Inkopen bij groothandels

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 21 apr 2006 10:14

KralenElfje schreef:...Bedankt voor je antwoorden, als het me lukt zal ik het hier posten...zo niet...dan zwijg ik! :roll: :lol:
:lol:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Marka
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Marka » vr 21 apr 2006 12:00

nee hoor tis echt een contract met een afvalverwerker, in mijn geval Netwerk. en het maakt helemaal niet uit of je nou veel of weinig afval hebt, betalen meot je. en doe je t niet, dan dus via de eneco afrekenming en dus meer, veel meer!
heb het uit laten zoeken, dus vandaar

maar bedankt voor de info iig!
sandra schreef:
Marka schreef:ow en vergeet niet:

kvk kost ongeveer 70 euro per jaar (voor eenmanszaak)
en daarbij komt ook nog ongeveer zo'n bedrag voor een contract met een afvalverwerker.
echt zo belachelijk!!! maar daar kom je niet onderuit.
als je geen contract sluit zelf, dan komt de afrekening via je eneco afrekening en is dan ongeveer 300!!!!!

komt erop neer, dat je dus ongeveer 75 euro moet betalen aan een afvalverwerker, en dan mag je je bedrijfsafval (wat natuurlijk heel minimaal is en vrijwel alleen oud papier is met sieraden maken) in de container bij de rest van HUISvuil dumpen.
ik ben zoo boos geweest hierom, maar ja, je doet er niks aan,. je wordt gewoon gedwongen anders kost het je nog meer!
je bedoelt volgens mij de post van vrom...het is niet zeker dat je bij moet betalen, als het goed is heb je 2de brief gekregen, ik begreep dat alleen bedrijven met heeeeeeeeel veel bedrijfsafval moeten bijbetalen. kijk anders naar het prikbord van kralen.pagina.nl en gebruik daar even de zoekfunctie, daar hadden ze het 'n keer erover gehad. iig afwachten qua betalen, waarschijnlijk valt het mee. :)

Gesloten