marktplaats

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Twisterbeads
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Twisterbeads » ma 25 apr 2005 19:15

Aha, bedankt! Nou, jammer dat ze niet meer van zulke parels hebben bij de Xenos. Die had ik wel willen hebben voor zo'n weinig geld. Maar je hebt ook gewone glasparels, wat is dan eigenlijk het verschil... :?:

Lieve kattekop hé :lol: da's Twister.

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 26 apr 2005 08:44

Hohioi,

volgens mij si dat diezelfde die altijd die kralen van sandra verkoopt.. die koopt echt overal alles op wat met verschillende hobby's te maken heeft bv. bij kruidvat 3d pakketjes bij de action en overal en verkoopt het dan heel duur.. jammer is da he??

Ik was gister aan het strand bij katwijk en daan bij de xenos hadden ze nog genoeg ! heb er nog een paar bij meegenomen..

Dus gewoon overal kijken ;-)

Groetjes!

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » di 26 apr 2005 20:38

Twisterbeads schreef:Aha, bedankt! Nou, jammer dat ze niet meer van zulke parels hebben bij de Xenos. Die had ik wel willen hebben voor zo'n weinig geld. Maar je hebt ook gewone glasparels, wat is dan eigenlijk het verschil... :?:

Lieve kattekop hé :lol: da's Twister.
Hoi-hoi, als je nog parels zoekt, ik heb in een opwelling groene gekocht en die kleur gebruik ik eigenlijk niet :oops: , net als de beige die ik misschien gebruik. Als ik jou er blij mee kan maken, gewoon voor 0,75 per streng en dan de verzendkosten. Zie maar. Ik las het en denk dat jij (als je de kleuren leuk vindt) er sneller gebruik van gaat maken dan ik. :oops: Nu ook die verhuizing, gaat allemaal weer even wat onhandig. Moet nu gewoon geen kralen kopen ;)
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Twisterbeads
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Twisterbeads » wo 27 apr 2005 19:49

Ik gebruik zelf ook bijna geen groen, heel soms beige. Ik ben meer het type voor wit, lichtblauw etc. Maar wel een heel lief aanbod! :P dank je wel.

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » do 28 apr 2005 20:12

OK, dan is het goed :D Ik had je graag geholpen ;)
Groetjes en kraalplezier van Mieke

T.F.J. Stevens
Bead Anonymous
Contacteer:

Bericht door T.F.J. Stevens » vr 29 apr 2005 07:51

Bij Xenos in het WC Woensel hebben ze volop parels in alle kleuren.

Gesloten