Help! Zelfde naam!

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Beadiful
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Beadiful » di 15 feb 2005 21:13

Als ik genoeg geld had dan deed ik het ook wel, helaas ben ik student en heb ik dat geld niet zomaar voor het oprapen.

Ik heb inmiddels een bevredigende oplossing gevonden samen met haar. Ze reageert steeds heel redelijk hoor dus dat is het probleem niet. Ze gaa aan het eind van de week de naam aanpassen, althans een toevoeging zoals "By Silvia" ofzo. Met haar naam...dus dan zien mensen meteen dat ik het niet ben!

Gelukkig lijkt haar echte naam niet op die van mij! :-)

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » di 15 feb 2005 21:16

Nou helemaal geweldig!!

Ik snap ook wel dat je het geld niet hebt, het ik ook wel vaker last van en dan ben ik al 4 jaar geen student meer!

Succes en ik ben blij dat jullie het hebben kunnen oplossen!

groetjes
natasja
eyes are the windows of your soul

Mandy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mandy » di 15 feb 2005 21:29

Ik ben geneigd te adviseren niets te betalen omdat zij gewoon beter onderzoek had moeten doen. Dat vind ik namelijk wel. Dat doet toch iedereen voordat hij/zij begint?

Maar goed, de vorige schrijfster heeft ook wel gelijk dat als je het je erg aantrekt, je misschien beter maar de boel kunt afhandelen en de naam af kunt kopen. Wel zou ik dan in jouw geval meteen de .nl domein erbij kopen. De meeste mensen die nl. een website beginnen, checken de .nl en .com domeinen in elk geval wel.

Het kost veel geld en het voelt niet rechtvaardig, daarin voel ik erg met je mee. En misschien kun je dan net zo goed meteen maar helemaal een andere naam + website kiezen. Maar ja, het was wel JOUW naam, dus ja...pfff...moeilijk.

Weten jullie dat je bij http://www.vistaprint.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gratis visitekaartjes kunt bestellen en opmaken? De enige kosten zijn de verzendkosten en die zijn iets van 6 euro, geloof ik.

Succes met je onderhandelingen...
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

Beadiful
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Beadiful » di 15 feb 2005 21:52

Mandy, van die visitekaartjes weet ik af hoor, heb ik destijds ook gedaan.

Maar ga dus niet opnieuw beginnen....vind dat het zo toch naar tevredenheid is opgelost. Tuurlijk zou ik willen dat ze helemaal een andere naam neemt of dat dit uberhaupt nooit gebeurd was....Helaas is dat niet zo en dan is deze oplossing waarbij zij iets aan de naam toevoegt toch de beste....Ik sta in ieder geval bovenaan bij zoekmachines en op veeeeel startpaginas, dat is ook al heel wat waard!

Mandy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mandy » di 15 feb 2005 21:55

hoi beadiful,

sorry, ik had de laatste drie berichtjes nog niet gelezen...en ik wist niet dat je al een bevredigende oplossing had gevonden...gelukkig maar.

Nou, ik hoop dat ze nu uit je vaarwater is.
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » di 15 feb 2005 22:00

Kruimeltje, ik begrijp je wel maar de situatie is gewoon vervelend. Betere research had een hoop gedonder gescheelt
ik begrijp jou ook hoor maar dan had je toen voor het bekendere .nl kunnen kiezen

en onderzoek doen had slimmer geweest maar om eerlijk te zeggen ik tik altijd .nl of .com
maar als jij als eerste bij de zoekmachines te voorschijn komt en meer op je site hebt staan is er niet veel aan de hand denk ik
Groetjes Kruimel

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door ocean » zo 20 feb 2005 09:27

JA het is helaas denk zo dat je er niets aan kan doen! zei heeft deze naam ingevuld en zag dat ie vrij was dus gewoon genomen! Ik had eerst ook een mooiere naam maar die was al bezet door een .nl .com e.d. en dan kan je hem niet gebruiken als je een domeinnaam aanvraagt. En tk kan iedereen gratis aanvragen. Dus enige wat je kunt doen is nog meer je site promoten bij andere site's (linken bedoel ik dan) of toch een andere naam verzinnen en dan een .nl of .com site nemen betaal je wel iets voor maar je hebt dan niet meer dat iemand je naam "steelt"

Succes!!
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » zo 20 feb 2005 11:57

Beadiful schreef:

Ik heb inmiddels een bevredigende oplossing gevonden samen met haar. Ze reageert steeds heel redelijk hoor dus dat is het probleem niet. Ze gaa aan het eind van de week de naam aanpassen, althans een toevoeging zoals "By Silvia" ofzo. Met haar naam...dus dan zien mensen meteen dat ik het niet ben!

Gelukkig lijkt haar echte naam niet op die van mij! :-)
Ja, haha, stel je voor dat ze ook hetzelfde als jou zou heten!!! :lol:
Nou, ik ben heel blij voor je dat het is opgelost!
Bye bye, Ezther.

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » ma 09 mei 2005 08:48

Ik heb dus precies hetzelfde verhaal.. :evil:
Er is ook een http://kettingenco.eigensite.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en ik heb http://www.kettingenco.nl.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Zit nog te denken of ik ga mailen, maar er is waarschijnlijk niets aan te doen.. :roll:
Afbeelding Groetjes Marije

Beadiful
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Beadiful » ma 09 mei 2005 09:59

Hoi Fleur,

Wat vervelend dat je precies hetzelfde hebt....misschien dat de oplossing die ik heb gevonden ook iets voor jou is??? Mail gewoon eens! Wie weet wat haar verhaal is. Ik ben ook nog steeds van mening dat ze betere research had moeten doen, maar ja, haar woord tegen het mijne, daar los je niets mee op. Ze heeft nu haar naam op haar welkomstpagina staan zodat mensen zich niet kunnen vergissen...Misschien is dat voor jouw situatie ook een oplossing? Of als die ander de site nog maar net heeft, amper producten in haar shop ofzo, misschien wil ze dan de naam wel helemaal aanpassen? ik zou in ieder geval even overleggen!

Succes!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 09 mei 2005 10:02

Blijkbaar is het erg moeilijk om zelf een leuke naam te verzinnen. Fleur ik zou gewoon wat ervan zeggen hoor want jij hebt zelf de nederlandse domein naam dus ze moet haar naam wel veranderen. Als je nou een .com had dan had het anders gelegen. Vindt dit een beetje meeliften met een ander.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » ma 09 mei 2005 10:03

Ik zou haar ook een mailtje sturen want zij heeft een site bij eigensite (gratis) en jij hebt een .nl website. Zij kan bij eigensite weer een nieuwe site aanmaken met een andere naam.
Groetjes,
Sharon

Beadiful
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Beadiful » ma 09 mei 2005 10:12

Heb even op haar site gekeken....EN haar winkel is pas net begonnen.....EN ze heeft nog maar 30 producten in haar winkel.....dus nog niet boeiend genoeg om het niet te kunnen veranderen! Ik zou zeggen....meteen mailen!

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » ma 09 mei 2005 10:37

Bedankt voor de reacties! Ik heb het gisteren per toeval ontdekt...
Ik wil best mailen, maar vind het erg moeilijk te kiezen welke tekst ik ga gebruiken. Wil niet meteen al te boos overkomen namelijk :roll: :wink:
Ik ga eens even heel goed nadenken :wink:
Afbeelding Groetjes Marije

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » ma 09 mei 2005 10:39

anders plaats je de tekst eerst even hier/ of pb je de tekst naar een paar mensen en dan kunnen wij het best even voor je lezen en er commentaar op geven, als je dat zou willen...
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Gesloten