wat te doen met je sieraden

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
beertje
Bead Professional
Contacteer:
Re: wat te doen met je sieraden

Bericht door beertje » di 03 aug 2010 07:05

ik ben wel een type die veel sieraden draagd en dan vooral met kralen e,d elkedag ,ik sta regelmatig op een bradrie nu ook op 20 augustus is leuk en je krijgt veel positieve reactie,s ik verkoop mijn sieraden tegen kostprijs en dat werkt wel nu zit ik er ook aan te denken om op de hobby beurs in leeuwarden te gaan staan dit zijn 4 dagen en er komen zo een 13,000 mensen

Mayella
Bead Fan
Contacteer:

Re: wat te doen met je sieraden

Bericht door Mayella » di 03 aug 2010 08:00

christinabeverlo schreef:zijn er ook mensen die zoveel sieraden hebben maar eigenlijk niets verkopen ? enzoja wat doe je er dan mee.
Hier iemand. Ik heb ook nooit geprobeerd te verkopen. Ik had geen zin om er mee te leuren. Uiteindelijk ben ik er jaren geleden gewoon mee gestopt en heb ik een paar kistjes vol staan nog steeds. En het een en ander is als cadeau naar familie gegaan.

Inmiddels wil ik weer een beetje beginnen, maar dan meer om de kleding en vooral de tassen die ik maak te 'pimpen'. En bovendien ga ik het, als ik nog wat sieraden ga maken, zoeken in wat arbeidsintensievere technieken waar je langer lol aan hebt om ze te maken.

Gesloten