Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
-
frieda van dam
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door frieda van dam » wo 11 mei 2005 11:07
bedankt voor de uitleg ben weer een beetje wijzer geworden.
liefs frieda

kralengek
-
samira
- Bead Fanatic
Bericht
door samira » wo 11 mei 2005 12:42
De ketting is aanzienlijk duurder dan wat je op marktplaats hebt gevonden EstherJ!

Is je vriendin blij met haar cadeautje? Ja? Kijk daar gaat het om!
Groetjes Wendy
-
Naatjuh
- Bead Dreamer
Bericht
door Naatjuh » wo 11 mei 2005 12:56
samira schreef:De ketting is aanzienlijk duurder dan wat je op marktplaats hebt gevonden EstherJ!

Is je vriendin blij met haar cadeautje? Ja? Kijk daar gaat het om!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het hier mee eens ben. Wat maakt het nou uit wat het gekost heeft? Hij heeft het voor haar over, zij is er blij mee dan is het toch einde verhaal?
-
Love-beadies
- Bead Producer
Bericht
door Love-beadies » vr 13 mei 2005 22:56
Toch kan ik me wel voorstellen dat ze de prijs zou willen weten hoor, dat is toch gewoon schattig dat ie zoveel voor dr over heeft dan

Groetjes Ilona
-
famke
- Bead Fan
Bericht
door famke » vr 13 mei 2005 22:59
Love-beadies schreef:Toch kan ik me wel voorstellen dat ze de prijs zou willen weten hoor, dat is toch gewoon schattig dat ie zoveel voor dr over heeft dan

Jahaa! Het idee, zo lief! Het hoeft natuurlijk dan ook niet exact de prijs te zijn maar wel een idee vanb (zeg maar) dat je het ongeveer weet!
Groetjes famke
-
pickwick
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door pickwick » za 14 mei 2005 15:50
volgens mij is zo'n ketting wel 125 euro. iemand die op mijn party was een paar maanden terug liep er mee. ze zei dat ie 125 euro was geweest....
liefs lieselot
leave me the birds and the beads....
-
Jolanda Y
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door Jolanda Y » za 14 mei 2005 21:35
Nou, ik snap echt niet waarom iemand nu de prijs van een kado wil weten? Het gaat toch om het kado, en dat iemand het speciaal voor jou uitgezocht heeft, wat doet de prijs er dan nog toe. Maakt dat het kado dan meer of minder waard? Echt, laat je vriendin van haar ketting genieten, een echte Otazu, dat is toch al prachtig!
-
La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door La Bigiotteria di Esther » zo 15 mei 2005 08:25
Jolanda Y schreef:Nou, ik snap echt niet waarom iemand nu de prijs van een kado wil weten? Het gaat toch om het kado, en dat iemand het speciaal voor jou uitgezocht heeft, wat doet de prijs er dan nog toe. Maakt dat het kado dan meer of minder waard? Echt, laat je vriendin van haar ketting genieten, een echte Otazu, dat is toch al prachtig!

Precies!
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
meggie
- Bead Addict
Bericht
door meggie » zo 15 mei 2005 09:35
Esther schreef:Jolanda Y schreef:Nou, ik snap echt niet waarom iemand nu de prijs van een kado wil weten? Het gaat toch om het kado, en dat iemand het speciaal voor jou uitgezocht heeft, wat doet de prijs er dan nog toe. Maakt dat het kado dan meer of minder waard? Echt, laat je vriendin van haar ketting genieten, een echte Otazu, dat is toch al prachtig!

Precies!
idd!!!!!!!!!!
-
EstherJ
- Bead Believer
Bericht
door EstherJ » zo 15 mei 2005 09:38
Ach ik was gewoon nieuwsgierig omdat ik weet dat die kerel alleen maar dure dingen maakt. Al geeft hij haar een ketting van een tientje, wat boeit mij dat nou.