liefs frieda
Otazu ketting
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het hier mee eens ben. Wat maakt het nou uit wat het gekost heeft? Hij heeft het voor haar over, zij is er blij mee dan is het toch einde verhaal?samira schreef:De ketting is aanzienlijk duurder dan wat je op marktplaats hebt gevonden EstherJ!Is je vriendin blij met haar cadeautje? Ja? Kijk daar gaat het om!
- Love-beadies
- Bead Producer
Jahaa! Het idee, zo lief! Het hoeft natuurlijk dan ook niet exact de prijs te zijn maar wel een idee vanb (zeg maar) dat je het ongeveer weet!Love-beadies schreef:Toch kan ik me wel voorstellen dat ze de prijs zou willen weten hoor, dat is toch gewoon schattig dat ie zoveel voor dr over heeft dan
Groetjes famke
Nou, ik snap echt niet waarom iemand nu de prijs van een kado wil weten? Het gaat toch om het kado, en dat iemand het speciaal voor jou uitgezocht heeft, wat doet de prijs er dan nog toe. Maakt dat het kado dan meer of minder waard? Echt, laat je vriendin van haar ketting genieten, een echte Otazu, dat is toch al prachtig!
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Jolanda Y schreef:Nou, ik snap echt niet waarom iemand nu de prijs van een kado wil weten? Het gaat toch om het kado, en dat iemand het speciaal voor jou uitgezocht heeft, wat doet de prijs er dan nog toe. Maakt dat het kado dan meer of minder waard? Echt, laat je vriendin van haar ketting genieten, een echte Otazu, dat is toch al prachtig!
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
idd!!!!!!!!!!Esther schreef:Jolanda Y schreef:Nou, ik snap echt niet waarom iemand nu de prijs van een kado wil weten? Het gaat toch om het kado, en dat iemand het speciaal voor jou uitgezocht heeft, wat doet de prijs er dan nog toe. Maakt dat het kado dan meer of minder waard? Echt, laat je vriendin van haar ketting genieten, een echte Otazu, dat is toch al prachtig!Precies!