Verpakking van bestelde kralen.....

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gebruikersavatar
dani263
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 18 jul 2005 21:27
Locatie:Leuven, België
Contacteer:
Verpakking van bestelde kralen.....

Bericht door dani263 » ma 01 aug 2005 19:57

Hopelijk is dit het juiste forum....
Ik heb bij een internetwinkel kralen gekocht en vandaag ontvangen. Alles was OK, maar alle tubetjes en doosjes waren met plakband aan mekaar geplakt. Ik snap wel dat compact verpakken nodig is om de verzendingskosten laag te houden, maar die tubetjes zitten nu vol plak en ik kreeg ze al moeilijk van mekaar om te beginnen.
Gebeurt dit nog bij aankopen via internet?
Ik heb de winkel een mail gestuurd om te verwittigen dat ik de zending heb ontvangen en heb ze eveneens bovenstaande opmerking overgemaakt.... Hopelijk houden ze er de volgende keer rekening mee....
Groetjes allemaal. (Beetje plakkerige groetjes zelfs :lol: )
Gabba Gabba Hey
Danielle

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 01 aug 2005 20:05

misschien heeft de internetshop het vastgeplakt met de hoop dat er minder breekt en dat de envelop makkelijker door de brievenbus past.

stiekem vraag ik me ook af hoe de meeste internetshops het doen. bij mij is het allemaal in gripzakjes verpakt, vrijwel altijd 1 type artikel per gripzakje aangezien het allemaal al voorverpakt is.

Gebruikersavatar
dani263
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 18 jul 2005 21:27
Locatie:Leuven, België
Contacteer:

Bericht door dani263 » di 02 aug 2005 07:09

sandra schreef:misschien heeft de internetshop het vastgeplakt met de hoop dat er minder breekt en dat de envelop makkelijker door de brievenbus past.

stiekem vraag ik me ook af hoe de meeste internetshops het doen. bij mij is het allemaal in gripzakjes verpakt, vrijwel altijd 1 type artikel per gripzakje aangezien het allemaal al voorverpakt is.
Als ik uit Engeland bestel krijg ik alles in zakjes of in bubbelplastic gedraaid.
Met deze bestelling waren een aantal zaken in gripzakjes en die waren zodanig vastgeniet aan een stuk karton dat ze moeilijk los te krijgen waren. Ik heb van sommigen de bovenkant kapotgetrokken!
Maar van die plakband.... daar ben ik nog niet goed van eerlijk gezegd! Ik ben geen pro qua sieraden maken en heb niet zo veel potjes en dingen om de parels in te stekken, alle tubes zijn dus welkom, maar van die plakband....AAARGHHHH!!!!!
Enfin, we gaan er geen drama van maken, maar de volgende keer dat ik ergens iets bestel ga ik ze toch vragen om géén plakband te gebruiken! Of goeie plakband die geen sporen achterlaat!
Groetjes!
Gabba Gabba Hey
Danielle

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » di 02 aug 2005 07:59

O dat is wel irritant ja.
Ik doe zelf ook alles in gripzakjes, ik combineer wel kralen omdat er vaak maar een paar per soort worden besteld. En die zakjes rol ik op, met ene klein plakbandje (magic tape) en dat alles rol ik dan in een strook bubbelplastic. Dan is het goed beschermd.
Kralen make the world go round!

Gebruikersavatar
dani263
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 18 jul 2005 21:27
Locatie:Leuven, België
Contacteer:

Bericht door dani263 » di 02 aug 2005 08:34

Een klein beetje plakband, tot daaraan toe! Bij mij was het zo erg dat ik het etiket van de parels waar de grootte en de kleur opstaan (op de deksels) er mee afgetrokken heb. Ging niet anders! Was daardoor wel slecht gehumeurd gisterenavond! :evil:
Hadden alle tubes in bubble plastic verpakt geweest dan was er geen probleem geweest, nu zit ik met plakkerige dingen en heb ik er zelf met mijn hanepoten op moeten schrijven wat het is! Alles ligt nu samen in mijn grote doos en ik ben er zeker van dat die tubes nu al vastkleven aan andere doosjes! Ik vrees dat ik ze in de afwasmachine zal moeten zetten om ze proper te krijgen! :cry:
Gabba Gabba Hey
Danielle

Gebruikersavatar
Chantal
Bead Dreamer
Berichten:744
Lid geworden op:do 15 jul 2004 13:53
Locatie:Weesp
Contacteer:

Bericht door Chantal » di 02 aug 2005 08:47

Tja, dat is wel irritant als alles plakt. Ik heb dat ook wel eens als je
nieuwe schoenen koopt en het prijsstickertje zit eronder geplakt. Als je
die er dan afhaalt, kleeft de onderkant. Eigenlijk is het met alle prijs-
stickertjes. Wij hebben altijd een flesje wasbenzine in de kast staan
waarmee je die plakzooi er heel makkelijk afhaalt. Succes :D
Groetjes,
Chantal

gootje
Bead Intelligent
Berichten:1392
Lid geworden op:do 05 feb 2004 21:37
Locatie:nijmegen

Bericht door gootje » di 02 aug 2005 08:47

goh.... dat ik weet welke shop het is...... :wink:
ik vind het ook super irritant, want het is niet een klein stukje plakband.... maar het zit er bijna omheen gedraaid.....
je trekt dus alle gripzakjes kapot....
heb al een keer alle rocailles over de vloer gehad bij het uitpakken :cry:
heb me toen wel voorgenomen een mailtje te sturen.... maar ben het een beetje vergeten :oops:
zal het inderdaad ook even doen..... want het is niet echt handig :cry:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
groetjes gootje

