Groothandels: ik snap ze niet
Hoi meiden,
Jullie zijn al een stapje verder dan ik. Ben me aan het orienteren.
Ik zit ook met dit probleem. Moeilijk he om een bedrijfsplan te maken als je geen idee hebt wat je inkoop betaald.
Ik heb even een andere vraag, hoe komen jullie aan de gegevens van de groothandels? Hebben jullie deze informatie van de kvk gekregen?
Hebben jullie misschien wat namen of adressen [internetadressen] voor mij van groothandels?
Alvast super bedankt!
Jullie zijn al een stapje verder dan ik. Ben me aan het orienteren.
Ik zit ook met dit probleem. Moeilijk he om een bedrijfsplan te maken als je geen idee hebt wat je inkoop betaald.
Ik heb even een andere vraag, hoe komen jullie aan de gegevens van de groothandels? Hebben jullie deze informatie van de kvk gekregen?
Hebben jullie misschien wat namen of adressen [internetadressen] voor mij van groothandels?
Alvast super bedankt!
dag nova,
ik denk dat je vragen over groothandels beter bij bijvoorbeeld prikbord van kralen.pagina.nl kan stellen, bij de regels pagina van dit forum staat nl
ik denk dat je vragen over groothandels beter bij bijvoorbeeld prikbord van kralen.pagina.nl kan stellen, bij de regels pagina van dit forum staat nl
Het is niet toegestaan informatie uit te wisselen over groothandels, aangezien het forum bedoeld is voor eindgebruikers en niet voor ondernemers.
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Heb woensdag mijn haalbaarheidsstudie moeten verdedigen, en ik ben geslaagd. Nu ja, heel de klas is geslaagd dus dat zegt nogal wat over het niveau (zaten nl. echt slechte werken tussen waar nauwelijks iets was ingevuld)
Volgende week ofzo krijg ik de resultaten per post, dus weet nog niet hoeveel punten ik heb.
De eerste keer dat ik het eindwerk moest afgeven was het helemaal fout, maar heb dan de week erna de definitieve versie afgegeven en die was wel beter.
Nicole, nogmaals bedankt voor je hulp he!!!
Volgende week ofzo krijg ik de resultaten per post, dus weet nog niet hoeveel punten ik heb.
De eerste keer dat ik het eindwerk moest afgeven was het helemaal fout, maar heb dan de week erna de definitieve versie afgegeven en die was wel beter.
Graag gedaan!katskralen schreef:Heb woensdag mijn haalbaarheidsstudie moeten verdedigen, en ik ben geslaagd. Nu ja, heel de klas is geslaagd dus dat zegt nogal wat over het niveau (zaten nl. echt slechte werken tussen waar nauwelijks iets was ingevuld)

Ik ben blij dat je geslaagd bent. Gefeliciteerd!
Groetjes, Nicole.