LENTE Armbanden SWAP!
goed idee stephanie, daar dacht ik in de trein ook al aan. maar geloof het of niet, er zijn ook mensen die bv dikte van 15 cm hebben. ik stel voor dat we lengte van ons mailen naar ria en dat zij dan laat weten als er behoorlijke verschillen zijn. ikzelf denk ook dat de verschillen wel mee zullen vallen en dat we 'dikke' polsen oplossen via verlengstukjes.
oh ik weet nog steeds niet wat ik moet maken 'die is heel mooi, maar zo makkelijk, alhoewel het wel lastig lijkt' of 'die is mooi...maar het zijn wel aparte kleuren, weet niet of iedereen het mooi vindt' of 'kan zoiets maken, maar is dat niet kitcherig, zoveel handwerk'. ach ik heb nog ff bedenk tijd... 
moeten we trouwens niet beetje prijs afspreken? niet dat het mij uitmaakt, ik ga gewoon kleine kraaltjes gebruiken en zie dan wel hoeveel ik nodig heb en dus hoeveel het kost, maar voor het geval iemand bv mooie swarovski kralen ga kopen ofzo, zeg maar wat, en dan wat 'goedkoops' terug krijgt. zou ik dan wel lullig vinden....maar mij persoonlijk maakt het dus nix uit.
moeten we trouwens niet beetje prijs afspreken? niet dat het mij uitmaakt, ik ga gewoon kleine kraaltjes gebruiken en zie dan wel hoeveel ik nodig heb en dus hoeveel het kost, maar voor het geval iemand bv mooie swarovski kralen ga kopen ofzo, zeg maar wat, en dan wat 'goedkoops' terug krijgt. zou ik dan wel lullig vinden....maar mij persoonlijk maakt het dus nix uit.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Hoi Sandra,
Ik probeer iedereen ongeveer van de zelfde waarde als ze ingestuurd hebben terug te sturen!! natuurlijk voor zover dat lukt! Misschien is zeg maar 4 euro een mooi uitgangspunt ofzo????
Ik probeer iedereen ongeveer van de zelfde waarde als ze ingestuurd hebben terug te sturen!! natuurlijk voor zover dat lukt! Misschien is zeg maar 4 euro een mooi uitgangspunt ofzo????
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- danielle
- Bead Dreamer
- Contacteer:
hi,
ik dacht ook al hoe kan ik dat doen...
maar misschien is het een idee om het armbandje in de aan jezelf geadresseerde bubbeltjes (retour)enveloppe te doen, en die enveloppe dan vervolgens in een iets grotere gewone enveloppe om aan Ria te zenden. Dan is alles toch nog goed beschermd lijkt me.
ik dacht ook al hoe kan ik dat doen...
Groetjes, Danielle
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Marlies mischien is het makkelijk als degene die hier 12 april voor de workshop komen om het armbandje mee te nemen in een bubbelenvelope! met je adres en postzegels erop! dat scheelt weer 1x zegels 
En Danielle, Jouw idee is heel erg goed!! keep it up girl!!!
LOL
En Danielle, Jouw idee is heel erg goed!! keep it up girl!!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
danielle schreef:hi,
ik dacht ook al hoe kan ik dat doen...maar misschien is het een idee om het armbandje in de aan jezelf geadresseerde bubbeltjes (retour)enveloppe te doen, en die enveloppe dan vervolgens in een iets grotere gewone enveloppe om aan Ria te zenden. Dan is alles toch nog goed beschermd lijkt me.
Laatst gewijzigd door Sandra op wo 26 mar 2003 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.