Ontwerpwedstrijd 12 t/m 15 - Kralenzooi/Hoemaaktuhet
Nou wordt ik bang, in totaal maak ik pas een paar maanden sieraden en ken nog geeneens de basis vaardigheden. nou dat wordt wat voor mij zeg 

- Elan Design
- Bead Interested
- Contacteer:
Re: Ontwerpwedstrijd 12 - Kralenzooi/Hoemaaktuhet
Ik heb het pakketje ook ontvangen, echt hele mooie spullen. Ik ben een beetje aan het "vogelen" met het verplichte onderdeel
Maar ik hoop dat ik er uitkom, anders maar niet

Maar ik hoop dat ik er uitkom, anders maar niet

- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Wow dat is al snel!!! Ik ben nog aan het vogele over hoe ik het verplichte onderdeel ga doen.Inet schreef:die van mij is maandag binnengekomen, en raad eens: 'k heb het verplichte onderdeel al af! (ok, "beetje" hulp van vriend gehad.)
Heey dat geeft niet hoor, ik ken ook niet alle (basis) vaardigheden.. gewoon proberenNightvamp schreef:Nou wordt ik bang, in totaal maak ik pas een paar maanden sieraden en ken nog geeneens de basis vaardigheden. nou dat wordt wat voor mij zeg

Je hoeft niet mee te doen (voor als je er niet aan uit komt), maar je leert er zoveel van(vooral als je kan stemmen, zodat je ziet wat iedereen heeft gemaakt).
Groetjes!
"Live your dreams, like no other"
Ik ben al wel begonnen met een basis. Verder heb ik al een aantal dagen de kralen uitgestald liggen en ik kijk er regelmatig even naar. Zo heb ik dat de vorige keer ook gedaan. Af en toe verschuif ik eens wat en zo komt er vanzelf een idee.
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Ja inderdaad, ik kreeg het pakket vandaag binnen.. dus ideeën moeten nog komen..
Ik kijk er ook naar zo af en toe en dan komt er vanzelf iets eruit..
Groetjes!
Ik kijk er ook naar zo af en toe en dan komt er vanzelf iets eruit..
Groetjes!
"Live your dreams, like no other"
-
- Bead Professional
ja ik heb ook alle kralen al uitgestald, en kijk er iedere dag wel ff naar, heb zondag ook al een tekening gemaakt hoe ik het ongeveer wil, maar nu nog tijd zien te vinden om er eens heel rustig voor te zitten en er aan te beginnen :d
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
Ik heb binnenkort even pauze in de opleiding, dus heb het ook besteld
Mooi pakket.
mijn 15 - jarige dochter heeft er al de helft van ingepikt voor 2 sieraden.
Maar ik mag het verplichte onderdeel doen..... laat ze nu net alle mooiere kralen eruit gepikt hebben....grrrrr
Kan er wel van genieten hoor, dat ze dat doet 

Mooi pakket.
mijn 15 - jarige dochter heeft er al de helft van ingepikt voor 2 sieraden.
Maar ik mag het verplichte onderdeel doen..... laat ze nu net alle mooiere kralen eruit gepikt hebben....grrrrr

Groetjes Ellen.
Maandag verzonden maar nog niet binnen, morgen staakt tnt ook nog dus ik hoop het toch echt zaterdag te hebben. Geduldig zijn is niet mijn sterkste kant 

Ik sta er zelf ook verbaasd van, want ik ben eigenlijk allergisch voor verplichte onderdelen. Maar mijn vriend begon kralen ervoor uit te leggen op het kralenbord en van lieverlee werd het ook nog wat! Dus vandaar. Maar ja nu de rest nog, die inspiratie komt ook nog wel! (hoop ik....)ladylisa1991 schreef:Wow dat is al snel!!! Ik ben nog aan het vogele over hoe ik het verplichte onderdeel ga doen.Inet schreef:die van mij is maandag binnengekomen, en raad eens: 'k heb het verplichte onderdeel al af! (ok, "beetje" hulp van vriend gehad.)
Heey dat geeft niet hoor, ik ken ook niet alle (basis) vaardigheden.. gewoon proberenNightvamp schreef:Nou wordt ik bang, in totaal maak ik pas een paar maanden sieraden en ken nog geeneens de basis vaardigheden. nou dat wordt wat voor mij zeg
Je hoeft niet mee te doen (voor als je er niet aan uit komt), maar je leert er zoveel van(vooral als je kan stemmen, zodat je ziet wat iedereen heeft gemaakt).
Groetjes!
Een beetje gefrustreerd!
K zat net lekker in het maken van deze opdracht,
valt er een onderdeel uitelkaar, gvd aaaaghhhh brom brom.
kan nu dus niet verder tot k een oplossing heb.
Hoop dat niemand van jullie hier last van hebben.
K zat net lekker in het maken van deze opdracht,
valt er een onderdeel uitelkaar, gvd aaaaghhhh brom brom.
kan nu dus niet verder tot k een oplossing heb.
Hoop dat niemand van jullie hier last van hebben.
Ik heb het ook binnen gekregen maar denk dat ik niet mee ga doen.
Deze opdracht is voor mij te hoog gegrepen.
-
- Bead Professional
aahh das balen moisame!
Ik moet nog steeds beginnen, ben wel met een proefje bezig
maar daar kom ik ook niet ver mee.
Ik moet nog steeds beginnen, ben wel met een proefje bezig

Moet ook zeggen dat ik het super maar dan ook super lastig vind om er iets van te maken.Kralenbloempje1 schreef:aahh das balen moisame!
Ik moet nog steeds beginnen, ben wel met een proefje bezigmaar daar kom ik ook niet ver mee.
Gewoon beginnen en dan passen en meten zal ik maar zeggen. haha.
Hoezo te hoog gegrepen, je kunt er vast iets leuks van maken want het hoeft niet moeilijk te zijn. De reacties die je er op krijgt kun je ook nog van leren, dus het zou zonden zijn als je het niet probeert toch?Nightvamp schreef:Ik heb het ook binnen gekregen maar denk dat ik niet mee ga doen.
-
- Bead Professional
Ben ik helemaal mee eens met Moisame!
Maak het bijvoorbeeld voor jezelf. als jij er tevreden mee bent dan is het goed, denk ik altijd maar.
je kunt het altijd proberen!
Maak het bijvoorbeeld voor jezelf. als jij er tevreden mee bent dan is het goed, denk ik altijd maar.
je kunt het altijd proberen!
Zijn er al mensen die het ontwerp klaarhebben?
Ik ben net begonnen na eindeloos veranderen.
Eerst maar het verplichte onderdeel gedaan.
Dat heb ik nu af en dan hoef ik er ook niet meer aan te denken.
Ik denk dat ik het mezelf wel moeilijk maak met de rest, maar gelukkig heb ik nog tijd genoeg.
Ik vind het wel prachtig materiaal, dus het is wel genieten als je er mee bezig bent.
Ik ben net begonnen na eindeloos veranderen.
Eerst maar het verplichte onderdeel gedaan.
Dat heb ik nu af en dan hoef ik er ook niet meer aan te denken.
Ik denk dat ik het mezelf wel moeilijk maak met de rest, maar gelukkig heb ik nog tijd genoeg.
Ik vind het wel prachtig materiaal, dus het is wel genieten als je er mee bezig bent.