workshops
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Volgens mij komen we met zn allen al heel ver qua uitleg van technieken dus dat zit wel snor. 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Re: workshops
Even een schopje omhoog. Nu Estrid dit topic is begonnen vindt ik eigenlijk dat we de meeting moeten houden op de dag dat zij ook kan en aangezien zij alleen de 17e kan....wat vinden jullie?
Sanegdokter
Kralenliesje
Simone
Meja
Ellen
Singasong(ovb)
Estrid
gothicbutterfly (ovb)
Nu heb ik geprobeerd om een pakketje samen te stellen voor mensen die een hanger maar dit is lastiger dan ik van te voren dacht aangezien je best veel spulletjes nodig hebt en dan wordt het een best duur pakketje. Nu dacht ik zo, ik heb een grote voorraad van alles en koop nog wat extra kleuren in en mensen die het eerst willen proberen voordat ze veel geld investeren om alles te kopen kunnen bij mij voor € 10,= alles gebruiken, dus mag je alles pakken wat je wil die dag. Wel mag je alvast je voorkeur voor een kleur cab uitkiezen, dan kan ik deze genoeg bestellen. Je hebt de keuze uit; zwart, wit, paars, oranjerood, zand, lichtblauw, lichtgroen of lila.
En mensen die het al wel in huis hebben of zelf willen samenstellen kunnen het gewoon meenemen. Wat heb je dan nodig, 1 cabochon, een stukje stiff stuff, een stukje suede of leer, een Johnjamesnaald maat 11 ongeveer, een beetje nymo draad, wat rocailles 11/0 en 15/0 en wat delicas 11/0 zijn wel mooi om een stukje peyote te maken waar je de cab aan de veter gaat hangen, lijm, een leren of suede veter, veterklemmetjes en een sluitinkje en een schaartje.
Voor mensen die willen knopen met Kralenliesje, hier komt Kralenliesje vast wel even op terug want ook hier heb je spulletjes voor nodig welke je zelf meeneemt of aanschaft via Kralenliesje.
Willen jullie nog even bevestigen wat jullie willen die dag ivm bestellen? Alvast dank!
Sanegdokter
Kralenliesje
Simone
Meja
Ellen
Singasong(ovb)
Estrid
gothicbutterfly (ovb)
Nu heb ik geprobeerd om een pakketje samen te stellen voor mensen die een hanger maar dit is lastiger dan ik van te voren dacht aangezien je best veel spulletjes nodig hebt en dan wordt het een best duur pakketje. Nu dacht ik zo, ik heb een grote voorraad van alles en koop nog wat extra kleuren in en mensen die het eerst willen proberen voordat ze veel geld investeren om alles te kopen kunnen bij mij voor € 10,= alles gebruiken, dus mag je alles pakken wat je wil die dag. Wel mag je alvast je voorkeur voor een kleur cab uitkiezen, dan kan ik deze genoeg bestellen. Je hebt de keuze uit; zwart, wit, paars, oranjerood, zand, lichtblauw, lichtgroen of lila.
En mensen die het al wel in huis hebben of zelf willen samenstellen kunnen het gewoon meenemen. Wat heb je dan nodig, 1 cabochon, een stukje stiff stuff, een stukje suede of leer, een Johnjamesnaald maat 11 ongeveer, een beetje nymo draad, wat rocailles 11/0 en 15/0 en wat delicas 11/0 zijn wel mooi om een stukje peyote te maken waar je de cab aan de veter gaat hangen, lijm, een leren of suede veter, veterklemmetjes en een sluitinkje en een schaartje.
Voor mensen die willen knopen met Kralenliesje, hier komt Kralenliesje vast wel even op terug want ook hier heb je spulletjes voor nodig welke je zelf meeneemt of aanschaft via Kralenliesje.
Willen jullie nog even bevestigen wat jullie willen die dag ivm bestellen? Alvast dank!

- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Nou, daar ben ik dan! Ik kan de 17de!
Er was ook een verzoek om wat keltische knopen te leggen die dag. Ik heb wel een leuk projectje wat we kunnen doen (een ketting). Je kan bij mij een pakketje bestellen voor €6,50. Je mag de materialen ook zelf aanschaffen. Je hebt dan nodig:
1 metalen (bewerkte) ring van rond de 30mm (dit wordt de hanger)
3 meter satijnkoord (1-2mm dik)
3 meter satijnkoord (1-2mm dik) van een bijpassende kleur, het mag ook een lichtere of donkere tint zijn van het eerstgekozen koord.
8 metalen kralen met een groot gat
Als je het pakketje bij mij wil bestellen, dan graag voor 6 oktober. Dan kan ik het in één keer bestellen en ook nog een voorbeeldje maken (het is echt al een tijdje geleden dat ik het zelf heb gedaan). Laat dan ook weten welke 2 kleuren satijnkoord je mooi vindt.
Mocht je nog een kurken onderzetter oid hebben liggen, neem deze dan mee. We gaan er wel wat gaatjes in prikken met spelden.
Groetjes en tot de 17de!
Marlies
Er was ook een verzoek om wat keltische knopen te leggen die dag. Ik heb wel een leuk projectje wat we kunnen doen (een ketting). Je kan bij mij een pakketje bestellen voor €6,50. Je mag de materialen ook zelf aanschaffen. Je hebt dan nodig:
3 meter satijnkoord (1-2mm dik) van een bijpassende kleur, het mag ook een lichtere of donkere tint zijn van het eerstgekozen koord.
Als je het pakketje bij mij wil bestellen, dan graag voor 6 oktober. Dan kan ik het in één keer bestellen en ook nog een voorbeeldje maken (het is echt al een tijdje geleden dat ik het zelf heb gedaan). Laat dan ook weten welke 2 kleuren satijnkoord je mooi vindt.
Mocht je nog een kurken onderzetter oid hebben liggen, neem deze dan mee. We gaan er wel wat gaatjes in prikken met spelden.
Groetjes en tot de 17de!
Marlies
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Zoooooo...ben jij snel joh!!!!kralenliesje schreef:Nou, daar ben ik dan! Ik kan de 17de!
Groetjes en tot de 17de!
Marlies

- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
[quote="sanegdokter
Zoooooo...ben jij snel joh!!!!
[/quote]
Ach, heb verder niet zoveel te doen...
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Zoooooo...ben jij snel joh!!!!

Ach, heb verder niet zoveel te doen...
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
dames wat vind ik dit super van jullie dat jullie dit beide willen doen!!!!
Zelf zou ik graag de carbouchon willen leren, kijken of ik dit leuk vind. Hel liefst in een lichtblauwe kleur.
Zouden jullie mij een PM willen sturen met het adres waar de workshop gehouden wordt?
Nogmaals bedankt dames!
Zelf zou ik graag de carbouchon willen leren, kijken of ik dit leuk vind. Hel liefst in een lichtblauwe kleur.
Zouden jullie mij een PM willen sturen met het adres waar de workshop gehouden wordt?
Nogmaals bedankt dames!
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Graag gedaan hoor! Altijd gezellig met een paar kralenmutsen bijelkaar!meja schreef:dames wat vind ik dit super van jullie dat jullie dit beide willen doen!!!!
Nogmaals bedankt dames!

-
- Bead Chatter
Och, ik was dit al weer een beetje vergeten
Heb net iets af zitten spreken voor de 17e.
Maar hoe laat gaan we van start? Dan kan ik het misschien nog wel combineren.

- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
13 uur lijkt mij een hele mooie tijd.De Sierkip schreef:Och, ik was dit al weer een beetje vergetenHeb net iets af zitten spreken voor de 17e.

-
- Bead Chatter
Dat ga ik proberen te halen, kan iets later worden misschien. Wil je mij ook nog even pb-en voor je adres? Moet nog even denken over de kleur cab, uhm, doe maar oranjerood.sanegdokter schreef:13 uur lijkt mij een hele mooie tijd.De Sierkip schreef:Och, ik was dit al weer een beetje vergetenHeb net iets af zitten spreken voor de 17e.
Vind het een heel goed voorstel die €10! Daar maak ik graag gebruik van, want veel van de benodigdheden heb ik niet en voor de rest moet je maar net de goeie kleuren hebben. Dus prima oplossing!

- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Super Simone, gezellig,De Sierkip schreef:Dat ga ik proberen te halen, kan iets later worden misschien. Wil je mij ook nog even pb-en voor je adres? Moet nog even denken over de kleur cab, uhm, doe maar oranjerood.sanegdokter schreef:13 uur lijkt mij een hele mooie tijd.De Sierkip schreef:Och, ik was dit al weer een beetje vergetenHeb net iets af zitten spreken voor de 17e.
Vind het een heel goed voorstel die €10! Daar maak ik graag gebruik van, want veel van de benodigdheden heb ik niet en voor de rest moet je maar net de goeie kleuren hebben. Dus prima oplossing!

Is alleen maar gezellig. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Leuk dat je ook komt
Leuk dat je ook komt
Hallo Sannie,
Echt leuk dat je de uitleg/workshop wilt geven. Ik zou dan graag met een cab in de kleur paars aan de slag gaan. Ook vind ik het bedrag van Euro 10,- een goed idee, aangezien ik niet veel van de genoemde spullen heb. Ik hoor graag op welk adres de workshop gegeven wordt.
Alvast bedankt,
Ellen
Echt leuk dat je de uitleg/workshop wilt geven. Ik zou dan graag met een cab in de kleur paars aan de slag gaan. Ook vind ik het bedrag van Euro 10,- een goed idee, aangezien ik niet veel van de genoemde spullen heb. Ik hoor graag op welk adres de workshop gegeven wordt.
Alvast bedankt,
Ellen
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Leuk Ellen dat je ook komt!Per Elle schreef:Hallo Sannie,
Alvast bedankt,
Ellen

Kun je een voorbeeld laten zien van wat dit ongeveer zou moeten worden?kralenliesje schreef:Nou, daar ben ik dan! Ik kan de 17de!
<<knip>>
En ik heb even gemist bij wie/waar de workshop gehouden word?!