Hoi Alpha,
? 7,50 is niet veel hoor. Ik wilde ook graag weten wat een kraam kost en had naar Zeeland Creatief een mail gestuurd. Kreeg vervolgens info en een kraam koste daar ? 70 ongeveer. Dat vond ik pas veel.Daar heb ik ook heel makkelijk nee tegen gezegt.
Groetjes Carola
Hoe komen jullie aan kopers voor jullie kettingen e.d. ?
-
Mouse
- Bead Starter
- Contacteer:
Hoi meiden,
Bedankt voor al jullie reacties. Hier kan ik zeker wel wat mee!
Saartje: wat een leuke kraam had jij zeg! Dat trekt denk ik wel mensen aan.
Ik had vandaag een van mijn nieuwe creaties om (ketting) en toen mijn collega's mij complimenten gaven, heb ik gelijk aangeboden om voor hun ook wat te maken. Voor 3 meiden kan ik nu een ketting maken, dus dat is wel leuk.
Ik maak mijn kettingen met metalen hangers, leren veters en swarovski. Qua kosten ben ik tussen de 10 en 18 euro kwijt (verschilt natuurlijk erg per ketting). Hoeveel doen jullie erbij om toch nog een soort van winst te maken? Ik dacht zelf aan zo'n 2 euro per ketting. Dit ligt waarschijnlijk ook aan de kosten per ketting. Ik heb er bijvoorbeeld een van 12,42 en dan wil ik er 14 euro voor vragen. Vinden jullie dit redelijk? Ik wil ze namelijk niet te duur verkopen, want dan hoeft niemand ze.
Ik ga nu ook echt goed op zoek naar goedkoper materiaal, zodat ik goedkoper kan verkopen en dan misschien ook wel meer.
Groetjes,
mOUSE
Bedankt voor al jullie reacties. Hier kan ik zeker wel wat mee!
Saartje: wat een leuke kraam had jij zeg! Dat trekt denk ik wel mensen aan.
Ik had vandaag een van mijn nieuwe creaties om (ketting) en toen mijn collega's mij complimenten gaven, heb ik gelijk aangeboden om voor hun ook wat te maken. Voor 3 meiden kan ik nu een ketting maken, dus dat is wel leuk.
Ik maak mijn kettingen met metalen hangers, leren veters en swarovski. Qua kosten ben ik tussen de 10 en 18 euro kwijt (verschilt natuurlijk erg per ketting). Hoeveel doen jullie erbij om toch nog een soort van winst te maken? Ik dacht zelf aan zo'n 2 euro per ketting. Dit ligt waarschijnlijk ook aan de kosten per ketting. Ik heb er bijvoorbeeld een van 12,42 en dan wil ik er 14 euro voor vragen. Vinden jullie dit redelijk? Ik wil ze namelijk niet te duur verkopen, want dan hoeft niemand ze.
Ik ga nu ook echt goed op zoek naar goedkoper materiaal, zodat ik goedkoper kan verkopen en dan misschien ook wel meer.
Groetjes,
mOUSE
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Die heb ik hier in Belgi? gekocht, bij de "ava" , dat is een winkel waar ze vanalle verpakkingsmaterialen verkopen enzo. Ze hebben ze in alle maten, ik heb de kleinste.alpha schreef:Saartje, waar heb jij die prijskaartjes gekocht die je aan je kettingen hebt hangen op de foto's? Ik kan ze namelijk nergens vinden.
Kralengroetjes, Saartje 
groetjes Leonie