Wie wil mij helpen ?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart
Wie wil mij helpen ?

Bericht door Marsha1979 » do 09 jun 2005 21:35

Hallo allemaal,

Via internet heb ik een aantal hangers / bedels besteld en wat spulletjes om mee te beginnen. Sieraden maken lijkt mij heel erg leuk en op internet is genoeg informatie te vinden maar het lijkt mij makkelijker als iemand wat dingetjes kan voordoen. Is er hier misschien iemand op het forum die in de buurt van Kudelstaart (gemeente Aalsmeer) woont en die het leuk vind mij een eindje op weg te helpen ?
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gebruikersavatar
chatibeads
Bead Believer
Berichten:202
Lid geworden op:do 09 okt 2003 22:00
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door chatibeads » vr 10 jun 2005 08:32

Ik woon niet helemaal in de buurt AMERSFOORT maar je mag mij altijd mailen hoor met vragen !!

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » vr 10 jun 2005 09:10

Hihi, ik woon al hélémaal niet in de buurt, maar met vragen kan je hier altijd op het forum terecht, er zijn altijd wel enkele mensen online om je snel te helpen :wink: Oh, en ga eens kijken op http://www.kralen.com, daar heeft Sandra al heel wat handige uitleg staan (met foto's) :D

wanda
Bead Reader
Berichten:14
Lid geworden op:wo 11 mei 2005 18:16
Locatie:de meern
Contacteer:

Bericht door wanda » vr 10 jun 2005 14:54

Ik woon in De Meern vlakbij Utrecht. Niet helemaal in de buurt, maar ik kom regelmatig langs Kudelstaart als ik naar mijn ouders ga, als je er niet uitkomt, wil ik wel een keertje langskomen.

groetjes wanda

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » za 11 jun 2005 17:56

Waarom ga je niet een keertje gezellig een workshopje volgen, die is er vast wel in de buurt....
Dan weet je in ieder geval hoe je moet beginnen en je kunt daar natuurlijk alles vragen....
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 11 jun 2005 21:46

Marsha je mag wel een keer met je spullen naar mij toe komen hoor, dan kom je bij mij knutselen en kan ik je helpen als je vragen hebt.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart

Bericht door Marsha1979 » zo 12 jun 2005 12:53

Ten eerste allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties !
Irene van der Maas schreef:Waarom ga je niet een keertje gezellig een workshopje volgen, die is er vast wel in de buurt....
Dan weet je in ieder geval hoe je moet beginnen en je kunt daar natuurlijk alles vragen....
De meeste workshops moet je met meerdere personen zijn en ik ken verder niemand die mee zou willen daar naartoe :?
Esther schreef:Marsha je mag wel een keer met je spullen naar mij toe komen hoor, dan kom je bij mij knutselen en kan ik je helpen als je vragen hebt.
Hoi Esther,

Hartstikke bedankt voor je aanbod, het lijkt mij heel erg leuk om een keer naar je toe te komen om te knutselen :wink: Eerst even wachten tot ik al mijn bestelde spulletjes binnen heb dan neem ik wel contact met je op. Nieuwegein is hier niet zo heel erg ver vandaan.
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gesloten