Gebruikersavatar
dani263
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 18 jul 2005 21:27
Locatie:Leuven, België
Contacteer:

Bericht door dani263 » di 02 aug 2005 10:02

Chantal schreef:Tja, dat is wel irritant als alles plakt. Ik heb dat ook wel eens als je
nieuwe schoenen koopt en het prijsstickertje zit eronder geplakt. Als je
die er dan afhaalt, kleeft de onderkant. Eigenlijk is het met alle prijs-
stickertjes. Wij hebben altijd een flesje wasbenzine in de kast staan
waarmee je die plakzooi er heel makkelijk afhaalt. Succes :D
Aha... wasbenzine! Goed om weten!
Zl dat eens proberen.... collega op 't werk zegt me net dat je er high van kan worden.... wie weet wat voor kralencreaties ik dan maak :P
Gabba Gabba Hey
Danielle

Gebruikersavatar
dani263
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 18 jul 2005 21:27
Locatie:Leuven, België
Contacteer:

Bericht door dani263 » di 02 aug 2005 10:05

gootje schreef:goh.... dat ik weet welke shop het is...... :wink:
ik vind het ook super irritant, want het is niet een klein stukje plakband.... maar het zit er bijna omheen gedraaid.....
je trekt dus alle gripzakjes kapot....
heb al een keer alle rocailles over de vloer gehad bij het uitpakken :cry:
heb me toen wel voorgenomen een mailtje te sturen.... maar ben het een beetje vergeten :oops:
zal het inderdaad ook even doen..... want het is niet echt handig :cry:
Ja... 't is inderdaad een winkel die eindigt op het woord "shop" :wink:
Zou geen slecht gedacht zijn om ze ook te mailen. Ik heb het effe gedaan. Ben benieuwd of ze me iets gaan antwoorden... zal het deze avond nakijken (is op mijn mailadres van thuis en ben nu op 't werk).
Groetjes.
Gabba Gabba Hey
Danielle

iedje
Bead Lover
Berichten:450
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 13:28
Locatie:den haag/ scheveningen

Bericht door iedje » di 02 aug 2005 10:13

Heb het laatst ook eens gehad. Diegene had alles in gripzakjes gedaan, daar omheen zat bubbeltjesplastic helemaal omwikkelt met van dat sterke dikke plakband... Dit alles zat vastgeplakt aan de envelop. Het zat zo vast dat ik bijna een schelphanger heb gebroken :( (zit nu een scheur in)

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 02 aug 2005 10:30

Hohioi,

Ik denk dat ik die shop ook wel ken.. die nieten echt alle zakjes vast op een stuk karton.. je trekt dan zo de zakjes stuk en vliegen de kralen om je oren ;-) en dan nog een halve rol plakband erom heen.. jammer is dat.... maja.. wel beter zo dan dat het allemaal op 1 kluitje schuift in de envl.. en dan het dan beschadigd ofzo..

Maar kon idd ook weer samen in een zipzakje ofzo..

Groetjes!

Gebruikersavatar
dani263
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 18 jul 2005 21:27
Locatie:Leuven, België
Contacteer:

Bericht door dani263 » di 02 aug 2005 10:54

Als ze alles met bubbel plastic omwikkelen en dat dicht kleven zou het zeker gaan!

Dit trok er niet op. En op de factuur stond ook een fout. Maar de prijs was wel juist.
Gabba Gabba Hey
Danielle

Gebruikersavatar
sanny
Bead Professional
Berichten:1667
Lid geworden op:di 17 mei 2005 21:07
Contacteer:

Bericht door sanny » di 02 aug 2005 11:37

Het is jammer dat je op deze manier een pakje thuis krijgt. Een pakje thuis krijgen moet een feest zijn. Een vrolijk gevoel, alsof je een bijzonder cadeautje krijgt. Jammer dat deze shop dat niet begrijpt.
groetjes Sannie.

Gebruikersavatar
dani263
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 18 jul 2005 21:27
Locatie:Leuven, België
Contacteer:

Bericht door dani263 » di 02 aug 2005 12:38

sanny schreef:Het is jammer dat je op deze manier een pakje thuis krijgt. Een pakje thuis krijgen moet een feest zijn. Een vrolijk gevoel, alsof je een bijzonder cadeautje krijgt. Jammer dat deze shop dat niet begrijpt.
Vind ik ook! Ik ben altijd heel blij als er dingen in mijn brievenbus liggen. Dan haast ik me thuis om alles snel te doen en dan rustig gaan zitten uitpakken.... was hier wel een compleet ander gevoel deze keer :shock:
Is de eerste keer dat dit me gebeurt en hoe meer plakband ik zag, hoe erger ik me voelde!
Gabba Gabba Hey
Danielle

nathalie_25
Bead Designer
Berichten:932
Lid geworden op:za 31 jan 2004 15:15
Locatie:Obdam
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » wo 03 aug 2005 00:18

Heel herkenbaar en ik weet ook welke shop jullie bedoelen ;).
Ik doe alles in gripzakjes, elke soort apart, behalve metalen bedels, als er van een paar soorten één of twee zijn besteld, die doe ik dan samen.
Dan doe ik die kleine gripzakjes in een grote, en die goed dicht en dan in de bubbelenvelop.
Armande ik vroeg me al af waarom je ze oprolde met plakband, kreeg ik idd zo een keer van je, heb ik ook in mijn haast om te zien wat er in zat alle zakjes stuk gescheurd ;). Alles was nog heel hoor hihi!

Gesloten