Item in Shownieuws, SBS6: kuise meisjes oorhangers

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:
Re: Item in Shownieuws, SBS6: kuise meisjes oorhangers

Bericht door Jewel » vr 06 mei 2011 09:02

Kikkertje schreef:Toevallig zie ik gisteravond nog een stukje op TV van de advocaat van de dames. Daar leek uit naar voren te komen dat het ze niet om de naam gaat maar echt om de namaak van de oorbellen. Het zou een ander ontwerp zijn als de oorbellen op 7 punten verschillen van het origineel, maar volgens de advocaat was dat een fabeltje en zou het per geval bekeken worden.
Weet je nog waar je dat gezien hebt en of ik het met uitzending gemist terug kan kijken?

Ik noemde vorige week zelf al iets ( in een ander topic ) dat "geïnspireerde ontwerpen" op 8 punten moeten verschillen, maar kon daar zo snel niks van terugvinden op Google.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

moisame
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door moisame » vr 06 mei 2011 09:12

Was volgens mij bij rtl boulevard gister avond. ging eigenlijk over de t-shirts van bridged.

Frida
Bead Believer

Bericht door Frida » vr 06 mei 2011 11:27

In 2008 en 2009 doken dat soort oorbellen ook al op [voor kuise meisjes]

Hier:
http://www.flickr.com/photos/licquidgol ... otostream/" onclick="window.open(this.href);return false;

En hier , weliswaar zonder bedels:
http://doityourself-fashionaccessoires. ... ellen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

En ben te lui en geen tijd om hele net af te zoeken, maar dr zijn meer bloem-oorbellen die er al waren, met en zonder bedels..
De kuise meisjes kunnen hun energie beter steken in verzinnen van nieuwe dingetjes..dan in zemelen hierover [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Is toch leuk..als ze zich nu gaan richten op iets anders wat al in is..veren-oorbellen, of op oorringen met kraaltjes omwikkeld, of op BIB-kettingen, of kettingen met een parfumflesje eraan, of tasjes of weet ik veel..en dat wordt dan ook weer een hype misschien.
En dan hebben ze zelf weer een nieuwe trend gezet en leuke inkomsten ervan, en degenen die het zelfde/ soortgelijk product ook maken/ al maakten/ gaan namaken ook.
WIN/WIN :wink: :banaan:

Ze hebben het voordeel van gratis tv-reclame [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Zelfde met de naam-kettingen uit Sex and the City..die liepen ook als een trein omdat ie steeds in beeld was..
Dus wat de kuise meisjes ook gaan maken nu..als ze het blijven dragen in de tv-serie..dan wordt het volgende ook wel weer een succes denk ik?

Frida
Bead Believer

Bericht door Frida » vr 06 mei 2011 11:33

Net als met Uggs...zulk soort 'pantoffels' bestonden ook altijd al volgens mij..
Maar UGG heeft ze in Fashion gebracht..
En dat heeft ze zelf geen windeieren gelegd, ook al zijn er nog veel meer neppers verkocht..

Overigens zijn de kuise meisjes zelf nu bezig met de bloemoorbellen van leer of suede,leuk!

PS Voor degenen die dat ook willen maken: Vroeger had je bij Ikea kleine stukjes leer en suede hangen [Stalen van bank-stoffering], die je zo kon meepakken, misschien is dat nog steeds zo?
Of bij andere meubelzaken
Wil wel een rood stukje leer..om hartjes uit te knippen ipv bloemen :) [En dan aan mn oorringen, als het mag van de kuise meisjes [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] ]

Frida
Bead Believer

Bericht door Frida » vr 06 mei 2011 11:58

En zo 'boos' zijn de kuise meisjes vast niet :wink: , maar een telefoontje naar Boulevard en Shownieuws dat je boos bent..levert weer minutenlang gratis tv-reclame op, mooi toch! :banaan:
[Voor een site waar maar weinig op staat..en ook nog behoorlijk aan de prijs..]

Ik bedoel: Stel ik ben iemand die graag 2 stuks helderblauwe bloem-oorbellen wil kopen..dan hebben ze die niet op de site staan..dus zoek ik elders...
En wil ze ook per twee kopen , niet per stuk..
Er zijn meiden bij die ze imiteren ,maar daar zo lekker hard mee bezig zijn..dat ze een heel mooie grote keus hebben!
Als Gigi en Marley zelf meer kleuren/meer producten op de site, en een iets lagere prijs zouden doen..dan zouden een hoop mensen ze liever daar kopen..[Je hebt er toch altijd types bij die een bepaald merk willen.]

Frida
Bead Believer

Bericht door Frida » vr 06 mei 2011 12:01

Ik zag bloem-oorbellen gisteren bij Henk ten Hoor..jemig, wat waren die lelijk! :? , die koopt echt niemand :?

Krista
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Krista » vr 06 mei 2011 12:04

[quote="Frida"]In 2008 en 2009 doken dat soort oorbellen ook al op [voor kuise meisjes]

Hier:
http://www.flickr.com/photos/licquidgol ... otostream/" onclick="window.open(this.href);return false;

En hier , weliswaar zonder bedels:
http://doityourself-fashionaccessoires. ... ellen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

En ben te lui en geen tijd om hele net af te zoeken, maar dr zijn meer bloem-oorbellen die er al waren, met en zonder bedels..

quote]

Deze pasten ook wel in het riedeltje, een versie van edelmetaal
Bijlagen
Max&Chloe-Sutra---08_L.jpg
Max&Chloe-Sutra---08_L.jpg (23.02KiB)4262 keer bekeken
glass is hot

Kikkertje
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Kikkertje » vr 06 mei 2011 13:23

@ Jewel

Het was later op de avond, volgens mij was het Shownieuws, het werd meegenomen in een item over plagiaat van muziek. Ik zat een beetje te zappen en heb hem pas hard gezet toen ik de oorbellen voorbij zag komen. Het kan best zijn dat bij RTLBoulevard ook zoiets getoond werd, dat weet ik niet.
Groetjes, Marjan

Algante
Moderator

Bericht door Algante » vr 06 mei 2011 13:53

Hier is het filmpje, je moet wel eerst door een advertentie van Jay-Lo heen:
http://www.shownieuws.tv/video/heeft-ti ... t-of-niet/

maar die advokaat zegt inderdaad dat het niet zo werkt met die zeven verschillen en dat de rechter de gevallen individueel bekijkt.

Goed zeg, Frida en Krista, dat jullie die inspiratiebronnen voor de kuise meisjes gevonden hebben!
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

ladylisa1991
Bead Dreamer

Bericht door ladylisa1991 » vr 06 mei 2011 14:08

Hey,
hier nog een artikel van die bloemoorbellen van "pin up stars". Het artikel is van 2009 dus voordat de "kuise meisjes" zijn begonnen hiermee.
http://www.trendystyle.net/fashion/acce ... oorbellen/" onclick="window.open(this.href);return false;

EIgenlijk zouden zij zelf dus aangeklaagd kunnen worden omdat zij dit idee later uitbrengen dan de "pin up stars". Ik vind het lastig als zij iedereen willen aanklagen dit ze (na)maakt.. Dat gaat nog best lastig worden. Maar mensen die dezelfde naam gebruiken als hun, ja dat kan dan ook weer niet nee..
"Live your dreams, like no other"

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » vr 06 mei 2011 14:30

Frida schreef: of kettingen met een parfumflesje eraan,
Dan klaag ik hun aan :wink:

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » vr 06 mei 2011 14:32

Kikkertje schreef:@ Jewel

Het was later op de avond, volgens mij was het Shownieuws, het werd meegenomen in een item over plagiaat van muziek. Ik zat een beetje te zappen en heb hem pas hard gezet toen ik de oorbellen voorbij zag komen. Het kan best zijn dat bij RTLBoulevard ook zoiets getoond werd, dat weet ik niet.
Dank je! weet ik iig in welke richting ik moet zoeken.

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » vr 06 mei 2011 15:22

Ze worden al veel langer gemaakt hoor.

Ik heb een kralen vriendin in hawaii en die wist me te vertellen dat ze bij hun al eeuwen worden gedragen. soms zelfs met echt bloemen. :D

Maar om gezeik te voorkomen maak ik ze niet voor de verkoop, en die wat ik gemaakt heb heb ik afgegeven aan de dochter van mijn vriendin. Tesamen met losse bloemen in verschillende kleuren zodat ze zelf kan gaan combineren. :lol:
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

Gesloten