wat raden jullie voor kleurtjes aan

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
looijtje
Bead Interested
wat raden jullie voor kleurtjes aan

Bericht door looijtje » do 29 sep 2005 13:36

hoihoi
Ik heb wat spulletjes gekocht voor een strassketting, maar ik weet niet goed welke kleuren er goed bij elkaar passen

ik heb een ketting met 5 van deze bloemetjes. aan het uiteinde wil ik denk ik een veter doen. ik wil de ketting eigenlijk overal bij aan kunnen doen.

wat voor kleuren raden jullie me aan?? ( in het midden het liefste iets met ab) :wink:

alvast bedankt!
Groetjes Janniek

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 29 sep 2005 13:44

1 bloem peridot- 1 bloem aquamarine- 1 bloem crystal ab- 1 bloem rose- 1 bloem bruin of amathyst :) dan kan je dag toch niet stuk. of te wel alles doorelkaar gebruiken en zowel de binneste als de buitenste randen in andere tinten doen ;) lekker speels!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » do 29 sep 2005 13:46

Of alles in crystal AB pastie overal bij, Jet kan trouwens ook
groetjes ikke
Afbeelding

Bling-Bling
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Bling-Bling » do 29 sep 2005 13:49

Stem de kleuren af op de inhoud van je kledingskast ............ zo past dit sieraad bij al je kleding stukken !
Groetjes Do

looijtje
Bead Interested

Bericht door looijtje » do 29 sep 2005 14:10

zou de buitenste rand blue zircon, en de binnenste crystal ab, zou dat mooi zijn...

of wat past daar mooi bij, blue zircon
Groetjes Janniek

looijtje
Bead Interested

Bericht door looijtje » do 29 sep 2005 14:14

of de binnenste rand jet ab, wat zou daarbij mooi staan? (de buitenste rand dus)
Groetjes Janniek

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » do 29 sep 2005 14:26

Allerlei vrolijke kleurtjes bij elkaar gooien ? Met chrystal AB? Llijkt me wel grappig

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » do 29 sep 2005 14:47

Heez schreef:Allerlei vrolijke kleurtjes bij elkaar gooien ? Met chrystal AB? Llijkt me wel grappig
Dat lijkt me een goed idee :yes:
groetjes Sannie.

Nouk
Bead Designer

Bericht door Nouk » do 29 sep 2005 15:14

looijtje schreef:zou de buitenste rand blue zircon, en de binnenste crystal ab, zou dat mooi zijn...

of wat past daar mooi bij, blue zircon
ik heb laatst zo'n soort ketting gemaakt met buitenste rand crystal AB, binnenste randje blue zircon AB en helemaal binnenste crystal AB... ik zal ff naar de foto zoeken... ik vond t wel mooi :D
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)

Nouk
Bead Designer

Bericht door Nouk » do 29 sep 2005 15:18

gevonden! :D

groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)

Iloontje
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Iloontje » do 29 sep 2005 15:28

Ik heb laatst deze ornamentjes in het bronskleur in een ketting verwerkt. Ik heb bruin, oker, oudroze en aqua gebruikt, past goed bij de mode van deze winter. Heb helaas geen foto, want hij was voor m'n aanstaande schoonmoeder en ik moest hem op het laatste moment nog afmaken.
Groetjes, Ilona

markraal
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door markraal » do 29 sep 2005 15:36

Iloontje schreef:Ik heb laatst deze ornamentjes in het bronskleur in een ketting verwerkt. Ik heb bruin, oker, oudroze en aqua gebruikt, past goed bij de mode van deze winter. Heb helaas geen foto, want hij was voor m'n aanstaande schoonmoeder en ik moest hem op het laatste moment nog afmaken.
Groetjes, Ilona
Mag ik vragen waar je die bronskleurige vandaan hebt? kan ze nergens vinden.
groetjes Markraal

Iloontje
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Iloontje » do 29 sep 2005 15:39

Bij 't Hobbyhoekje in Huissen (Bij Arnhem). Weet niet of dat bij je in de buurt is. Ze hebben wel een site: http://www.hobbyhoekje.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, maar daarop kan je niet bestellen. Hierop staat ook niet dat kralen ed. verkopen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Misschien kun je ze mailen voor de prijs en of ze de spulletjes misschien willen versturen.
Groetjes, Ilona

sandra1984
Bead Believer
Contacteer:

Re: wat raden jullie voor kleurtjes aan

Bericht door sandra1984 » do 29 sep 2005 16:16

looijtje schreef:hoihoi
Ik heb wat spulletjes gekocht voor een strassketting, maar ik weet niet goed welke kleuren er goed bij elkaar passen

ik heb een ketting met 5 van deze bloemetjes. aan het uiteinde wil ik denk ik een veter doen. ik wil de ketting eigenlijk overal bij aan kunnen doen.

wat voor kleuren raden jullie me aan?? ( in het midden het liefste iets met ab) :wink:

alvast bedankt!
HOi HOi,

Mag ik vragen waar je die bloemen gekocht hebt? Ze zijn echt geweldig! Zal wel veel aan strass in gaan,maar dat is niet zo erg ;)

Alvast heel erg bedankt!
Sandra
It beads me....;)

markraal
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door markraal » do 29 sep 2005 16:30

Iloontje schreef:Bij 't Hobbyhoekje in Huissen (Bij Arnhem). Weet niet of dat bij je in de buurt is. Ze hebben wel een site: http://www.hobbyhoekje.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, maar daarop kan je niet bestellen. Hierop staat ook niet dat kralen ed. verkopen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Misschien kun je ze mailen voor de prijs en of ze de spulletjes misschien willen versturen.
Groetjes, Ilona
Helaas ze zitten niet in de buurt , maar bedankt.
groetjes Markraal

Gesloten