ja daarom, dat bedoelde ikRia schreef:Ik heb hier metallook kralen in sieraden die ik echt veel heb gedragen waar nog geen splintertje vanaf is. Je moet gewoon mazzel hebben denk ik.meggie schreef: En een metallook kraal wil ook nogal snel verkleuren, doordat het een kunstof kraal is, met een laagje verf erover. Hetzelfde als met sommige parels..
Groetjes Meggie
Annabella's kralen
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
I know 
Maareh misschien had het beter geweest als Jolien eerst had afgewacht op het tegenbericht van Annabella. Er zijn al eens eerder dit soort postings geweest en dat heeft toen de klant aardig tegengewerkt! In zovere dat sommige winkels geen medewerking meer wilde verlenen.
Maareh misschien had het beter geweest als Jolien eerst had afgewacht op het tegenbericht van Annabella. Er zijn al eens eerder dit soort postings geweest en dat heeft toen de klant aardig tegengewerkt! In zovere dat sommige winkels geen medewerking meer wilde verlenen.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Aan de ene kant ben ik het helemaal met je eens, aan de andere kant...waarom wordt het dan verkocht? wie wil een sieraad die al na een paar weken is verkleurd? het is idd lastig om te voorkomen dat het bij niemand verkleurt, maar er valt altijd wat te proberen. ikzelf koop alleen bepaalde metallook kralen in, die verkleuren nooit, zelfs niet als je ermee zwemt in de zee hoorde ik van een klant.meggie schreef:Ik wil niet vervelend gaan doen hoor, dus vat dit alsjeblieft niet rot op..
Maar een kralenwinkel kan er toch niks aan doen dat de kralen verkleuren? Zij maakt ze tenslotte toch niet zelf.. En het ligt ook wel aan de ph van je eigen huid, niet dat ik je moeder hiermee beschuldig of zeg dat het haar fout is, maar iedere kraal reageert bij iedereen anders, doordat de zuurtegraad van iedereens huid anders is..
Bij mij verkleurt alles ook heel snel..
En een metallook kraal wil ook nogal snel verkleuren, doordat het een kunstof kraal is, met een laagje verf erover. Hetzelfde als met sommige parels..
Groetjes Meggie
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Dat vroeg ik me dus ook net af als iemand ze verkoopt test die ze zelf of koopt die ze gewoon in omdat ze er zo leuk uitzien.
Want ik denk dat er vast wel klasses zijn in zulke soorten kralen
neem alleen al die van me blokkerdoos en van de hobbyzaak allebei metaallook alleen van de blokkerdoos gaat die er al af als je er naar kijkt 
Want ik denk dat er vast wel klasses zijn in zulke soorten kralen
ahaahaKraaltjes schreef:Dat vroeg ik me dus ook net af als iemand ze verkoopt test die ze zelf of koopt die ze gewoon in omdat ze er zo leuk uitzien.
Want ik denk dat er vast wel klasses zijn in zulke soorten kralenneem alleen al die van me blokkerdoos en van de hobbyzaak allebei metaallook alleen van de blokkerdoos gaat die er al af als je er naar kijkt
Ik hoor dus gewoon helemaal niks meer. Vandaag maar eens proberen om nog een mailtje sturen...Dat vind ik dus ook niet netjes. Ik heb wel vaker problemen gehad met leveranciers, maar we zijn er altijd uitgekomen. Gewoon zwijgen vind ik geen oplossing. En ik verwacht allang niet meer dat ik enigszins reactie of geld terug of welke oplossing dan ook ga krijgen, dus als dit in mijn nadeel werkt....Ach, ben al benadeelt genoeg dan vind ik persoonlijk....ik vind dat mensen het ook mogen weten als webwinkels het niet zo goed doen als ze altijd beweren......EstherEnzo schreef:Volgens mij is de zaak nog niet opgelost omdat Kini zelf nog een antwoord gestuurd heeft....
