workshops

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
sanegdokter
Moderator
Contacteer:
Re: workshops

Bericht door sanegdokter » do 01 okt 2009 07:38

En ik heb even gemist bij wie/waar de workshop gehouden word?!
Het zijn niet zoveel deelnemers dus mag gewoon bij mij thuis in Hoevelaken. :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

kralenliesje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door kralenliesje » do 01 okt 2009 17:58

singasong schreef:
kralenliesje schreef:Nou, daar ben ik dan! Ik kan de 17de!

Er was ook een verzoek om wat keltische knopen te leggen die dag. Ik heb wel een leuk projectje wat we kunnen doen (een ketting). Je kan bij mij een pakketje bestellen voor €6,50. Je mag de materialen ook zelf aanschaffen. Je hebt dan nodig:

<<knip>>
Kun je een voorbeeld laten zien van wat dit ongeveer zou moeten worden?

Kijk maar op http://ornamental-knots.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, klik op 'Celtic knots'. Je kan dan met de muis over de plaatjes heen zodat je een vergroting ziet. De knoop met de metalen ring is degene die we gaan maken. De rest van de ketting zie je niet, maar die wordt ongeveer als bij de ketting die je kan vinden als je in de linkerkolom klikt op 'jewellery gallery' en dan is het de 'rectangular celtic knot necklace'. Volg je het nog? Ik heb geen foto's, want een jaar geleden nam ik nog geen foto's van de sieraden die ik maakte en de kettingen heb ik niet meer in mijn bezit.

Groetjes,
Marlies

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » do 01 okt 2009 18:57

Oeh wauw, die wil ik ook wel leren. Zet mij er maar bij voor een privelesje. :mrgreen:
kralenliesje schreef:
singasong schreef:
kralenliesje schreef:Nou, daar ben ik dan! Ik kan de 17de!

Er was ook een verzoek om wat keltische knopen te leggen die dag. Ik heb wel een leuk projectje wat we kunnen doen (een ketting). Je kan bij mij een pakketje bestellen voor €6,50. Je mag de materialen ook zelf aanschaffen. Je hebt dan nodig:

<<knip>>
Kun je een voorbeeld laten zien van wat dit ongeveer zou moeten worden?

Kijk maar op http://ornamental-knots.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, klik op 'Celtic knots'. Je kan dan met de muis over de plaatjes heen zodat je een vergroting ziet. De knoop met de metalen ring is degene die we gaan maken. De rest van de ketting zie je niet, maar die wordt ongeveer als bij de ketting die je kan vinden als je in de linkerkolom klikt op 'jewellery gallery' en dan is het de 'rectangular celtic knot necklace'. Volg je het nog? Ik heb geen foto's, want een jaar geleden nam ik nog geen foto's van de sieraden die ik maakte en de kettingen heb ik niet meer in mijn bezit.

Groetjes,
Marlies

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » do 01 okt 2009 19:05

Ja, ik vind dat ook errruuuggg mooi allemaal!! Maar ik ga voor de cab. Misschien nog een keer een workshopje?? Ik heb er in ieder geval veel zin in en ik ben heel benieuwd hoe ik het maken van een cabochon ga vinden. :D

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » do 01 okt 2009 19:19

De Sierkip schreef:Ja, ik vind dat ook errruuuggg mooi allemaal!! Maar ik ga voor de cab. Misschien nog een keer een workshopje?? Ik heb er in ieder geval veel zin in en ik ben heel benieuwd hoe ik het maken van een cabochon ga vinden. :D
Jaa tuurlijk waarom niet? Ik ben van de partij hoor! :mrgreen:
Ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden hoor! Je vindt het wat of je vindt het helemaal niets haha! :lol:

Estrid
Bead Producer

Bericht door Estrid » vr 02 okt 2009 08:18

Hoi Sannie,

Prima idee, dat we voor € 10,- materiaal bij je kunnen kiezen; ik wil graag de paarse cabuchon.
(en je adres uiteraard via Pb-tje). Mochten er nog meer berichten komen en iemand verwacht van mij een reactie; ik ga vandaag op vakantie en ben 13 oktober terug. Het kan dus even duren voor je antwoord krijgt. :byebye

Ik heb er mega veel zin in, vooral om iedereen te ontmoeten, het lijkt me vreselijk gezellig, met z'n allen freubelen en dan nog met wat moois naar huis gaan ook. [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Groetjes Estrid

