? 3,50 verzendkosten duur?
...en mijn mening is dat tussen de mond houden en in een fabriek werken en het beterweterige afkraken van collegas (winkeltjes spelen) een hoop andere mogelijkheden bestaan
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Het enige wanneer we Mario horen is wanneer er weer is vuur onder een discussie gelegd moeten worden
Groetjes Mario Ik ga niet verder in deze discussie met jou want er komt toch niks waardevols uit blijkbaar!

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- miss beady
- Bead Designer
Ik lees dit nu pas (over de verzendkosten) maar wat ik van deze reaktie moet vinden..........eigenlijk is het wel een heel onnozele opmerking hoor Mario. ik kan er niet veel anders van maken. Ik vind dat dit niet heel erg veel toevoegt.............. Want 3.50 vragen voor een dergelijke bestelling is toch ook heel veel????mario schreef:..hoe veel zou je vragen? Zou je voor zo een bedrag twee vlinders moeten inpakken? Je jas aantrekken, naar de postkantoor moeten rijden? en als het bedrijf, om dat te vorkomen had gezegd....voor dat bedrag doen we niks, ga lekker zelf de jas aantrekken en een winkel zoeken en er naar toe rijden in plaats op je luie stoel op de post zitten wachten????????.
Monique

- Love-beadies
- Bead Producer
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Ik heb vorige week besteld bij http://www.emberlynn.nl" onclick="window.open(this.href);return false; De verzendkosten waren ?2,75
Best veel, maar ik vond de spulletjes die ze daar hebben zo mooi dat ik toch besteld heb. Vandaag kreeg ik mijn pakje en nu weet ik waarom het zo veel is: De spulletjes zaten allemaal verpakt in organza zakjes ipv in gripzakjes!!!!
Ik heb er nu dus vijf hele leuke cadeauzakjes bij!!! Ik ben helemaal happy met mijn zakjes!!! (en de inhoud natuurlijk
)
Groetjes Baukje

Groetjes Baukje