Tuurlijk kunnen zij er niks aan doen, maar een beetje service bieden mag toch wel? Mijn moeder heeft het ding nog geen dag lang omgehad....Nou, dat vind ik persoonlijk dus niet normaal. Tuurlijk slijt het, dat weet ik ook wel, maar binnen 24 uur? Ik geef ook workshops, blij dat mijn moeder dit eerst heeft gebruikt, maar die kan ik dus mooi niet meer gebruiken.meggie schreef:Ik wil niet vervelend gaan doen hoor, dus vat dit alsjeblieft niet rot op..
Maar een kralenwinkel kan er toch niks aan doen dat de kralen verkleuren? Zij maakt ze tenslotte toch niet zelf.. En het ligt ook wel aan de ph van je eigen huid, niet dat ik je moeder hiermee beschuldig of zeg dat het haar fout is, maar iedere kraal reageert bij iedereen anders, doordat de zuurtegraad van iedereens huid anders is..
En een metallook kraal wil ook nogal snel verkleuren, doordat het een kunstof kraal is, met een laagje verf erover. Hetzelfde als met sommige parels..
Groetjes Meggie
- miss beady
- Bead Designer
Maar volgens mij is het wel zo dat een winkelier verantwoordelijk is voor de produkten die hij verkoopt; hij kan zich niet verschuilen achter de producent. Met de producent doe je als consument geen zaken, daar hebben ze winkels voor uitgevonden. Dus, dat klopt niet helemaal dat een winkelier er niets aan kan doen; hij heeft het dan misschien niet geproduceerd, maar is wettelijk wel verantwoordelijk voor de kwaliteit van de produkten die hij verkoopt. Dat geldt overigens niet alleen voor een kraal hoor.....dus annebella zal met een oplossing moeten komen, als je de letter van de wet volgt.meggie schreef:Ik wil niet vervelend gaan doen hoor, dus vat dit alsjeblieft niet rot op..
Groetjes Meggie
Succes!!
En ik zie er eerlijk gezegd geen problemen in om dingen als dit hier te melden. Waarom zou dat niet kunnen? Twijfelen aan het woord van de klant en het ook nog op schrift durven zetten is ook niet echt netjes te noemen. Helemaal als je bedenkt dat annebella die kralen niet eens heeft bekeken.

Oei,
moeilijk zijn dit soort zaken, want je stelt de kralenwinkel meteen in een kwaad daglicht; aan de andere kant verdient ze dat misschien een heel klein beetje.
Ik vind dat je dit soort dingen altijd moet oplossen. Ik test ook niet al mijn kralen voor ik ze verkoop hoor, maar als een kraal na 1 dag al afgeeft dan kan ze daar ook mee terug naar haar groothandel/ leverancier.
Niks meer laten horen vind ik zowieso geen optie.
Ik vind dat je dit soort dingen altijd moet oplossen. Ik test ook niet al mijn kralen voor ik ze verkoop hoor, maar als een kraal na 1 dag al afgeeft dan kan ze daar ook mee terug naar haar groothandel/ leverancier.
Niks meer laten horen vind ik zowieso geen optie.
Groetjes Emberlynn
Ik geloof dat Annabella ermee gestopt is..
dit las ik op de site
Iets eerder dan gepland heeft Annabella haar deuren definitief gesloten. Onze huidige voorraad is echter overgenomen door Jeanette Wullink Thijssen van "Het Kraalhuis". Dus u kunt in de toekomst nog steeds blijven genieten van de mooie, exclusieve artikelen zoals wij die hebben gehanteerd. Ook de bestellingen van afgelopen week zullen worden afgehandeld door Jeanette. Binnenkort kunt u dus een berichtje verwachten van "Het Kraalhuis".
dit las ik op de site
Iets eerder dan gepland heeft Annabella haar deuren definitief gesloten. Onze huidige voorraad is echter overgenomen door Jeanette Wullink Thijssen van "Het Kraalhuis". Dus u kunt in de toekomst nog steeds blijven genieten van de mooie, exclusieve artikelen zoals wij die hebben gehanteerd. Ook de bestellingen van afgelopen week zullen worden afgehandeld door Jeanette. Binnenkort kunt u dus een berichtje verwachten van "Het Kraalhuis".