hoe bepaal je een prijs

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 25 feb 2004 12:27

Dylano, voor zover ik begrepen heb kan je je alleen inschrijven als je serieus een bedrijf wilt starten. En dat wilde ik, daarom heb ik die stap gemaakt. Ik heb inderdaad ook een BTWnummer bij de belastingdienst aangevraagd want zoals Sandra zegt, met alleen een kvk kom je vaak niet binnen bij de groothandel. Verder moet je er rekening mee houden dat je niet "even" een inschrijving gaat halen. Je bent namelijk o.a. verplicht om een goede administratie bij te houden. Er komt veel meer bij kijken dan "alleen" een inschrijving halen. Dus denk er goed over na voordat je er aan begint, het is niet zo simpel als het lijkt. (Ik lijk wel een schooljuffrouw :wink: )

Sandra, begrijp me a.u.b. niet verkeerd: jij bent inderdaad helem??l niet duur, laat daar a.u.b. geen misverstand over zijn! Internetshops zijn over het algemeen stukken goedkoper omdat zij meestal geen pand hoeven te huren, en ook niet alle andere bijkomende kosten hebben. En winkels houden bij hun prijzen volgens mij ook rekening met het hoge "jatgehalte" van hun artikelen, waardoor hun prijzen ook hoger liggen dan bij internetshops.

Gesloten