Hey,
Ik had twee weken een bestelling via mijn site voor drie sieraden, tesamen voor 25 euro. Probleem was dat de bestelling van Nederland kwam en uiteindelijk bleek dat die vrouw dus nog kweetnihoeveel extra moest betalen als ze het geld zou storten.
Hoe lossen jullie dit probleem op?
Een aparte rekening openen, bv. zoals paypall ofzo zie ik niet echt zitten aangezien het voor mij alleen een hobby is en het niet de bedoeling is dat ik echt rijk wordt van de verkoop.
Groetjes, Katrien
Betalen van Nederland in Belgi
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
wat je kan doen is het geld op laten sturen. zo doe ik het ook met belgen die boeken bestellen. als je toevallig vrienden of familie heb in nederland kunnen die je misschien ook helpen. een familielid heeft voor zijn bedrijf een belgische rekening, als iemand boeken besteld laat ik ook wel daar geld op storten.
is het niet zo dat het over 'n half jaar gratis is? dat dacht ik, niets meer over gehoord. net zoals pinnen inmiddels gratis is...
is het niet zo dat het over 'n half jaar gratis is? dat dacht ik, niets meer over gehoord. net zoals pinnen inmiddels gratis is...
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: