Waar is ineens het topic mega opruiming gebleven ???????????

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » vr 25 feb 2005 18:40

Sorceress schreef:Yvonne zet even je caps lock uit nu lijkt het of je loopt te schreeuwen en dat kan ook weer op een woordenwisseling uitlopen :) dit is blijkbaar al een HOT onderwerp :)
ik loop niet te schreeuwen heb soms een beetje harde stem :lol: :lol: :lol: :wink: zal hem wat zachter zetten :wink: :wink:

Maar ik vroeg het mijzelf even af, dat als ze er nou geen aantallen bij had gezet had ze er dan wel mogen blijven staan.
Ik weet ook niet precies wat nou wel of niet mag ,maar er word hier toch regelmatig verkocht.?????
ook als er iemand ergens heel goedkoop aan kan komen.!!!!!!

groetjes yvonne

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 25 feb 2005 18:45

yvon schreef:[quoteDaar heb je op zich wel gelijk in, maar "restjes" is iets anders dan bijvoorbeeld 159 stuks van 1 dezelfde hanger of tussenzetsel. Bij dat topic ging het echt om grote hoeveelheden, dat kan je geen "restjes" meer noemen.
EN ALS SYDNEY ER NU GEEN AANTALLEN NEER HAD GEZET HAD HET DAN WEL GEMOGEN???????

GROETJES YVONNE[/quote]

Nee ook niet want Sydney is een bedrijf(je) en restjes verkopen mag alleen door particulieren (toch?).

sydney
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door sydney » vr 25 feb 2005 18:48

Ik ben pas sinds dinsdag een bedrijfje.
Als ik nu twee weken geleden dit topic had geopend, was er dan niks aan de hand geweest?

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » vr 25 feb 2005 18:53

Ik denk dat er dan hoe dan ook met die hoeveelheden wat van was gezegd. Om eerlijk te zijn iemand die dit voor hobby doet heeft niet zulke hoeveelheden van dezelfde bedels maar jij wel omdat je ze ook bij een groothandel had gekocht. Dat schreef je volgens mij ergens met de kvk van je ouders? Maar zoals ik al gemeldt heb ik brabbel wel is wat en ben de baas niet hier ;) Al hoewel ik wel probeer de baas te spelen hoor :) hahahaa
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 25 feb 2005 18:58

restjes verkopen is zoals er al op de regel pagina staat alleen bedoeld voor mensen die van kleine hoeveelheden afwillen, NIET om geld te verdienen en niet om van grote hoeveelheid van groothandel af te komen.
ik ga verder niet in discussie hierover en prima idee sydney om door te gaan via marktplaats.

sydney
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door sydney » vr 25 feb 2005 18:59

Mijn vriendin bestelde dingen bij de groothandel en niet ik. Dat waren voornamelijk rocailles waar ik niet mee werk. Mijn ouders hebben een drogisterij en daarmee kun je geen kralen bestellen bij de groothandel. Heb het namelijk geprobeerd, maar daar trapten ze ( logisch) niet in.

Ik weet niet wat het grote probleem nu is. Het is een dure tijd, niemand heeft veel geld en ik heb kralen over voor een redelijke prijs. Geen handel, gewoon op= op.Eenmalig .

De forummeiden blij en ik blij, dacht ik, maar het is niet anders.

Janneke
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Janneke » vr 25 feb 2005 19:52

Hoi Sydney (en de rest)

Ik denk dat jouw opruiming inderdaad net op het randje van de regels was. Dus vandaar de discussie, en die kan eindeloos door gaan natuurlijk. Maar het is heus niet persoonlijk bedoeld.

Dus dames, ik stel voor dit topic te sluiten. Misverstanden kunnen nou eenmaal ontstaan, en niemand had slechte bedoelingen.

Everybody smile! :D
groetjes! Janneke

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » vr 25 feb 2005 19:52

Ah joh gooi ik al die meiden weer doorelkaar sorry :) En succes met je verkoop

Janneke lach is tegen duimpie ;) die foto van jou is echt leuk hahahaha
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

sydney
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door sydney » vr 25 feb 2005 22:04

Stel voor om dit topic te sluiten.Er is al genoeg gezegd en geschreven, we komen er toch niet uit.

Ben inmiddels verhuist naar marktplaats. Ga daar met goede moed weer verder.

groetjes, arianne

Gesloten