HULP GEVRAAGD

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » ma 06 jun 2005 18:15

Geweldig dat je moeder wil helpen! Hebben jullie samen vast een hele leuke dag! :D Ik hoop dat het een groot succes wordt! :yes: :yes: :yes: En ook succes bij de therapeut morgen! :wink:

Jolanda Y
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » ma 06 jun 2005 19:36

[quote="Ayla".

of Jolanda die woont ook in de buurt.

Jeetje we kunnen er bijna een fries kralenclubje van maken.[/quote]

Helaas, ik kan ook niet, familiedag. Het lijkt me wel erg gezellig om, als Friesclubje, eens bij elkaar te komen. Mijn deur staat open!

Probeer Dani eens, zij woont ook in Leeuwarden. Weet je in ieder geval dat het gezellig wordt, Dani en ik hebben ook wel eens samen op een braderie gestaan.

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » di 07 jun 2005 11:59

Update:

Het is geen hernia maar Ischias. Ik kom er nooit meer vanaf maar het is met therapie goed te verhelpen steeds. Ik heb "gewoon" een slecht geconstrueerde onderrug :( . Voel het effect van de eerste behandeling nu al, alles tintelt. Donderdag weer. De therapeut zei dat ik wel naar de braderie kon zaterdag als ik maar heeeeeeel goed naar mijn lichaam luisterde en niet ging tillen. De bejaarden-braderie dus...

Lieve groet van Fairy

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » wo 08 jun 2005 09:23

Wat vervelend zeg! En dat je er nooit meer vanaf komt.... :shock: Ik hoop dat die therapieën je goed van de pijn afhelpen! Kun je eindelijk weer lekker kralen! :wink:

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » wo 08 jun 2005 09:31

Wat ik bedoel met "er nooit meer vanaf komen" is dat het telkens weer terug zal komen. Waarschijnlijk ook hele periodes dat er niks aan de hand is hoor. Ik was nu bijna een jaar helemaal gezond. Gewoon elke keer als het op komt zetten gauw naar de therapeut!
Ik kraal nu alweer een heel klein beetje. Het ergste is de klim naar zolder :( . Mijn man heeft wat Xenosparels meegenomen voor me. Lief hè?

Lieve groet van Fairy

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » wo 08 jun 2005 09:51

Echt lief ja! :D Misschien moet je toch een kralenplekje beneden hebben :wink:

Gesloten