Online bestellen

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » di 08 nov 2005 15:40

:-DD :-DD :banaan:
Ik heb vandaag m'n bestelling binnen gekregen..
Helemaal compleet en geen beschadigingen..
KBen er erg blij mee.. :!:
En zeker omdat het de eerste keer online bestellen was ..
Maarre zeker voor herhaling vatbaar
:D
Groetjes T@mara 8)

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Bericht door Jewel » di 08 nov 2005 15:47

Ik was van de week ook een beetje huiverig..... Maar dat komt omdat ik nu ook al bestelling direct uit China - Hong Kong laat komen :olifant:

Dat was ook nieuw voor mij, maar alles is goed gegaan. Ik heb al 2 pakjes in perfecte staat mogen ontvangen! eusa_dance
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » di 08 nov 2005 15:48

Blij dat alles goed is verlopen!! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Twisterbeads
Bead Discoverer
Berichten:47
Lid geworden op:do 18 nov 2004 10:02
Contacteer:

Bericht door Twisterbeads » do 10 nov 2005 13:24

Ik laat mijn bestellingen gewoon verzenden. Ik heb één keer de bstelling aangetekend opgestuurd gekregen, maar dat was de actie van de webwinkel (de webwinkel betaalde de extra kosten).
Nog nooit problemen mee gehad. Ik heb wel één keer gehad dat mijn bestelling niet aangekomen was en toen kreeg ik het nog een keer opgestuurd (ik twijfel nog steeds of de webwinkel het wel had afgestuurd).
Ik vind het een goede service van een webshop als zij zonder problemen een nieuwe set toezenden als de ontvanger beweert dat hij/zij het niet ontvangen heeft. Ik denk dat je er bij 95% van de webshops op kan vertrouwen dat zij eerlijk zijn. Je kan het ook omdraaien, een webshop kan ook zijn twijfels hebben over de eerlijkheid van de klant.

Mensen zijn veel te wantrouwend ten opzichte van elkaar vind ik vaak en niet alleen op gebied van internetshops. :wink:

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Bericht door Jewel » do 10 nov 2005 13:34

Twisterbeads schreef:
Mensen zijn veel te wantrouwend ten opzichte van elkaar vind ik vaak en niet alleen op gebied van internetshops. :wink:
Ik ben zo'n wantrouwend persoon..... en zo ben ik gemaakt/geworden, omdat ik dus altijd te goed van vertrouwen was. Wordt daar meerder keren goed misbruik van gemaakt en op zo'n manier dat dat mij dus problemen gaat opleveren, dan wordt je vanzelf wel wantrouwend. Tegenwoordig kijk ik wel linker uit mijn rechter oog :wink:
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Twisterbeads
Bead Discoverer
Berichten:47
Lid geworden op:do 18 nov 2004 10:02
Contacteer:

Bericht door Twisterbeads » do 10 nov 2005 13:42

en zo ben ik gemaakt/geworden, omdat ik dus altijd te goed van vertrouwen was. Wordt daar meerder keren goed misbruik van gemaakt en op zo'n manier dat dat mij dus problemen gaat opleveren, dan wordt je vanzelf wel wantrouwend.
Maar hoe weet je dat dan? Ik ben ook niet zo geweldig van vertrouwen hoor :wink: . Ik heb ook wel wat dingen meegemaakt. Maar hoe wéét je dat iemand misbruik maakt van "jouw" goedheid? En dat het niet gewoon 'n keer misgaat?

En je hebt niet altijd zo veel keus als het je overkomt.

Twisterbeads
Bead Discoverer
Berichten:47
Lid geworden op:do 18 nov 2004 10:02
Contacteer:

Bericht door Twisterbeads » do 10 nov 2005 13:44

Tegenwoordig kijk ik wel linker uit mijn rechter oog
hahaha, grappige opmerking trouwens. :D

Gebruikersavatar
Sabrina1981
Bead Designer
Berichten:758
Lid geworden op:za 10 sep 2005 15:43
Locatie:Culemborg
Contacteer:

Bericht door Sabrina1981 » do 10 nov 2005 13:44

Twisterbeads schreef:
Ik laat mijn bestellingen gewoon verzenden. Ik heb één keer de bstelling aangetekend opgestuurd gekregen, maar dat was de actie van de webwinkel (de webwinkel betaalde de extra kosten).
Nog nooit problemen mee gehad. Ik heb wel één keer gehad dat mijn bestelling niet aangekomen was en toen kreeg ik het nog een keer opgestuurd (ik twijfel nog steeds of de webwinkel het wel had afgestuurd).
Ik vind het een goede service van een webshop als zij zonder problemen een nieuwe set toezenden als de ontvanger beweert dat hij/zij het niet ontvangen heeft. Ik denk dat je er bij 95% van de webshops op kan vertrouwen dat zij eerlijk zijn. Je kan het ook omdraaien, een webshop kan ook zijn twijfels hebben over de eerlijkheid van de klant.

