vr 28 okt 2005 18:47

Ik bestel bijna alles online, ( heb een kralenwinkel om de hoek zitten, maar het is gewoon veel goedkoper...) en in twee en een half jaar tijd is er bij mij tweemaal een pakketje kwijtgeraakt, en een keer een pakketje dat ikzelf verstuurd had. Het valt dus mee, al is het natuurlijk nog teveel...

Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart

Bericht door Marsha1979 » vr 28 okt 2005 19:01

Bij mij zijn er tot nu toe twee pakketjes zoekgeraakt, 1 via een online shop maar die waren zo aardig om de bestelling (zonder extra kosten) opnieuw te verzenden. De tweede zending was van iemand hier via het forum, dat was wel heel erg balen want ik wilde de spullen heel graag overnemen en nu ben ik en geld kwijt en ik heb geen spullen :?
De meeste internetshops plakken er reclame op, aan de ene kant kan ik me dat wel voorstellen maar de kans dat het pakketje "verdwijnt" is daardoor volgens mij wel veel groter.
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » vr 28 okt 2005 19:05

Bij mij is er tot hier toe *hout vasthouden* nog geen enkel pakketje kwijtgeraakt! :wink:

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » vr 28 okt 2005 20:05

De leverancier is verantwoordelijk voor kwijt geraakte pakketjes. Dat is wettelijk bepaald, dus ongeacht wat er in de algemene voorwaarden staat, de verzender is altijd verantwoordelijk voor levering.

Gebruikersavatar
Mariska_V
Bead Starter
Berichten:97
Lid geworden op:do 20 jan 2005 15:19
Locatie:Zoetermeer

Bericht door Mariska_V » vr 28 okt 2005 20:37

maar wat bedoel je hiermee? dat ze dan een nieuwe levering moeten sturen? kostenloos?
wordt een duur grapje

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Bericht door Elsje » vr 28 okt 2005 21:07

Ik heb tot nu toe altijd het geluk gehad dat ik mijn pakjes netjes binnenkreeg!
Groetjes Els,

Gebruikersavatar
Petito
Bead Starter
Berichten:81
Lid geworden op:zo 01 mei 2005 19:07
Locatie:Ootmarsum
Contacteer:

Bericht door Petito » vr 28 okt 2005 21:21

Ik bestel altijd via internetshops. Over het algemeen bij shops die ook hier in het forum worden genoemd. Ik doe dat nu een jaar. Het is tot nu toe altijd goed gegaan.
Groetjes, Heleen

m@rlies

Bericht door m@rlies » vr 28 okt 2005 21:28

Armande schreef:De leverancier is verantwoordelijk voor kwijt geraakte pakketjes. Dat is wettelijk bepaald, dus ongeacht wat er in de algemene voorwaarden staat, de verzender is altijd verantwoordelijk voor levering.
Maar zou het dan niet "mijn woord tegen het jouwe" verhaal worden?

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Bericht door Jewel » vr 28 okt 2005 22:29

m@rlies schreef:
Armande schreef:De leverancier is verantwoordelijk voor kwijt geraakte pakketjes. Dat is wettelijk bepaald, dus ongeacht wat er in de algemene voorwaarden staat, de verzender is altijd verantwoordelijk voor levering.
Maar zou het dan niet "mijn woord tegen het jouwe" verhaal worden?
Met een aangetekende en verzekerde verzending ben je in 1 klap van het probleem af. de ontvanger moet tekenen voor ontvangst, dus die kan geen leugens ophangen en als het kwijt is, dan is het pakket verzekerd.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Gebruikersavatar
Mariska_V
Bead Starter
Berichten:97
Lid geworden op:do 20 jan 2005 15:19
Locatie:Zoetermeer

Bericht door Mariska_V » vr 28 okt 2005 22:35

en dat kost????
zonde van m'n geld, dan maar de gok nemen dat het evt een keer kwijt raakt tegen tig keer dat het goed gaat.
zoals ik al eerder zei; gewoon geen reclame op de envelop

Gesloten