Help! Ben opzoek naar technieken voor workshops
Hoi Marlies,
Ik heb vandaag op http://www.pipoos.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gezien dat daar beschrijvingen opstaan van haken en punniken. Misschien kun je daar iets mee.
Sandra, deze heb ik ook naar je gemaild. Misschien iets voor site als iemand daar interesse in heeft.
Ik heb vandaag op http://www.pipoos.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gezien dat daar beschrijvingen opstaan van haken en punniken. Misschien kun je daar iets mee.
Sandra, deze heb ik ook naar je gemaild. Misschien iets voor site als iemand daar interesse in heeft.
Liefs Carola
Thanxx Carola ga straks gelijk ff bij pipoos checken.
Pierra,
Ben niet ingeschreven bij de kamer van koophandel (de hobbywinkel waar ik les geef wel), ik denk dat als het allemaal onschuldig is je dat niet hoeft te doen.
Zal van de week ff wat workshops documentjes toesturen naar Sandra en Pierra
Pierra,
Ben niet ingeschreven bij de kamer van koophandel (de hobbywinkel waar ik les geef wel), ik denk dat als het allemaal onschuldig is je dat niet hoeft te doen.
Zal van de week ff wat workshops documentjes toesturen naar Sandra en Pierra
Veel liefs,
Marlies
Marlies
Pierra,
Mag ik jou email adres??
Dan kan ik de lessen naar je toesturen.
Mail anders maar naar marliesvanson@zonnet.nl
Mag ik jou email adres??
Dan kan ik de lessen naar je toesturen.
Mail anders maar naar marliesvanson@zonnet.nl
Veel liefs,
Marlies
Marlies
-
Piërra
- Bead Believer
Ha die Marlies!
Ook nog even via het forum, heel hartelijk bedankt voor het toesturen van je lessen! Ik weet niet of ik er op korte termijn al wat mee kan doen, maar op lange termijn ben ik het zeker van plan.
Over mijn mailadres?!! Ik dacht dat als je een pb onder je naam had staan dat "men" (heel oneerbiedig maar anders weet ik het niet te beschrijven) jou dan ook kon mailen. Is dat zo, Sandra???
Nou, in ieder geval heb ik het!
Liefs,
Pi?rra
Ook nog even via het forum, heel hartelijk bedankt voor het toesturen van je lessen! Ik weet niet of ik er op korte termijn al wat mee kan doen, maar op lange termijn ben ik het zeker van plan.
Over mijn mailadres?!! Ik dacht dat als je een pb onder je naam had staan dat "men" (heel oneerbiedig maar anders weet ik het niet te beschrijven) jou dan ook kon mailen. Is dat zo, Sandra???
Nou, in ieder geval heb ik het!
Liefs,
Pi?rra
als je een prive bericht stuurt wordt de tekst in de database opgeslagen, krijg je mailtje 'er is prive bericht' en kan je het vervolgens zien op dit forum, je kan dus geen bijlagen sturen via een prive bericht.
ik dacht eerst dat ik pb had uitgeschakeld voor het geval ik steeds vragen zou krijgen van 'wat is het en hoe werkt het', maar blijkbaar werkt het wel en snapt iedereen het.

ik dacht eerst dat ik pb had uitgeschakeld voor het geval ik steeds vragen zou krijgen van 'wat is het en hoe werkt het', maar blijkbaar werkt het wel en snapt iedereen het.
bij mij doen ze het niet hoor!sandra schreef:ik dacht eerst dat ik pb had uitgeschakeld voor het geval ik steeds vragen zou krijgen van 'wat is het en hoe werkt het', maar blijkbaar werkt het wel en snapt iedereen het.![]()
Als ik een priv? bericht wil sturen komt er dit te staan:
Priv? berichten zijn niet ingeschakeld op dit forum