Mensen zijn veel te wantrouwend ten opzichte van elkaar vind ik vaak en niet alleen op gebied van internetshops. :wink:
Natuurlijk kan de webshops twijfels hebben wanneer ik niet de waarheid vertel, maar ik had haar gebeld om te vragen wanneer de bestelling binnen kwam (was trouwens mijn eerste bestelling via het net) en ze had een datum doorgegeven en dat kwam goed uit omdat ik de kralen nodig had voor een sieraad die mijn moeder zou dragen op een bruiloft. De kralen waren niet aangekomen op de dag die ze genoemd had en na vier dagen had ik nog niks. Ze zou een nieuwe set opsturen en die had ik wel meteen. Vond het een beetje raar verlopen.

Twisterbeads
Bead Discoverer
Berichten:47
Lid geworden op:do 18 nov 2004 10:02
Contacteer:

Bericht door Twisterbeads » do 10 nov 2005 13:52

Dat is inderdaad een situatie om je bedenkingen over te hebben :wink: .

Het is ook per situatie verschillend natuurlijk.

Fairyland
Bead Dreamer
Berichten:501
Lid geworden op:vr 25 nov 2005 20:55
Locatie:Den Haag
Contacteer:

Bericht door Fairyland » vr 02 dec 2005 19:50

ook ik bestel al vanaf het begin via internet, en er is ooit maar een keer iets mis gegaan nl: verkeerd huisnummer ingevuld!!!!!!!!!!!!!! :oops: maar dat doe je echt maar één keer hoor hihi.
Voor de rest heb ik tot nu toe geen verdere problemen.

Alleen zou ik wel eens in het buitenland willen bestellen, maar hoe de betalingen dan gaan weet ik niet, ik heb geen creditcard, vandaar.

Weet iemand precies uit te leggen hoe paypal werkt?

Groetjes Fairyland

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » vr 02 dec 2005 20:03

Over Paypal is ergens een uitgebreid topic, gebruik even de zoekfunctie dan kom je em gegarandeerd tegen! :wink: :D

Fairyland
Bead Dreamer
Berichten:501
Lid geworden op:vr 25 nov 2005 20:55
Locatie:Den Haag
Contacteer:

Bericht door Fairyland » vr 02 dec 2005 20:23

Dank je Dutch!!!!!!!

Gebruikersavatar
JeweLilly
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:do 06 okt 2005 00:19
Locatie:Goeree Overflakkee
Contacteer:

Bericht door JeweLilly » za 03 dec 2005 05:29

Ik heb van online kralenshops ook altijd netjes alles ontvangen. Maar als ik het via bv marktplaats of ebay laat versturen wordt ik 8 van de 10 keer bestolen, althans de afgelopen maand dan. Ik heb zeker 10 pakkettjes waarvan of de inhoud er niet meer in zat (bij eentje was alles zelfs er uit gehaald via een piep klein scheurtje boven in de envelop en de verpakking was er gewoon weer netjes in gedaan :x )
Of die ik gewoon helemaal nooit heb gezien. En de pakkettjes komen van verschillende afzenders. Ik heb al veel navraagformulieren naar de tpg gestuurd en geklaagd bij het postkantoor hier. Maar ze zeggen allemaal dat zij er niks aan kunnen doen en dat ik daar ergens anders voor moet zijn.. :?
Ik weet iig dat de post die richting mijn regio komt eerst allemaal in Dordrecht terecht komt en dan pas hierheen.. Waarschijnlijk werkt er daar iemand die ook van kralen e.d houd en mijn naam in gedachten heeft om m'n post te jatten :x Zeker nu met de feestdagen..
Zelfs als de envelop bij het postkantoor afgegeven wordt kunnen ze er nog niet met hun vingers vanaf blijven... :(
Dit is al ongeveer een klein jaar aan de gang en de afgelopen maand is het het ergst.. Als ik binnenkort geen bericht van de tpg krijg dan zit ik er aan te denken om aangiften te doen.. Maar daar zullen ze vast niks aan doen..
En de kralen e.d die ik verstuur zijn tot nu toe altijd netjes aangekomen, gelukkig maar. Ze moeten me gewoon echt hebben denk ik :cry:

Maar gelukkig gaat het ook wel eens goed hoor :lol: Ik vraag tegenwoordig of de afzender het goed en stevig wilt inpakken...
En dat helpt wel al een beetje..

Gebruikersavatar
Diam0nd
Bead Designer
Berichten:759
Lid geworden op:za 24 jan 2004 21:04
Locatie:Groningen

Bericht door Diam0nd » za 03 dec 2005 10:15

ik bestel ook via internetshops.. In het begin niet omdat ik het niet echt vertrouwde. Maar toen later toch gedaan. En het ging gelukkig goed..
Laatste keer ging er iets mis. Waren er plaksteentjes die ik had besteld er niet bij gedaan. Toen heb ik een mailtje gestuurd. En heb ik het een paar dagen later ontvangen :D
Maar ik bestel niet overal op internetshops.. Ik heb een paar in favo's en daar bestel ik dan ook meestal.. :wink:
Groetjes
Afbeelding

Gesloten