Laatst was ik niet tevreden over de al betaalde kralen, dat hebben we samen prima op kunnen lossen.
Is dit nou goedkoop?
Ik heb ook al een paar keer bij haar besteld, en ook erg tevreden. Als er bij de aanbieding vaste prijs staat, bied ik haar dat ook. En als er staat bieden vanaf, kun je meestal wel eronder bieden en het ook ervoor kopen(beetje redelijke prijs).
Laatst was ik niet tevreden over de al betaalde kralen, dat hebben we samen prima op kunnen lossen.
Groetjes Ellen.
- Sieradenshop
- Bead Starter
- Contacteer:
Ze maakte voor mij een prima prijs en de kralen waren ook nog eens heel mooie ook de bedels trouwens
Ze is heel vriendelijk en koopt grote partijen in bij de groothandel, ik mocht haar mailen als ik iets bijzonders nodig had!
Ze verzend het ook nog eens keurig, ik vind haar echt een aanrader op marktplaats!
Groetjes Nathalie
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
Haar service en verpakken en alles is prima ook heeft ze mooie kralen..!!
En ze stuurd het op
!!!! wat je lang niet van marktplaatsverkopers kan zeggen
)
Ik had alleen een beetje pech met die jasseron van haar.. maargoed.. ik denk dat ik er broekkettingen mee ga maken oid. dan valt het niet zo op dat het geen mooie ronde schakels zijn
Groetjes Eelke
En ze stuurd het op
Ik had alleen een beetje pech met die jasseron van haar.. maargoed.. ik denk dat ik er broekkettingen mee ga maken oid. dan valt het niet zo op dat het geen mooie ronde schakels zijn
Groetjes Eelke