zelf tasjes maken

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » vr 01 jul 2005 21:39

Bedoel je boa?
groetjes Sannie.

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » vr 01 jul 2005 21:45

Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » zo 14 aug 2005 13:33

volgens mij zijn dat gewoon veertjes die naast elkaar gelegd worden en dan vastgenaait worden met behulp van een lintje dat eroverheen gaat, maar ik weet het natuurlijk niet zeker...
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » ma 15 aug 2005 10:26

Ik heb een heel eind geleden een handtas gemaakt met allemaal pailettjes. een stoffen handtas gemaakt en dan allemaal opgenaaid!, megaveel werk, maar megaresultaat!

Ga even kijken of ik mijn fotooke nog vind

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » ma 15 aug 2005 17:11

Ik denk dat dit ook een soort budgettip is, maar ik was vanmiddag bij de scapino, en daar waren heel veel tassen heel erg afgeprijst. Ik heb een tas gekocht die was eerst 10 euro, was nu 3,50. toen we het gingen afrekenen bleek het ineens 1,98 te zijn!!! dat is nog eens een koopje!! ze hadden heel veel verschillende modellen. Ze hingen niet bij de gewone tassen maar ze lagen in een soort bak. De meeste waren tussen de 2 a 5 euro ofzo :)
hier zijn 2 fotos van mijn tas: dit is een soort roze/paars. Ze waren er ook in het blauw. En ooh ja, dat paarse glimspul op die schouderband zie je niet als je hem omhebt, zit namelijk aan de onderkant.

Afbeelding

Afbeelding

Er waren ook wat van die legerachtige tassen. ik heb niet zo goed gekeken welke kleuren het waren.

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » ma 15 aug 2005 18:40

Eliina schreef:Ik denk dat dit ook een soort budgettip is, maar ik was vanmiddag bij de scapino, en daar waren heel veel tassen heel erg afgeprijst. Ik heb een tas gekocht die was eerst 10 euro, was nu 3,50. toen we het gingen afrekenen bleek het ineens 1,98 te zijn!!! dat is nog eens een koopje!! ze hadden heel veel verschillende modellen. Ze hingen niet bij de gewone tassen maar ze lagen in een soort bak. De meeste waren tussen de 2 a 5 euro ofzo :)
hier zijn 2 fotos van mijn tas: dit is een soort roze/paars. Ze waren er ook in het blauw. En ooh ja, dat paarse glimspul op die schouderband zie je niet als je hem omhebt, zit namelijk aan de onderkant.

[/img][/url]

Er waren ook wat van die legerachtige tassen. ik heb niet zo goed gekeken welke kleuren het waren.

Groetjes Elina
Bedoel je echt deze tip voor dat wij er kralen erop kunnen maken ? want dan zijn de tasjes wel leuk.

Hehe kep nog steeds mijn kralentasje nog niet gemaakt :P

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » ma 15 aug 2005 18:45

Heez schreef:
Eliina schreef:Ik denk dat dit ook een soort budgettip is, maar ik was vanmiddag bij de scapino, en daar waren heel veel tassen heel erg afgeprijst. Ik heb een tas gekocht die was eerst 10 euro, was nu 3,50. toen we het gingen afrekenen bleek het ineens 1,98 te zijn!!! dat is nog eens een koopje!! ze hadden heel veel verschillende modellen. Ze hingen niet bij de gewone tassen maar ze lagen in een soort bak. De meeste waren tussen de 2 a 5 euro ofzo :)

[/img][/url]

Groetjes Elina
Bedoel je echt deze tip voor dat wij er kralen erop kunnen maken ? want dan zijn de tasjes wel leuk.

Hehe kep nog steeds mijn kralentasje nog niet gemaakt :P
Ja er waren heel veel verschillende soorten dus.. En op die site waren die tassen ook zo duur omdat die tas zelf ook zo duur is, dus als je ze wat goedkoper kan inkopen kun je ze ook goedkoper verkopen he..

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Gesloten