dolce luna??????
hoi allemaal ik werk nog niet heel lang met kralen maar ik kom de naam "dolce luna"zovaak tegen en ik heb eerlijk gezegd echt geen idee wat dat nou is ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen
alvast bedankt iedereen
groetjes imke
alvast bedankt iedereen
groetjes imke
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
owkeey ik denk dat ik het nu snap maar volgens mij heb ik ook wel eens gezien dat mensen zelf die dolce luna sieraden maken. zijn dat dan een bepaald soort kralen??
sorry kom misschien blond over maar ik ben bruin/rood
groetjes imke
sorry kom misschien blond over maar ik ben bruin/rood
groetjes imke
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
-
geke
- Bead Believer
- Contacteer:
hebben een paar keer via dit forum met een boel meiden samen spullen ingekocht.Af en toe verkopen ze restpartijen maar die zijn zo groot en dan heb je zoveel van een soort dat dat voor een persoon niet aantrekkelijk is.
meer foto's met prijzen van dolce luna sieraden staan op : http://www.dekleinekapsalon.nl/dolce_luna1.htm" onclick="window.open(this.href);return false; .
t is ontzettend prijzig en in feite is het gewoon productiewerk dat ze doen dus je hebt geen exclusief sieraad voor die prijs.Maar wel een boel bling bling
heb zelf een tijdje voor hun gewerkt.Mocht je mer willen weten over dit merk bp me dan effe prive
groetjes
Geke
meer foto's met prijzen van dolce luna sieraden staan op : http://www.dekleinekapsalon.nl/dolce_luna1.htm" onclick="window.open(this.href);return false; .
t is ontzettend prijzig en in feite is het gewoon productiewerk dat ze doen dus je hebt geen exclusief sieraad voor die prijs.Maar wel een boel bling bling
heb zelf een tijdje voor hun gewerkt.Mocht je mer willen weten over dit merk bp me dan effe prive
groetjes
Geke
JIPPIE!!!! ik snap het hahaha
hartstikke bedankt dames!!!!!
( dit topic mag van mij gesloten worden )
groetjes imke
( dit topic mag van mij gesloten worden )
groetjes imke
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com