zelf tasjes maken
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Nee meer van dit bedoel ik...
http://www.trendysieraden.nl/sieraden.p ... 12rebel003
http://www.trendysieraden.nl/sieraden.p ... 12rebel003
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik denk dat dit ook een soort budgettip is, maar ik was vanmiddag bij de scapino, en daar waren heel veel tassen heel erg afgeprijst. Ik heb een tas gekocht die was eerst 10 euro, was nu 3,50. toen we het gingen afrekenen bleek het ineens 1,98 te zijn!!! dat is nog eens een koopje!! ze hadden heel veel verschillende modellen. Ze hingen niet bij de gewone tassen maar ze lagen in een soort bak. De meeste waren tussen de 2 a 5 euro ofzo 
hier zijn 2 fotos van mijn tas: dit is een soort roze/paars. Ze waren er ook in het blauw. En ooh ja, dat paarse glimspul op die schouderband zie je niet als je hem omhebt, zit namelijk aan de onderkant.

Er waren ook wat van die legerachtige tassen. ik heb niet zo goed gekeken welke kleuren het waren.
Groetjes Elina
hier zijn 2 fotos van mijn tas: dit is een soort roze/paars. Ze waren er ook in het blauw. En ooh ja, dat paarse glimspul op die schouderband zie je niet als je hem omhebt, zit namelijk aan de onderkant.
Er waren ook wat van die legerachtige tassen. ik heb niet zo goed gekeken welke kleuren het waren.
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Bedoel je echt deze tip voor dat wij er kralen erop kunnen maken ? want dan zijn de tasjes wel leuk.Eliina schreef:Ik denk dat dit ook een soort budgettip is, maar ik was vanmiddag bij de scapino, en daar waren heel veel tassen heel erg afgeprijst. Ik heb een tas gekocht die was eerst 10 euro, was nu 3,50. toen we het gingen afrekenen bleek het ineens 1,98 te zijn!!! dat is nog eens een koopje!! ze hadden heel veel verschillende modellen. Ze hingen niet bij de gewone tassen maar ze lagen in een soort bak. De meeste waren tussen de 2 a 5 euro ofzo
[/img][/url]
Groetjes Elina
Hehe kep nog steeds mijn kralentasje nog niet gemaakt
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ja er waren heel veel verschillende soorten dus.. En op die site waren die tassen ook zo duur omdat die tas zelf ook zo duur is, dus als je ze wat goedkoper kan inkopen kun je ze ook goedkoper verkopen he..Heez schreef:Bedoel je echt deze tip voor dat wij er kralen erop kunnen maken ? want dan zijn de tasjes wel leuk.Eliina schreef:Ik denk dat dit ook een soort budgettip is, maar ik was vanmiddag bij de scapino, en daar waren heel veel tassen heel erg afgeprijst. Ik heb een tas gekocht die was eerst 10 euro, was nu 3,50. toen we het gingen afrekenen bleek het ineens 1,98 te zijn!!! dat is nog eens een koopje!! ze hadden heel veel verschillende modellen. Ze hingen niet bij de gewone tassen maar ze lagen in een soort bak. De meeste waren tussen de 2 a 5 euro ofzo
[/img][/url]
Groetjes Elina
Hehe kep nog steeds mijn kralentasje nog niet gemaakt
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..