dat is altijd slim... geniet ervan!! en laat het even weten he!nathalie_25 schreef:Natuurlijk laat ik het weten!!
Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Maar aan de materialen kan het niet liggen, ik heb gelukkig heel veel keuze.
Moet morgen nog oudzilveren kettelstiftjes halen, ik haal gelijk wel wat goudkleurig omdat ik het toch nodig heb voor een ketting voor mams, en ik hou het gewoon apart, als er iemand om vraagt heb ik het dan, maar het zit niet in de dozen. Er is anders zo veel keuze dat ze het niet meer weten.
workshop morgen
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
Voor wie het leuk vindt een verslagje van de workshop vanmiddag.
Het was erg leuk, gezellig en creatief.
Eigenlijk teveel kralen om te kiezen
.
Eerst heb ik voorbeelden laten zien en het een en ander uitgelegd van de
verschillende technieken, daarna besloot iedereen wat ze wou doen en gingen ze allemaal kralen uitzoeken.
Een aantal meiden gingen gewoon rijgen, een paar op 3 draden om en om rijgen, anderen gingen met veters en jasseron werken.
Het was druk, ik heb me geen moment hoeven vervelen en kon elke keer wel ergens bij springen.
Wat mij betreft was het echt een groot succes
En ik denk dat de meiden dat ook wel vonden, aan de reactie's te horen!! Iedereen vond het leuk en ze hebben allemaal mooie dingen gemaakt.
Voor wie foto's wilt zien, ze staan op mijn site, bij het kopje Workshops.
Het was erg leuk, gezellig en creatief.
Eigenlijk teveel kralen om te kiezen
Eerst heb ik voorbeelden laten zien en het een en ander uitgelegd van de
verschillende technieken, daarna besloot iedereen wat ze wou doen en gingen ze allemaal kralen uitzoeken.
Een aantal meiden gingen gewoon rijgen, een paar op 3 draden om en om rijgen, anderen gingen met veters en jasseron werken.
Het was druk, ik heb me geen moment hoeven vervelen en kon elke keer wel ergens bij springen.
Wat mij betreft was het echt een groot succes
Voor wie foto's wilt zien, ze staan op mijn site, bij het kopje Workshops.
- wendy1981
- Bead Interested
- Contacteer:
Leuk dat je eerste workshop zo'n succes was!! Ik ga 4 juni m'n eerste workshop geven, ben benieuwd hoe dat gaat lopen...
Ook dat is een vrijgezellenfeest...
Vraagje: hoe heb jij het gedaan met de prijzen. Heb je van te voren een prijs bepaald. of moesten ze voor het materiaal betalen en daar een vast bedrag bovenop?
Ook dat is een vrijgezellenfeest...
Vraagje: hoe heb jij het gedaan met de prijzen. Heb je van te voren een prijs bepaald. of moesten ze voor het materiaal betalen en daar een vast bedrag bovenop?
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
- Magic-Woman
- Bead Dreamer