Sieraden vervoeren...?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Annemieke
Bead Believer
Contacteer:
Sieraden vervoeren...?

Bericht door Annemieke » ma 25 aug 2003 08:26

Even een vraagje, weet niet zo goed of dit wel onder kletspraat hoort maar wist even niks beters.
Hoe vervoeren jullie je sieraden als je bv. naar een party bij iemand thuis gaat of naar een verjaardag en iedereen wil ze zien?
Ik doe dat dus in een schoenendoos met allemaal lapjes tussen de kettingen. Geen gezicht dus.
Ik wil dolgraag een ladenkastje (zoals ze bij juweliers vaak hebben) waar de kettingen dan in liggen. Heb ook al een tekening met maten enzo maar nu iemand vinden die het maken kan.
Hoe doen jullie dit???

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 25 aug 2003 08:51

Ik heb stukken fluweel in lappen geknipt en daar spelt ik de kettingen op vast met een veiligheidspeld en dan sla ik de lap dubbel en dan rol ik hem op. En ik doe hem in een Beauty case die ik nooit heb gebruikt maar er ideaal voor is ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » ma 25 aug 2003 08:56

Is een klein stewardesse-koffertje op wieltjes geen idee? En dan inderdaad stof tussen de kettingen....
Marike

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 25 aug 2003 09:56

verplaatst naar overig omdat het wel een goede vraag is, en topictitel iets gewijzigd.

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » ma 25 aug 2003 19:00

Bedankt voor het verplaatsen Sandra, wist even niet waar ik het kwijt kon. Ik vergat nog dat ik inderdaad ook een stuk hele mooie glimstof heb, met fiberfill ertussen waar ik sieraden op speld en ze op rol om mee te nemen. Verder een stuk hardboard met fiberfill en zwarte velours stof overtrokken waar ik ook sieraden op kan spelden.
Op zich allemaal best handig, maar ik heb nu eenmaal mijn zinnen op zo'n kastje gezet en als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, moet het er komen ook.... :?

Gesloten