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » vr 02 okt 2009 10:55

Estrid schreef:Hoi Sannie,

Prima idee, dat we voor € 10,- materiaal bij je kunnen kiezen; ik wil graag de paarse cabuchon.
(en je adres uiteraard via Pb-tje). Mochten er nog meer berichten komen en iemand verwacht van mij een reactie; ik ga vandaag op vakantie en ben 13 oktober terug. Het kan dus even duren voor je antwoord krijgt. :byebye

Ik heb er mega veel zin in, vooral om iedereen te ontmoeten, het lijkt me vreselijk gezellig, met z'n allen freubelen en dan nog met wat moois naar huis gaan ook. Afbeelding

Groetjes Estrid
Super Estrid! Leuk dat je ook komt! :D

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » di 06 okt 2009 12:31

Van Sinagasong en gothicbutterfly hebben we nog niets gehoord, laat aub snel even horen of jullie nog komen en wat jullie willen gaan doen??? :D

Sanegdokter cab
Kralenliesje knopen
Simone cab oranjerood
Meja lichtblauwe cab
Ellen cab paars
Singasong(ovb)
Estrid paarse cab
gothicbutterfly (ovb)

kralenliesje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door kralenliesje » di 06 okt 2009 14:49

sanegdokter schreef:Van Sinagasong en gothicbutterfly hebben we nog niets gehoord, laat aub snel even horen of jullie nog komen en wat jullie willen gaan doen??? :D

Sanegdokter cab
Kralenliesje knopen
Simone cab oranjerood
Meja lichtblauwe cab
Ellen cab paars
Singasong(ovb)
Estrid paarse cab
gothicbutterfly (ovb)
Hé Sandra,

Ik wil ook graag met een cab aan de slag. Misschien krijg ik hieruit wel weer wat inspiratie om aan een nieuw beadworkproject te beginnen. Is er nog een paarse cab over?

Groetjes,
Marlies

kralenliesje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door kralenliesje » di 06 okt 2009 14:51

Dames,

Er is niet veel animo voor het knoopwerk (alleen Sandra?). Ik ga vanavond een bestelling doen, dus als je toch nog mee wil doen, laat het me vanmiddag weten.

Groetjes,
Marlies

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » di 06 okt 2009 15:37

kralenliesje schreef:
sanegdokter schreef:Van Sinagasong en gothicbutterfly hebben we nog niets gehoord, laat aub snel even horen of jullie nog komen en wat jullie willen gaan doen??? :D

Sanegdokter cab
Kralenliesje knopen
Simone cab oranjerood
Meja lichtblauwe cab
Ellen cab paars
Singasong(ovb)
Estrid paarse cab
gothicbutterfly (ovb)
Hé Sandra,

Ik wil ook graag met een cab aan de slag. Misschien krijg ik hieruit wel weer wat inspiratie om aan een nieuw beadworkproject te beginnen. Is er nog een paarse cab over?

Groetjes,
Marlies
Tuurlijk Marlies! Staat genoteerd! :D

claudy
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door claudy » di 06 okt 2009 15:54

Wat lijkt me dit ontzettend gezellig en leuk! Volgens mij staat de 17de gepland, of niet? Ik zit dan in Spanje 8) Maar een volgende keer doe ik graag een keertje mee (als het mag, als nieuwbakken forumlid)
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » di 06 okt 2009 16:05

Ohh dat is jammer Claudy! Je zit ook zo lekker dicht in de buurt! :D Volgende keer beter dan maar...Nou ja, spanje is vast ook leuk haha! :lol:

meja
Bead Starter

Bericht door meja » di 06 okt 2009 16:49

Jammer Claudy, maar dit zal waarschijnlijk niet de laatste workshop zijn.

Misschien de volgende keer

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » wo 07 okt 2009 18:15

kralenliesje schreef:Dames,

Er is niet veel animo voor het knoopwerk (alleen Sandra?). Ik ga vanavond een bestelling doen, dus als je toch nog mee wil doen, laat het me vanmiddag weten.

Groetjes,
Marlies

Ik zou heel graag het knoopwerk willen leren, alleen wordt dat een beetje teveel op 1 middag.
Wie weet nog een keer een workshopje, speciaal voor knoopwerk...??? :wink:

Gesloten